Ο Νικόλας Τομπάζης επιστρέφει στην F1 στη θέση του επικεφαλής αεροδυναμιστή στην ομάδα της Manor.
Ένα χρόνο μετά την αποχώρησή του από τη Scuderia Ferrari, στο πλαίσιο των αλλαγών που έκανε η ομάδα, ο 47χρονος Έλληνας θα αναλάβει μαζί με τα υπόλοιπα νέα στελέχη της ομάδας (να θυμίσουμε πως η Manor είναι η πρώην Marussia) να “αναστήσει” την ομάδα. Η Manor έχει ήδη εξασφαλίσει συνεργασία με τηMercedes σε επίπεδο κινητήρων, την ώρα που σε ό,τι αφορά στα κιβώτια έχει συνεργασία με τη Williams.
Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της ομάδας, η Manor αντικατέστησε τον διευθυντή John Booth και τον αγωνιστικό διευθυντή Graeme Lowdon, με τον Dave Ryan, ενώ “προϊστάμενος” του Τομπάζη θα είναι ο τεχνικός διευθυντής John McQuilliam.
Ο τελευταίος τόνισε πως η έλευση του Τομπάζη στην ομάδα "θα βοηθήσει σημαντικά στην εξέλιξη του αεροδυναμικού μας τμήματος και στην εξέλιξη του μονοθεσίου μας, έτσι ώστε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί"(σσ: η ομάδα διακαώς ποθεί να ξεφύγει από τις τελευταίες θέσεις όπου καιρό τώρα έχει ριζώσει).
Ο ίδιος ο Τομπάζης σχολίασε πως "η ομάδα έχει συναρπαστικά σχέδια και επενδύει σε όλους τους σωστούς τομείς για να πετύχει τις αγωνιστικές φιλοδοξίες της, συνεπώς ανυπομονώ να μπω κι εγώ σε αυτό το ταξίδι".
Η εντυπωσιακή πορεία του Τομπάζη στην F1
O Νικόλας Τομπάζης ξεκίνησε την καριέρα του στην F1 ως αεροδυναμιστής στη Benetton το Νοέμβριο του 1992, έχοντας αποφοιτήσει από το Trinity College του Cambridge και με PhD στην αεροναυτική μηχανολογία από το Imperial College του Λονδίνου. Προήχθη σε επικεφαλής αεροδυναμιστής της ομάδας το 1994 και η Benetton κατέκτησε τον τίτλο οδηγών εκείνης της χρονιάς με τον Michael Schumacher καθώς και αμφότερα τα πρωταθλήματα του 1995.
Το Φεβρουάριο του 1997, στη μαζική μεταγραφή τεχνικών από την Benetton στη Ferrari, έπειτα από την προσχώρηση του Michael Schumacher στο Μαρανέλο, ακολούθησε και ο Τομπάζης τον Γερμανό στη Scuderia. Toν Ιούλιο του 1998 έγινε επικεφαλής αεροδυναμικής και CFD στη Ferrari, για να ακολουθήσουν τα χρυσά χρόνια της Scuderia, με την κατάκτηση έξι τίτλων Κατασκευαστών και πέντε πρωταθλημάτων Οδηγών.
Τον Απρίλιο του 2004, ο Τομπάζης μετέβη στο τεχνικό τμήμα της McLaren. Η θητεία του στο Woking διήρκεσε μόνο δύο χρόνια για να επιστρέψει στη Ferrari ως επικεφαλής σχεδιαστής το Μάρτιο του 2006.
Παρέμεινε σε αυτό το πόστο μέχρι το Δεκέμβριο του 2014 έχοντας κατακτήσει δύο τίτλους κατασκευαστών και έναν οδηγών (Kimi, 2007), αλλά με πολλές αποτυχίες στα χρόνια του Alonso (2009-2014).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια