«Μπλε σημαία» φαίνεται να βλέπει το νέο σύστημα προκριματικών πριν από κάθε κούρσα της F1, αφού ούτε η τεχνική υποδομή υπάρχει ακόμη για να υποστηρίξει τις αλλαγές που ανακοίνωσε η FIA, ούτε είναι της αρεσκείας των κατασκευαστών και του επικεφαλής της F1, Μπέρνι Εκλστοουν. Ετσι, η πρώτη συνέπεια είναι η μετάθεση της καθιέρωσης του νέου συστήματος τουλάχιστον ως την πέμπτη κούρσα της φετινής σεζόν, αν εφαρμοστεί ποτέ.
Η διεθνής ομοσπονδία αυτοκινήτου ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη ότι αλλάζει τελείως το σύστημα πρόκρισης στα γκραν πρι, με τον πιο αργό οδηγό να αποσύρεται κάθε 90 δευτερόλεπτα, ώσπου να μείνουν μόνο δύο πιλότοι στην πίστα εν είδει... μουσικών καρεκλών. Σκοπός είναι να τονωθεί το ενδιαφέρον για τα επίσημα δοκιμαστικά του Σαββάτου.
Ωστόσο, λίγες ημέρες αργότερα ο κ. Εκλστοουν, ο 85χρονος εκτελεστικός διευθυντής της F1, είπε ότι δεν είναι ακόμη έτοιμα τα ηλεκτρονικά συστήματα που απαιτούνται για την εφαρμογή του νέου συστήματος. Αρα αυτό δεν θα ντεμπουτάρει ούτε στην Αυστραλία στις 19 Μαρτίου ούτε στους αμέσως επόμενους αγώνες, αλλά πιθανώς στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα, στην Ισπανία τον Μάιο.
Εκλστοουν: Θα δούμε
Σαν να μην έφτανε αυτό, με νέες του δηλώσεις στο περιοδικό «Φορμπς» αυτή την εβδομάδα, ο κ. Εκλστοουν θέτει εν αμφιβόλω το αν τελικά εφαρμοστεί ποτέ το νέο σύστημα που συμφωνήθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα: «Θα δούμε εάν οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν ανακληθούν», δήλωσε. Πλέον, όπως τα μονοθέσια της F1 που βλέπουν την μπλε σημαία πρέπει να παραμερίσουν, έτσι και το σύστημα που προτείνει η FIA (και ο κ. Εκλστοουν τονίζει ότι δεν είναι δική του ιδέα) πρέπει προς το παρόν να πάει στην άκρη ώσπου να είναι εφαρμόσιμο και αποδεκτό από όλους.
Χθες ο πρόεδρος της Ferrari, Σέρτζο Μαρκιόνε, δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρος πως η Σκουντερία μπορεί να αποδεχθεί το νέο σύστημα, καλώντας παράλληλα να επανεξεταστεί η ιδέα, την οποία η Ferrari είχε υπερψηφίσει την περασμένη βδομάδα.
Ο ίδιος ο κ. Εκλστοουν τόνισε ότι διαφωνεί με το νέο σύστημα, ενώ πρότεινε ένα άλλο που οι ομάδες απορρίπτουν ασυζητητί. Αυτό αφορά την τοποθέτηση των 10 πρώτων κάθε κούρσας σε αντίστροφή σειρά στο γκριντ της επόμενης, ώστε ο πρώτος να εκκινεί από τη δέκατη θέση, ο δεύτερος από την ένατη και ο δέκατος από την πρώτη...
Η διεθνής ομοσπονδία αυτοκινήτου ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη ότι αλλάζει τελείως το σύστημα πρόκρισης στα γκραν πρι, με τον πιο αργό οδηγό να αποσύρεται κάθε 90 δευτερόλεπτα, ώσπου να μείνουν μόνο δύο πιλότοι στην πίστα εν είδει... μουσικών καρεκλών. Σκοπός είναι να τονωθεί το ενδιαφέρον για τα επίσημα δοκιμαστικά του Σαββάτου.
Ωστόσο, λίγες ημέρες αργότερα ο κ. Εκλστοουν, ο 85χρονος εκτελεστικός διευθυντής της F1, είπε ότι δεν είναι ακόμη έτοιμα τα ηλεκτρονικά συστήματα που απαιτούνται για την εφαρμογή του νέου συστήματος. Αρα αυτό δεν θα ντεμπουτάρει ούτε στην Αυστραλία στις 19 Μαρτίου ούτε στους αμέσως επόμενους αγώνες, αλλά πιθανώς στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα, στην Ισπανία τον Μάιο.
Εκλστοουν: Θα δούμε
Σαν να μην έφτανε αυτό, με νέες του δηλώσεις στο περιοδικό «Φορμπς» αυτή την εβδομάδα, ο κ. Εκλστοουν θέτει εν αμφιβόλω το αν τελικά εφαρμοστεί ποτέ το νέο σύστημα που συμφωνήθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα: «Θα δούμε εάν οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν ανακληθούν», δήλωσε. Πλέον, όπως τα μονοθέσια της F1 που βλέπουν την μπλε σημαία πρέπει να παραμερίσουν, έτσι και το σύστημα που προτείνει η FIA (και ο κ. Εκλστοουν τονίζει ότι δεν είναι δική του ιδέα) πρέπει προς το παρόν να πάει στην άκρη ώσπου να είναι εφαρμόσιμο και αποδεκτό από όλους.
Χθες ο πρόεδρος της Ferrari, Σέρτζο Μαρκιόνε, δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρος πως η Σκουντερία μπορεί να αποδεχθεί το νέο σύστημα, καλώντας παράλληλα να επανεξεταστεί η ιδέα, την οποία η Ferrari είχε υπερψηφίσει την περασμένη βδομάδα.
Ο ίδιος ο κ. Εκλστοουν τόνισε ότι διαφωνεί με το νέο σύστημα, ενώ πρότεινε ένα άλλο που οι ομάδες απορρίπτουν ασυζητητί. Αυτό αφορά την τοποθέτηση των 10 πρώτων κάθε κούρσας σε αντίστροφή σειρά στο γκριντ της επόμενης, ώστε ο πρώτος να εκκινεί από τη δέκατη θέση, ο δεύτερος από την ένατη και ο δέκατος από την πρώτη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια