Σε... μπελάδες έχουν μπει τα δύο αφεντικά της Force India, καθώς έχουν ο καθένας τη δική του δικαστική... περιπέτεια. Ο Βιτζέι Μαλία, που κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών, συνελήφθη στην Αγγλία, έπειτα από ένταλμα έκδοσής του από τις ινδικές αρχές, και ο συνέταιρός του, Σαμπράτα Ρόι, έχει τα δικά του... μπλεξίματα στην Ινδία, όπου έχει... ξοδέψει τα δύο τελευταία χρόνια στη φυλακή.
Έτσι, η όλη ιστορία ίσως φέρει την ομάδα του Σίλβερστοουν στην ανάγκη πώλησης, ώστε να αναβιώσει στη Formula1 η Brabham. Το σχέδιο είναι η εν λόγω εταιρεία να αλλάξει την ονομασία της ομάδας και να τη χρησιμοποιήσει για να προωθήσει μία αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής supercar, μοντέλο που ακολουθεί με επιτυχία η McLaren τα τελευταία 25 χρόνια.
Μάλιστα, το ενδεχόμενο να γίνει κάτι τέτοιο επιβεβαιώνεται και από τον Ντέιβιντ Μπράμπαμ, ο οποίος έχει αναλάβει να εξασφαλίσει την επωνυμία της Brabham μέσω του Project Brabham, όπως το έχει. «Η Brabham είναι μία εταιρεία με πάνω από 69 χρόνια αγωνιστικής κληρονομιάς και η πρόθεσή μας είναι να δούμε το όνομα ξανά στην πίστα.
Από τότε που παρουσιάστηκε το Project Brabham, έχουμε λάβει πληροφορίες διαφορετικές πλευρές, που έχουν εκφράσει ένα ενδιαφέρον, και αξιολογούμε τις επιλογές. Δεν έχουμε να κάνουμε κάποιο περαιτέρω σχόλιο», δήλωσε ο γιος του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή, Τζακ Μπράμπαμ. Ο τελευταίος είναι ο μοναδικός που έχει πανηγυρίσει τίτλο στη Formula1 με δική του ιδιόκτητη ομάδα, ενώ οι άλλοι δύο τίτλοι έχουν έρθει με την Cooper.
Όσο για την Brabham, ιδρύθηκε το 1962, συμμετείχε σε 400 Γκραν Πρι και, πέρα από το πρωτάθλημα του Μπράμπαμ, πανηγύρισε άλλα τρία με τον Ντένι Χουλμ το 1966 και τον Νέλσον Πικέ το 1981 και το 1983. Από το 1972 η ομάδα έτρεχε υπό την ηγεσία του Μπέρνι Έκλεστοουν, ο οποίος αποσύρθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 για να αναλάβει τα ηνία του σπορ, ενώ οι τίτλοι τέλους της έπεσαν το 1992, όταν οι τότε ιδιοκτήτες αδυνατούσαν να πληρώσουν τους δανειστές τους.
Σε ό,τι αφορά το οικονομικό σκέλος, τα δημοσιεύματα λένε ότι οι δύο ισχυροί άνδρες της Force India, που έχει προκύψει από την αγορά της Spyker το 2007, έκανε το ντεμπούτο της την αμέσως επόμενη χρονιά και έχει ανοδική πορεία από το 2010 και μετά, θα πρέπει να αποδεχτούν προσφορά της τάξης των 150 εκατομμυρίων λιρών, αν και κάποιος από τους ενδιαφερόμενους ίσως να θελήσει να δώσει περισσότερα, ώστε να έχει σίγουρη την πώληση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια