H πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Μονακό να ήταν το όνομα του Lewis Hamilton στην κορυφή των χρόνων, όμως στη δεύτερη τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Sebastian Vettel.
Η Ferrari ήταν στις θέσεις 1 και 3, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τις Mercedes. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι συνέβη στο Πριγκιπάτο.
Η Κυανή ακτή υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, θερμοκρασία αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου ενώ εκείνη του οδοστρώματος ήταν στους 43, δηλαδή αρκετά πιο πάνω από το πρωί.
Αυτή τη φορά δεν είδαμε από νωρίς να βγαίνουν όλοι με την πάρα πολύ μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli (με τα μωβ διακριτικά). Mercedes και Ferrari χρησιμοποίησαν αρχικά την πολύ μαλακή (με τα κόκκινα διακριτικά).
Επίσης, σε αντίθεση με το FP1, είχαμε από νωρίς απρόοπτα. Όπως τον Esteban Ocon να στέλνει τη Force India στις μπαριέρες (αν και χωρίς πολλές ζημιές) και τον Jolyon Palmer να βλέπει καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος του μονοθεσίου της Renault.
Μέχρι τα μισά της 90λεπτης διαδικασίας, η καλύτερη επίδοση ανήκε στον Ρώσο Daniil Kvyat, που είχε σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1.13.331 φορώντας πάρα πολύ μαλακή γόμα στην Toro Rosso STR12.
Όμως με την ίδια επιλογή ελαστικού, ο Vettel κατέβηκε στο 1.12.759. Την ίδια ώρα επικρατούσε προβληματισμός στο στρατόπεδο της Mercedes καθώς με την ίδια γόμα, τα ασημί βέλη ήταν ένα δευτερόλεπτο πίσω!
O Vettel κατέβηκε ακόμα χαμηλότερα 38 λεπτά πριν το φινάλε, παρότι έχασε χρόνο στον τελευταίο τομέα της διαδρομής, κινήθηκε στο 1.12.720, λίγο πριν το καθεστώς κόκκινης σημαίας από το ατύχημα του Lance Stroll. Ο οδηγός της Williams έχασε τον έλεγχο στη στροφή Massenet στέλνοντας την FW40 στις μπαριέρες, δίνοντας πρόωρο και άδοξο τέλος στη συμμετοχή του στο FP2.
Όταν άρχισε πάλι η δράση, άρχισαν οι προσομοιώσεις αγώνα. Άρα δεν είχαμε άλλες αλλαγές στις πρώτες θέσεις.
Ο Sebastian Vettel έδειξε πως η Ferrari φέτος είναι το φαβορί, όχι μόνο βάσει του χρόνου στο FP2 αλλά και του ρυθμού που φάνηκε να έχει στις προσομοιώσεις μεγάλων αποστάσεων.
Ανάμεσα στον Γερμανό και τον teammate του ήταν η Red Bull του Daniel Ricciardo ενώ συνεχίζοντας την παράδοση που θέλει την Toro Rosso ανταγωνιστικό σε αυτή την αγωνιστική διαδρομή, οι STR ήταν στις θέσεις 4 και 5.
Μετά το τέλος της περιόδου, ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, έκανε λόγο για λάθος επιλογή set-up στις W08 EQ Power+.
Σύμφωνα με τον Αυστριακό επιλέχθηκε λάθος κατεύθυνση και δεν υπήρχε χρόνος για να αλλάξουν ξανά ρότα στον τομέα των ρυθμίσεων. Έτσι τα ασημί βέλη έμειναν στις θέσεις 8 και 10.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια