Αποσύρθηκε από την F1 το 2013, με τελευταίο συνεργάτη της τη Marussia. Μπορεί ακόμα να μην έχει επισημοποιηθεί η μεγάλη επιστροφή αλλά όσα είπε στο motorsport.com, o CEO της Cosworth, Hal Reisiger, δείχνουν πως αυτό είναι θέμα χρόνου: "Είχαμε ικανοποιητική υποστήριξη από τις υπάρχουσες ομάδες, μιλήσαμε μάλιστα με κάποιες και όλο αυτό μας επιτρέπει να δεσμευτούμε για το μέλλον. Όσο περισσότερες ομάδες επιβεβαιώνουν την παρουσία τους μακροπρόθεσμα στο σπορ, τόσο καλύτερα. Αλλά φτάσαμε ήδη σε προφορικές συμφωνίες με υπάρχουσες ομάδες αλλά και ομάδες που είναι στα σκαριά, για την προμήθεια κινητήρων. Κι αυτό μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα βιώσιμο πλάνο επιστροφής".
Από τις υπάρχουσες ομάδες, υπάρχει έντονη φημολογία συνεργασίας με τη Red Bull Racing κι αυτό λόγω του κοινού συνεργάτη των δύο εταιρειών: της Aston Martin. Από εκεί και πέρα, σε ότι αφορά στους ‘νέους παίκτες’, ακόμα δεν έχει ανοίξει καν η διαδικασία ενδιαφέροντος που εκτιμάται που θα υπάρξει ενόψει της αγωνιστικής σεζόν του 2017. Ξέρουμε όμως ήδη το ενδιαφέρον συμμετοχής από μία ομάδα κινεζικών συμφερόντων ενώ έχει γνωστοποιήσει τις προθέσεις του να επιδιώξει για Τρίτη φορά και… τυχερή να μπει στην F1 ο Zoran Stefanovic. Δεδομένου πως ο Reisiger παρουσίασε χρονοδιάγραμμα που θέλει την Cosworth να πατάει γκάζι στο project από την επόμενη κιόλας χρονιά ώστε να μπορεί να είναι έτοιμη το 2021, σύντομα θα πρέπει να έχουμε περισσότερα νέα. Photo Credits: Williams F1 Team
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια