Πρόσφατα η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου αποφάσισε ότι το σύστημα προστασίας Halo θα χρησιμοποιηθεί στα μονοθέσια της Formula1 από το 2018, ώστε να μην είναι εκτεθειμένο το κεφάλι του κάθε οδηγού σε συντρίμμια.
Βέβαια, ακόμα υπάρχουν αντιδράσεις γι' αυτό, αλλά η FIA έκανε λόγο για ομόφωνη έγκριση, αν και υπάρχει αμφιβολία για τη νομιμότητα της επιλογής του εν λόγω συστήματος.
Όπως και να έχει το... πράγμα, όμως, το Halo φέρνει και νέα δεδομένα.
Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, το ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων της F1 το 2018 θα αυξηθεί κατά 5 κιλά, σε σύγκριση με τα φετινά, και θα φτάσει τα 733. Αυτό επειδή η αύξηση των 26 κιλών φέτος από πέρυσι συμπεριελάμβανε και κι ένα περιθώριο 10 κιλών για τη χρήση κάποιου συστήματος προστασίας, αν και δεν προτιμήθηκε κάτι τέτοιο για τη φετινή σεζόν.
Τέλος, το ίδιο μέσο ενημέρωσης τονίζει πως οι χρόνοι που θα πρέπει να ολοκληρώσουν οι οδηγοί σε δοκιμές εξαγωγής θα αυξηθούν από 5 έως 10 δεύτερα, ενώ από το 2019 είναι πιθανό να δούμε το Halo και στη Formula2, που αποτελεί τον τροφοδότη της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια