Ο Έντι Τζόρνταν -γνωστός και ως ο Νοστράδαμος της Formula 1- εκφράζει δημοσίως, αμφιβολίες σχετικά με τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Mercedes στην παραμονή της στο θεσμό και μετά το 2018 και συνήθως, 8 στις 10 φορές που ο Τζόρνταν έχει κάνει προβλέψεις, έχει πέσει μέσα.
Στο Μπακού σκέφτηκε, πως μια κινεζική κοινοπραξία έχει σχέδιο για να μπει στην Formula 1 και θα μπορούσε να αγοράσει τις εγκαταστάσεις της ομάδας της Formula 1 στο Brackley, η οποία πριν γίνει Mercedes ήταν γνωστή ως BAR, Honda και Brawn. Φυσικά κάτι τέτοιο θα ήταν λογικό να γίνει, αν ξαφνικά η Mercedes αποφάσιζε να αποτραβηχτεί από την Formula 1.
Με αυτές τις δηλώσεις του Τζόρνταν, ο Τότο Βόλφ φρίκαρε, καθώς αυτές οι δηλώσεις φύτεψαν αμφιβολίες σχετικά με το μέλλον, στο μυαλό των εργαζομένων τόσο της αγωνιστικής ομάδας της Mercedes Petronas F1, όσο και στους εργαζόμενους των εγκαταστάσεων του εργοστασίου που κατασκευάζονται οι αγωνιστικοί κινητήρες Formula 1 της Mercedes στο Brixworth.
«Είπα στον Έντι πως είμαι έτοιμος να κάνουμε πλάκα με όποιο θέμα θέλει...» είπε ο Βολφ «Αλλά τα γέλια σταματάνε, όταν πρόκειται για ανυπόστατες «πλάκες» που επιρρεάζουν 1.500 εργαζομένους που αγωνιούν για το μέλλον τους. Αυτές οι δηλώσεις που έκανε, είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα για μένα.
Δεν φεύγουμε από την Formula 1, κανένας από τους χορηγούς μας δεν φεύγει, έχουμε μεγάλη δέσμευση με τους χορηγούς, τους ανθρώπους μας και με τον θεσμό. Απλά ο Έντι θα πρέπει να σταματήσει να διαδίδει «ψεύτικες ειδήσεις» στον κόσμο, μόνο και μόνο για να παρεμένει ο ίδιος στα πρωτοσέλιδα».
Βέβαια ο Τζόρνταν απαντά στον Βολφ με στιβαρά επιχειρήματα. «Επιμένω στις δηλώσεις μου πως η Mercedes θα αποσύρει την εργοστασιακή της ομάδα από την F1 μόλις θεωρήσουν πως πλέον δεν λαμβάνουν αρκετό όφελος από την επένδυσή τους σε αυτήν. Δεν είπα πως φεύγουν τώρα. Είπα πως πιστεύω πως θα φύγουν στο τέλος του 2018. Η Mercedes είναι στο σπορ για εμπορικούς και τεχνικούς λόγους, δεν είναι στο χώρο για ρομαντικούς λόγους. Και θα φύγουν είτε αρέσει στον Τότο είτε όχι, μόλις το αποφασίσουν.
Δεν νομίζω να είπα ποια είναι η σωστή στιγμή. Αυτό που είπα είναι, πως το 2018 οι συμβάσεις με την UBS και την Petronas θα λήξουν και τότε ίσως να πάρουν απόφαση να αποτραβηχτούν. Έτσι είναι η ζωή. Ο Τότο ανησυχεί για 1.500 άτομα, εγώ μιλώ για χιλιάδες και χιλιάδες μετόχων της Daimler AG. Θα είναι μια απόφαση του διοικητικού συμβουλίου. Όντας σε πολλά διοικητικά συμβούλια, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις. Κατά τη γνώμη μου θα κάνουν ό, τι ταιριάζει στην εταιρεία καλύτερα. Κανείς δεν πρόκειται να μου κλείσει το στόμα...».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια