Παρούσα στην τελευταία συνάντηση των κατασκευαστών κινητήρων της Formula1 ήταν η Aston Martin στις αρχές του μήνα που διανύουμε. Τη βρετανική μάρκα εκπροσώπησε ο Άντι Πάλμερ, ο οποίος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο εμπλοκής της στο μέλλον, όμως τόνισε πως θα πρέπει να μειωθεί το κόστος για να γίνει κάτι τέτοιο στην πράξη.
Βέβαια, ήδη η AM έχει συνδεθεί με την F1 μέσω της Valkyrie, πάνω στην οποία έχει δουλέψει με τον Άντριαν Νιούι, καθώς και της AMRB 001, που αποτελεί το πρώτο hypercar του κορυφαίου σχεδιαστή της Red Bull. «Βρισκόμαστε στην περιφέρεια της F1, με τη Valkyrie και με τη Red Bull. Πάντα υπήρχε το ερώτημα αν θα θέλαμε να μπούμε ως ομάδα.
Ο μεγάλος μας αντίπαλος είναι η Ferrari, οπότε υπάρχει μία αιτιολογία να εμπλακούμε με κάποιο τρόπο Όμως, για μία εταιρεία, που απλά θέλει να έχει κέρδος, δεν έχουμε 350-400 εκατομμύρια ετησίως, που πρέπει να ξοδέψεις στην F1.
Αν, και είναι μεγάλο αν, υπάρξει ο αριθμός των ανθρώπων και το ποσό των χρημάτων που χρειάζεσαι για την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα, και γίνει σε λογικό επίπεδο, έχουμε έναν καλό λόγο να το μελετήσουμε. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλές γνώμες και ακόμα είμαστε στη μορφοποίηση της οποιασδήποτε τελικής ιδέας.
Όλοι δέχονται ότι η F1 χρειάζεται περισσότερο ήχο, αλλά πρέπει να μειώσεις και το κόστος. Όμως, το ερώτημα είναι ''πώς;''. Η FIA θα πει, ''γιατί δεν αποφεύγετε αυτό;'', και ο μισός κόσμος θα πει, ''δεν μπορείτε να τα καταφέρετε''», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin στο Autosport. Μάλιστα, στην κεντρική φωτογραφία φαίνεται και πώς θα μοιάζει το μονοθέσιό της.
Όσο για το αν θα μπορούσε να γίνει αυτό σε συνεργασία με την Cosworth, με την οποία επίσης δουλεύουν μαζί πάνω στη Valkyrie, ξεκαθάρισε ότι δεν έχει ληφθεί ακόμα κάποια απόφαση. «Έχουμε καλή σχέση με την Cosworth και, αν προσπαθείς να δημιουργήσεις μία σχέση, που λέγετει Valkyrie, F1, ή όταν αγοράζεις τη δική σου Aston Martin των 150 χιλιάδων λιρών, υπάρχει κάτι στη γενεαλογία.
Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα τσεκάραμε για παράδειγμα τη Ricardo (πάροχος του κιβωτίου ταχυτήτων της Valkyrie), που ήταν στη συνάντηση, ή την Ilmor. Μιλήσαμε για το ενδεχόμενο να είμαστε με πολλές πλευρές, αλλά δεν αποφασίσαμε. Ίσως να είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα τον Σεπτέμβριο και να μας επιτραπεί να πάρουμε μία απόφαση».
Τέλος, να σημειωθεί ότι ο Πάλμερ προτιμάει η εταιρεία του να παρέχει τεχνική υποστήριξη, αν ένα πρότζεκτ της F1 έχει πρόοδο, παρά να δώσει το σήμα της για τους κινητήρες άλλης εταιρείας, όπως κάνει η TAG Heuer με αυτούς της Renault, που χρησιμοποιεί στα μονοθέσιά της η Red Bull.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια