Η 25η Μαρτίου είναι… διπλή γιορτή για τους Ελληνες. Φέτος, όμως, η συγκεκριμένη ημερομηνία αποτελεί… γιορτή και για τους φιλάθλους της Φόρμουλα Ενα ανά την υφήλιο, καθώς εκείνη την ημέρα (08:10 ώρα Ελλάδας) ανοίγει η αυλαία του πρωταθλήματος για το 2018.
Σχεδόν 4 μήνες μετά την ολοκλήρωση της περυσινής σεζόν, ομάδες και οδηγοί θα πάρουν θέση στο Αλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης, για το πρώτο από τα 21 γκραν πρι του φετινού “μαραθωνίου”, ο οποίος θα δοκιμάσει τις αντοχές τους, αλλά και αυτές των μονοθεσιών τους. Η ευχή όλων των φιλάθλων είναι το νέο πρωτάθλημα να είναι συναρπαστικό και οι τίτλοι να κριθούν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, προκειμένου το ενδιαφέρον τους να διατηρηθεί αμείωτο έως τις 25 Νοεμβρίου, όταν θα διεξαχθεί το τελευταίο γκραν πρι της σεζόν στο Αμπου Ντάμπι.
Σχεδόν 4 μήνες μετά την ολοκλήρωση της περυσινής σεζόν, ομάδες και οδηγοί θα πάρουν θέση στο Αλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης, για το πρώτο από τα 21 γκραν πρι του φετινού “μαραθωνίου”, ο οποίος θα δοκιμάσει τις αντοχές τους, αλλά και αυτές των μονοθεσιών τους. Η ευχή όλων των φιλάθλων είναι το νέο πρωτάθλημα να είναι συναρπαστικό και οι τίτλοι να κριθούν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, προκειμένου το ενδιαφέρον τους να διατηρηθεί αμείωτο έως τις 25 Νοεμβρίου, όταν θα διεξαχθεί το τελευταίο γκραν πρι της σεζόν στο Αμπου Ντάμπι.
ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΗΠΤΡΑ Η MERCEDES, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ FERRARI ΚΑΙ RED BULL
Η Mercedes αρχίζει τη σεζόν με στόχο να υπερασπιστεί τους τίτλους που κατέκτησε πέρυσι στους οδηγούς (με τον Λιούις Χάμιλτον) και τους κατασκευαστές, με τις υπόλοιπες ομάδες να επιδιώκουν να την… γκρεμίσουν από το “θρόνο” της. Παρότι οι καιρικές συνθήκες περιόρισαν τη… δράση στο πρώτο τετραήμερο στη Βαρκελώνη, η γερμανική ομάδα έδειξε στις δοκιμές εξέλιξης που έλαβαν χώρα στην Ισπανία ότι και φέτος θα είναι πρωταγωνιστής. Και αυτό γιατί τα “ασημένια βέλη”… έγραψαν τα περισσότερα χιλιόμετρα στη Βαρκελώνη, αφού κάλυψαν 1.040 γύρους, ήτοι 4.841 χιλιόμετρα, ενώ ακολούθησε η Ferrari με 929 γύρους (4.324 χιλιόμετρα).
Οι αποστάσεις που διανύουν τα μονοθέσια των ομάδων αποτελούν έναν ισχυρό δείκτη για την αξιοπιστία τους, όπερ σημαίνει ότι οι δύο προαναφερθείσες ομάδες θα δώσουν “μάχη” για τους τίτλους. Επιπλέον, η “σκουντερία” σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο στις δοκιμές της Βαρκελώνης. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ σημείωσε επίδοση 1:17.182 με τη νέα, εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) της Pirelli, ενώ οι “κόκκινοι” είχαν και τον δεύτερο καλύτερο χρόνο των χειμερινών δοκιμών, αφού ο Κίμι Ραϊκόνεν με τη hypersoft γόμα “γύρισε” την πίστα της Βαρκελώνης σε 1:17.221.
Βέβαια, υπάρχουν πολλές άγνωστες παράμετροι για τους συγκεκριμένους χρόνους, όπως το φορτίο καυσίμου και το “στήσιμο” του κάθε μονοθεσίου την ώρα που σημειώθηκαν οι εν λόγω επιδόσεις, ωστόσο αυτές αφήνουν να εννοηθεί ότι το φετινό αυτοκίνητο της Ferrari… πετάει. Γρήγορη έδειξε ότι θα είναι και η Red Bull, καθώς ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με τη hypersoft γόμα σημείωσε την τέταρτη καλύτερη επίδοση στις δοκιμές της Βαρκελώνης με 1:18.047. Εφόσον επιβεβαιωθεί αυτό το “σενάριο”, οι τρεις καλύτερες ομάδες του 2017 θα δώσουν και φέτος “μάχη” για τους τίτλους.
Η Mercedes αρχίζει τη σεζόν με στόχο να υπερασπιστεί τους τίτλους που κατέκτησε πέρυσι στους οδηγούς (με τον Λιούις Χάμιλτον) και τους κατασκευαστές, με τις υπόλοιπες ομάδες να επιδιώκουν να την… γκρεμίσουν από το “θρόνο” της. Παρότι οι καιρικές συνθήκες περιόρισαν τη… δράση στο πρώτο τετραήμερο στη Βαρκελώνη, η γερμανική ομάδα έδειξε στις δοκιμές εξέλιξης που έλαβαν χώρα στην Ισπανία ότι και φέτος θα είναι πρωταγωνιστής. Και αυτό γιατί τα “ασημένια βέλη”… έγραψαν τα περισσότερα χιλιόμετρα στη Βαρκελώνη, αφού κάλυψαν 1.040 γύρους, ήτοι 4.841 χιλιόμετρα, ενώ ακολούθησε η Ferrari με 929 γύρους (4.324 χιλιόμετρα).
Οι αποστάσεις που διανύουν τα μονοθέσια των ομάδων αποτελούν έναν ισχυρό δείκτη για την αξιοπιστία τους, όπερ σημαίνει ότι οι δύο προαναφερθείσες ομάδες θα δώσουν “μάχη” για τους τίτλους. Επιπλέον, η “σκουντερία” σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο στις δοκιμές της Βαρκελώνης. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ σημείωσε επίδοση 1:17.182 με τη νέα, εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) της Pirelli, ενώ οι “κόκκινοι” είχαν και τον δεύτερο καλύτερο χρόνο των χειμερινών δοκιμών, αφού ο Κίμι Ραϊκόνεν με τη hypersoft γόμα “γύρισε” την πίστα της Βαρκελώνης σε 1:17.221.
Βέβαια, υπάρχουν πολλές άγνωστες παράμετροι για τους συγκεκριμένους χρόνους, όπως το φορτίο καυσίμου και το “στήσιμο” του κάθε μονοθεσίου την ώρα που σημειώθηκαν οι εν λόγω επιδόσεις, ωστόσο αυτές αφήνουν να εννοηθεί ότι το φετινό αυτοκίνητο της Ferrari… πετάει. Γρήγορη έδειξε ότι θα είναι και η Red Bull, καθώς ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με τη hypersoft γόμα σημείωσε την τέταρτη καλύτερη επίδοση στις δοκιμές της Βαρκελώνης με 1:18.047. Εφόσον επιβεβαιωθεί αυτό το “σενάριο”, οι τρεις καλύτερες ομάδες του 2017 θα δώσουν και φέτος “μάχη” για τους τίτλους.
TEΛΟΣ ΤΑ “GRID GIRLS”, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ… “GRID KIDS”
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το γκραν πρι της Μελβούρνης μπαίνει τέλος στη μακροχρόνια πρακτική να χρησιμοποιούνται στη Φόρμουλα 1 οι… αιθέριες παρουσίες που αποκαλούνται “grid girls”, καθώς οι υπεύθυνοι θέλουν να προσελκύσουν περισσότερους θεατές και οδηγούς γένους θηλυκού. Τα “grid girls” αποτελούσαν για δεκαετίες μέρος της διοργάνωσης, καθώς μεταξύ άλλων στέκονταν πλάι στα μονοθέσια πριν από την εκκίνηση και κρατούσαν πινακίδες με τα ονόματα και τα νούμερα των οδηγών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το “τέλος” της παρουσίας αυτών των γοητευτικών γυναικών ισχύει και στους υπόλοιπους αγώνες των μικρότερων πρωταθλημάτων που λαμβάνουν χώρα στη διάρκεια του τριημέρου ενός γκραν πρι της Φόρμουλα Ε.
Τη θέση των “grid girls” θα πάρουν παιδιά που αποκαλούνται “grid kids”, προκειμένου, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «η τελετή πριν τον αγώνα να γίνει πιο σχετική και ενδιαφέρουσα για τους φιλάθλους, ειδικά τους νεώτερους».
Τα παιδιά αυτά, τα οποία θα μετέχουν ήδη σε αγώνες καρτ ή “μικρές” κατηγορίες φόρμουλα, θα επιλέγονται από τους συλλόγους της εθνικής ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε χώρας, με βάση την αξία τους ή με κλήρωση.
Τα πιο… τυχερά θα μπορούν να συνοδεύουν και να στέκονται πλάι στους 20 οδηγούς της Φόρμουλα 1 στο γκριντ, ενώ οι “πιλότοι” θα ετοιμάζονται για τον αγώνα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το γκραν πρι της Μελβούρνης μπαίνει τέλος στη μακροχρόνια πρακτική να χρησιμοποιούνται στη Φόρμουλα 1 οι… αιθέριες παρουσίες που αποκαλούνται “grid girls”, καθώς οι υπεύθυνοι θέλουν να προσελκύσουν περισσότερους θεατές και οδηγούς γένους θηλυκού. Τα “grid girls” αποτελούσαν για δεκαετίες μέρος της διοργάνωσης, καθώς μεταξύ άλλων στέκονταν πλάι στα μονοθέσια πριν από την εκκίνηση και κρατούσαν πινακίδες με τα ονόματα και τα νούμερα των οδηγών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το “τέλος” της παρουσίας αυτών των γοητευτικών γυναικών ισχύει και στους υπόλοιπους αγώνες των μικρότερων πρωταθλημάτων που λαμβάνουν χώρα στη διάρκεια του τριημέρου ενός γκραν πρι της Φόρμουλα Ε.
Τη θέση των “grid girls” θα πάρουν παιδιά που αποκαλούνται “grid kids”, προκειμένου, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «η τελετή πριν τον αγώνα να γίνει πιο σχετική και ενδιαφέρουσα για τους φιλάθλους, ειδικά τους νεώτερους».
Τα παιδιά αυτά, τα οποία θα μετέχουν ήδη σε αγώνες καρτ ή “μικρές” κατηγορίες φόρμουλα, θα επιλέγονται από τους συλλόγους της εθνικής ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε χώρας, με βάση την αξία τους ή με κλήρωση.
Τα πιο… τυχερά θα μπορούν να συνοδεύουν και να στέκονται πλάι στους 20 οδηγούς της Φόρμουλα 1 στο γκριντ, ενώ οι “πιλότοι” θα ετοιμάζονται για τον αγώνα.
TO NEO ΛΟΓΟΤΥΠΟ
Η νέα σεζόν της Φόρμουλα 1 είναι η πρώτη με το καινούριο λογότυπο του πρωταθλήματος, τα “αποκαλυπτήρια” του οποίου έγιναν στον τελευταίο αγώνα της περυσινής χρονιάς (26 Νοεμβρίου στο Αμπου Ντάμπι). Και όσο κι αν αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιους, το νέο “logo” αντικατέστησε εκείνο που είχε θεσπίσει ο πρώην εμπορικός διευθυντής της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Εκλστοουν, και, σύμφωνα με δηλώσεις των υπευθύνων, θα είναι πιο… φιλικό για τις ψηφιακές πλατφόρμες, καθώς και αυτές των κινητών τηλεφώνων.
Η νέα σεζόν της Φόρμουλα 1 είναι η πρώτη με το καινούριο λογότυπο του πρωταθλήματος, τα “αποκαλυπτήρια” του οποίου έγιναν στον τελευταίο αγώνα της περυσινής χρονιάς (26 Νοεμβρίου στο Αμπου Ντάμπι). Και όσο κι αν αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιους, το νέο “logo” αντικατέστησε εκείνο που είχε θεσπίσει ο πρώην εμπορικός διευθυντής της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Εκλστοουν, και, σύμφωνα με δηλώσεις των υπευθύνων, θα είναι πιο… φιλικό για τις ψηφιακές πλατφόρμες, καθώς και αυτές των κινητών τηλεφώνων.
Το καλαντάρι για το 2018
• 25 Μαρτίου Αυστραλία (Μελβούρνη)
• 8 Απριλίου Μπαχρέιν (Σακχίρ)
• 15 Απριλίου Κίνα (Σανγκάη)
• 29 Απριλίου Αζερμπαϊτζάν (Μπακού)
• 13 Μαΐου Ισπανία (Βαρκελώνη)
• 27 Μαΐου Μονακό (Μόντε Κάρλο)
• 10 Ιουνίου Καναδάς (Μόντρεαλ)
• 24 Ιουνίου Γαλλία (Λε Καστελέ)
• 1 Ιουλίου Αυστρία (Σπίλμπεργκ)
• 8 Ιουλίου Μεγ. Βρετανία (Σίλβερστοουν)
• 22 Ιουλίου Γερμανία (Χοκενχάιμ)
• 29 Ιουλίου Ουγγαρία (Βουδαπέστη)
• 26 Αυγούστου Βέλγιο (Σπα-Φρανκορσάμπ)
• 2 Σεπτεμβρίου Ιταλία (Μόντσα)
• 16 Σεπτεμβρίου Σιγκαπούρη (Σιγκαπούρη)
• 30 Σεπτεμβρίου Ρωσία (Σότσι)
• 7 Οκτωβρίου Ιαπωνία (Σουζούκα)
• 21 Οκτωβρίου ΗΠΑ (Οστιν)
• 28 Οκτωβρίου Μεξικό (Πόλη του Μεξικού)
• 11 Νοεμβρίου Βραζιλία (Σάο Πάουλο)
• 25 Νοεμβρίου Αμπου Ντάμπι (Γιας Μαρίνα)
• 8 Απριλίου Μπαχρέιν (Σακχίρ)
• 15 Απριλίου Κίνα (Σανγκάη)
• 29 Απριλίου Αζερμπαϊτζάν (Μπακού)
• 13 Μαΐου Ισπανία (Βαρκελώνη)
• 27 Μαΐου Μονακό (Μόντε Κάρλο)
• 10 Ιουνίου Καναδάς (Μόντρεαλ)
• 24 Ιουνίου Γαλλία (Λε Καστελέ)
• 1 Ιουλίου Αυστρία (Σπίλμπεργκ)
• 8 Ιουλίου Μεγ. Βρετανία (Σίλβερστοουν)
• 22 Ιουλίου Γερμανία (Χοκενχάιμ)
• 29 Ιουλίου Ουγγαρία (Βουδαπέστη)
• 26 Αυγούστου Βέλγιο (Σπα-Φρανκορσάμπ)
• 2 Σεπτεμβρίου Ιταλία (Μόντσα)
• 16 Σεπτεμβρίου Σιγκαπούρη (Σιγκαπούρη)
• 30 Σεπτεμβρίου Ρωσία (Σότσι)
• 7 Οκτωβρίου Ιαπωνία (Σουζούκα)
• 21 Οκτωβρίου ΗΠΑ (Οστιν)
• 28 Οκτωβρίου Μεξικό (Πόλη του Μεξικού)
• 11 Νοεμβρίου Βραζιλία (Σάο Πάουλο)
• 25 Νοεμβρίου Αμπου Ντάμπι (Γιας Μαρίνα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια