Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο εκτός από τη νίκη στην Κίνα, σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με χρόνο, 1:35.785, τον οποίο μάλιστα σημείωσε στον προτελευταίο γύρο της κούρσας. Η άλλη Red Bull τον ακολούθησε, αλλά ο Αυστραλός ήταν ο μοναδικός που έπεσε κάτω από το 1:36 καθώς ο Μαξ Φερστάπεν σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:36.206.
Παρόλα αυτά εκείνο που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση από το σχετικό στατιστικό της Κίνας είναι οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων. Αυτή βεβαίως είναι μια μέτρηση που δεν είναι πάντα ενδεικτική της δυναμικότητας ενός μονοθεσίου, ιδίως σε μια πίστα όπως αυτή της Σαγκάης που η μίξη ανοιχτών κομματιών με κλειστές στροφές προκαλεί πονοκέφαλο σε επίπεδο ρυθμίσεων.
Είναι ωστόσο ένα δείγμα ότι κάτι δεν πάει καλά και την περίπτωση της Κίνας ένα σαφές δείγμα ότι ο Χάμιλτον είχε σοβαρούς λόγους για τους οποίους δεν μπορούσε να κινηθεί γρήγορα. Η τελική ταχύτητα του Πρωταθλητή έφτασε τα 320,4 χλμ./ώρα και αν δεν τον βρίσκετε στις συνηθισμένες του, κορυφαίες, θέσεις στον παρακάτω πίνακα, είναι γιατί ήταν η χαμηλότερη και τον έστειλε τελευταίο.
Στον ίδιο πίνακα η τελική ταχύτητα των 343,8 χλμ./ώρα είναι αυτή που δίνει την πρώτη θέση και ανήκει στον Κίμι Ράικονεν, ενώ η πρώτη τριάδα συμπληρώνεται από την Haas του Γκροσάν και την Force India του Σέρτζιο Πέρεζ, με 342,9 και 340,9 χλμ./ώρα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια