Στο Μπαχρέιν μετακομίζει αυτό το τριήμερο η Formula1 σε έναν από τους αγώνες που σηματοδότησε το άνοιγμα της F1 σε χώρες της Μέσης Ανατολής.
Η πίστα του Σακχίρ μπήκε στο καλαντάρι το 2004 με τον Michael Schumacher να είναι αυτός που πήρε την πρώτη νίκη εκεί.
Η πίστα που είναι σχεδιασμένη από τον μετρ του είδους, τον Hermann Tilke, έχει μήκος 5,412 km με τον αγώνα να μετρά 57 γύρους που ισούνται με 308,238 km. Οι ειδικοί λένε πως είναι μια πολύ τεχνική πίστα, που συνδυάζει άριστα τις μεγάλες ευθείες με τεχνικές απαιτητικές καμπές.
Είναι ο τρίτος νυκτερινός αγώνας του θεσμού μετά τη Σιγκαπούρη και το Αμπού Ντάμπι.
Στον περυσινό αγώνα είχαμε την ανατροπή, αφού την pole position είχε κατακτήσει ο Valtteri Bottas με Mercedes, αλλά ο Sebastian Vettel με τη Ferrari ήταν αυτός που κατέκτησε τη νίκη. Ωστόσο τον ταχύτερο γύρο είχε γράψει ο Lewis Hamilton με χρόνο 1:32.798.
Για την ιστορία να σημειώσουμε πως τον καλύτερο χρόνο στην πίστα (1:31.447 ) έχει σημειώσει ο Pedro de la Rosa με McLaren.
Με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για φαβορί. Μπορεί η Mercedes να είναι ταχύτερη, όμως η Ferrari δεν υπολείπεται και δεν πρέπει να παραγνωρίσουμε τον παράγοντα «υψηλές θερμοκρασίες».
Η μάχη βέβαια ανάμεσα σε δύο θα μπορούσε εύκολα να γίνει μάχη ανάμεσα σε τρεις, αν η Red Bull δείξει την ίδια ταχύτητα με αυτήν που έδειξε ο Ricciardo στην Αυστραλία, την ώρα που ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν δείχνει να έχει χωνέψει τον τρόπο που έχασε τη νίκη στη χώρα των καγκουρό. Για το λόγο αυτό η Mercedes έχει ήδη διορθώσει – όπως είπε – το λογισμικό εκείνο που υπολογίζει τις διαφορές των μονοθεσίων σε σχέση με τα pit stop, ελπίζοντας αυτή τη φορά να μην «κρεμάσει» τους οδηγούς της.
Η πίστα που είναι σχεδιασμένη από τον μετρ του είδους, τον Hermann Tilke, έχει μήκος 5,412 km με τον αγώνα να μετρά 57 γύρους που ισούνται με 308,238 km. Οι ειδικοί λένε πως είναι μια πολύ τεχνική πίστα, που συνδυάζει άριστα τις μεγάλες ευθείες με τεχνικές απαιτητικές καμπές.
Είναι ο τρίτος νυκτερινός αγώνας του θεσμού μετά τη Σιγκαπούρη και το Αμπού Ντάμπι.
Στον περυσινό αγώνα είχαμε την ανατροπή, αφού την pole position είχε κατακτήσει ο Valtteri Bottas με Mercedes, αλλά ο Sebastian Vettel με τη Ferrari ήταν αυτός που κατέκτησε τη νίκη. Ωστόσο τον ταχύτερο γύρο είχε γράψει ο Lewis Hamilton με χρόνο 1:32.798.
Για την ιστορία να σημειώσουμε πως τον καλύτερο χρόνο στην πίστα (1:31.447 ) έχει σημειώσει ο Pedro de la Rosa με McLaren.
Με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για φαβορί. Μπορεί η Mercedes να είναι ταχύτερη, όμως η Ferrari δεν υπολείπεται και δεν πρέπει να παραγνωρίσουμε τον παράγοντα «υψηλές θερμοκρασίες».
Η μάχη βέβαια ανάμεσα σε δύο θα μπορούσε εύκολα να γίνει μάχη ανάμεσα σε τρεις, αν η Red Bull δείξει την ίδια ταχύτητα με αυτήν που έδειξε ο Ricciardo στην Αυστραλία, την ώρα που ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν δείχνει να έχει χωνέψει τον τρόπο που έχασε τη νίκη στη χώρα των καγκουρό. Για το λόγο αυτό η Mercedes έχει ήδη διορθώσει – όπως είπε – το λογισμικό εκείνο που υπολογίζει τις διαφορές των μονοθεσίων σε σχέση με τα pit stop, ελπίζοντας αυτή τη φορά να μην «κρεμάσει» τους οδηγούς της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια