Επτά νέες ομάδες, στις οποίες περιλαμβάνεται η αμερικανική USGPE η Aston Martin (Prodrive) και οι Lola και iSport (του GP2), σκέφτονται με τα διοικητικά τους συμβούλια το ενδεχόμενο εισόδου στη Formula 1 το 2010 αν το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport ψηφίσει την Τετάρτη (29/04) να επιβεβαιώσει με νομοθετική πράξη το προαιρετικό όριο προϋπολογισμού που πρότεινε πρόσφατα ο πρόεδρος της FIA, Max Mosley.
Ο Βρετανός πρότεινε αρχικά ως όριο προϋπολογισμού τα 33 εκατομμύρια Ευρώ και οι υπάρχουσες ομάδες του αθλήματος ακόμα δεν έχουν υποβάλλει επίσημη πρόταση. Πάντως, οι ομάδες Williams F1, Red Bull Racing, Brawn GP, Scuderia Toro Rosso και Force India εκτιμούν ότι θα ήταν περισσότερο ρεαλιστικό και εφικτό το όριο 60 εκατομμυρίων Ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνονται οι μισθοί των οδηγών.
Μάλλον στη σημερινή κρίσιμη σύσκεψη του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Motorsport (όπου θα εκδικαστεί και το σκάνδαλο ψευδούς κατάθεσης της McLaren στους αγωνοδίκες της Μελβούρνης) αναμένεται να αποφασιστεί η εφαρμογή του προαιρετικού ορίου προϋπολογισμού, αλλά όχι και το ακριβές ποσό του ορίου. Εφόσον η πρόταση υλοποιηθεί, όποια ομάδα επιλέξει του χρόνου το όριο προϋπολογισμού θα απολαμβάνει -σε σχέση με τις ομάδες απεριόριστου προϋπολογισμού- τεχνολογικές ελευθερίες όπως κινούμενες πτέρυγες, ανασχεδιασμένο δάπεδο, υψηλότερη περιστροφή του κινητήρα, καθώς και ευχέρεια δοκιμών στη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιάς.
Καθώς το ενδιαφέρον κορυφώνεται, η FIA όταν αυξήσει το όριο ομάδων της F1 σε 13 έχει σχεδόν αποφασίσει να ενισχύσει τις νέες ομάδες που θα μπουν στο σπορ με δέκα εκατομμύρια δολάρια από τα χρήματα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, καθώς και με κάλυψη αρκετών εξόδων μεταφοράς του εξοπλισμού σε περίπτωση που οι νέες ομάδες υπογράψουν πενταετές συμβόλαιο.
*Πληροφορίες αντλήθηκαν και απο το in.gr
Τετάρτη 29 Απριλίου 2009
Συνωστισμος Ομαδων αναμενουν εισοσο στην F1 το 2010
BrawnGP,
f1,
FIA,
ForceIndia,
formula1,
kartgr,
MaxMosley,
McLaren,
news,
Red Bull,
TorroRosso,
USF1,
Williams
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια