ΑΠΟ την μία το υιοθετούν και απο την άλλη το απαξιώνουν. Μιλάμε για την ιδέα του Max Mosley που αφορούσε την τοποθέτηση του KERS στα μονοθέσια προ ετων, έχοντας μάλιστα την πεποίθηση ότι θα ενισχύσει προς το καλύτερο το μέλλον της Formula 1. Οι ομάδες, με μοναδική εξαίρεση της BMW που στήριξε εξαρχής το εγχείρημα, παρέμειναν επιφυλακτικές. Με την εφαρμογή του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας στους αγώνες, είναι πολύ λίγες οι ομάδες που το χρησιμοποιούν και σε κάθε αγώνα μειώνονται παρά αυξάνονται.
Αυτή την φορά η BMW Sauber, δεν έχει οριστικοποιήσει τις μελλοντικές διαθέσεις και την συμπεριφορά πάνω στα προβλήματα που υπάρχουν. Η δυσπιστία των ομάδων απέναντι στο KERS εκφράστηκε από τον Flavio Briatore, σε δηλώσεις που έκανε ο Ιταλός στην Gazzetta dello Sport. Ο Briatore ήταν εξαρχής πολέμιος του KERS, υποστηρίζοντας ότι είναι κάτι άχρηστο ουσιαστικά και απλώς αναγκάζει τις ομάδας να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα. Αποκάλυψε επίσης ότι η FOTA θα ζητήσει από τη FIA όχι μόνο να μη γίνει υποχρεωτική χρήση του από το 2010, όπως είναι η πρόθεση της ομοσπονδίας αλλά να καταργηθεί εντελώς.
«Ναι, η FOTA θέλει την κατάργηση του από το 2010. Εμείς είχαμε καταλάβει από την αρχή ότι το KERS ήταν απλώς μια πολυέξοδη εξυπνάδα και η FIA έπρεπε να το είχε αντιληφθεί. Θα έπρεπε να είχε συζητηθεί πριν από την έναρξη της σεζόν και το ίδιο ισχύει για τους διαχύτες. Το ότι δεν έγιναν αυτά μας έχουν αναγκάσει να κάνουμε άχρηστα τρελά έξοδα», υπογράμμισε ο Briatore.
«Ναι, η FOTA θέλει την κατάργηση του από το 2010. Εμείς είχαμε καταλάβει από την αρχή ότι το KERS ήταν απλώς μια πολυέξοδη εξυπνάδα και η FIA έπρεπε να το είχε αντιληφθεί. Θα έπρεπε να είχε συζητηθεί πριν από την έναρξη της σεζόν και το ίδιο ισχύει για τους διαχύτες. Το ότι δεν έγιναν αυτά μας έχουν αναγκάσει να κάνουμε άχρηστα τρελά έξοδα», υπογράμμισε ο Briatore.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια