Οι ατελείωτες ώρες δοκιμών της Toyota πριν από την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρέιν φαίνεται ότι έφεραν αποτέλεσμα. Τα μονοθέσια της ιαπωνικής εταιρείας με βάση στην Γερμανία, έδειχναν δυνατά σε όλο το φάσμα των ελεύθερων δοκιμών στο Μπαχρέιν. Αρα, η πρώτη και δεύτερη θέση στην αυριανή σειρά εκκίνησης μόνο τυχαία δεν κρίνεται. Η σημερινή πολ ποζίσιον ήταν πρώτη για την καριέρα του Γιάρνο Τρούλι μετά το 2005 και το Grand Prix των ΗΠΑ όπως επίσης και για την Toyota η οποία είχε να ξεκινήσει από την πρώτη θέση του grid το 2005 (επίσης) όταν το τιμόνι της βρισκόταν ο Ραλφ Σουμάχερ στο Ιαπωνικό Grand Prix.
Tα περάσματα του Τρούλι αλλά και του ομόσταυλού του Γλοκ και στα τρία μέρη των σημερινών κατατακτήριων δοκιμών ήταν πολύ γρήγορα. Τελικά ο χρόνος του έμπειρου ιταλού σταμάτησε στο 1:33.431, τρία δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά από τον Γερμανό πιλότο της Toyota, o οποίος θα ξεκινήσει από την δεύτερη θέση του grid.
Βέβαια δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό το φορτίο καυσίμου που φέρνουν τα δύο μονοθέσια αλλά λέγεται ότι είναι μικρό. Αυτό ισχυρίζεται και ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος αν και ήταν γρήγορος στα δύο πρώτα σκέλη των δοκιμών, στο τρίτο δεν κατάφερε να «πιάσει» τις δύο Toyota. Εντούτοις, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα είναι η τέταρτη φορά φέτος που κερδίζει μία θέση στην πρώτη τριάδα που θα ξεκινήσει τον αγώνα.
Οι εξελίξεις δεν ήταν τόσο θετικές για τον δεύτερο οδηγό της Red Bull, Μαρκ Βέμπερ ο οποίος κατά την διάρκεια του ταχύτερου του γύρου παρεμποδίστηκε από τον Αντριαν Σούτιλ της Force India και κατέληξε στην 19η θέση της σειράς εκκίνησης. Ο Αυστραλός δεν κατηγόρησε το νεαρό οδηγό, ο οποίος αν και απολογήθηκε, τιμωρήθηκε με ποινή τριών θέσεων και έτσι από την 16η θέση που τερμάτισε, θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 19η.
Από τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης και την τέταρτη θέση θα δούμε τον πρωτοπόρο, μέχρι στιγμής, της βαθμολογίας, Τζένσον Μπάτον που είχε παράπονα με την απόδοση της BGP 001, η οποία όπως δήλωσε, αν και δεν έφερε πολλά καύσιμα δεν ήταν αρκετά γρήγορη. Ο έτερος πιλότος της Brawn GP Ρούμπενς Μπαρικέλο θα ξεκινήσει τον αγώνα από την έκτη θέση. «Σφήνα» ανάμεσά τους ο Λιούς Χάμιλτον με την αναβαθμισμένη MP4-24. Αυτή είναι η καλύτερη θέση που κερδίζει φέτος ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής και τα χαμόγελα επανέρχονται δειλά-δειλά στο στρατόπεδο της McLaren. Kαι από την επιτυχία του Χάμιλτον, στην απογοήτευση του δεύτερου πιλότου της ομάδας Χέικι Κοβαλάινεν που τερμάτισε μόλις 11ος.
Πίσω από τον Χάμιλτον θα βρίσκεται ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δεν βρέθηκε σε καλή ημέρα όπως και ο Νέλσον Πικέ Τζούνιορ που επιδεινώνει όλο και περισσότερο τη θέση του στην γαλλική ομάδα. Ο Βραζιλιάνος αν και κατάφερε για πρώτη φορά φέτος να πάρει το εισιτήριο για το δεύτερο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών, ένα λάθος στην τελευταία στροφή κατά την διάρκεια του ταχύτερου του γύρου, τον έριξε στην 15η θέση του grid. Η αισιοδοξία, συγκρατημένη μεν, αλλά αισιοδοξία επέστρεψε στον στρατόπεδο της Ferrari. Η ομάδα του Μαρανέλο είδε όχι μόνο τα μονοθέσια της να περνούν στον τρίτο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών πρώτη φορά φέτος, αλλά να βρίσκονται και στην πρώτη δεκάδα (επίσης για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα). Αν και η F60 εξακολουθεί να είναι αργή, ο Φελίπε Μάσα θα ξεκινήσει από την όγδοη θέση και ο Κίμι Ραϊκόνεν με περισσότερα καύσιμα από την 10η, αντίστοιχα. Μεταξύ των δύο Ferrari βρέθηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ.
Σάββατο 25 Απριλίου 2009
F1: Καλο ξεκινημα στη pole position για την Toyota
Ο νεαρός πιλότος της Williams, για μία ακόμη φορά δεν τα κατάφερε στις κατατακτήριες δοκιμές αν και αν και ήταν πολύ καλός στα ελεύθερα (όπως το συνηθίζει, άλλωστε). Ο ίδιος χαρακτηρίζει επιτυχία την ένατη θέση καθώς όπως είπε δεν ένιωθε καθόλου άνετα με το στήσιμο της FW31. O δεύτερος πιλότο της Williams, Καζούκι Νακατζίμα θα λάβει εκκίνηση από την 12η θέση.
circuit,
f1,
Ferrari,
ForceIndia,
formula1,
Grandprix,
kartgr,
news,
team,
Toyota,
Trulli,
Vettel,
video,
Williams
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια