Το κακό είχε ξεκινήσει από τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές με τον Μαρκ Γουέμπερ να χάνει τον έλεγχο της RBR στη στροφή Ντέγκνερ καταστρέφοντας το σασί. Ο Αυστραλός υποχρεώθηκε να μείνει εκτός στις κατατακτήριες δοκιμές και θα εκκινήσει αύριο τελευταίος.
Στην ίδια στροφή, τη Ντέγκνερ βγήκαν και οι Μποεμί, Κοβαλάινεν (δις), Αγκερσουάρι.
Οι δυο τελευταίοι μάλιστα προκάλεσαν ολιγόλεπτη διακοπή στη διαδικασία των δοκιμών. Σε όλες τις περιπτώσεις οι οδηγοί πάτησαν άτσαλα στην προηγούμενη στροφή και βρέθηκαν εκτός τροχιάς προτού καταλήξουν στην αμμοπαγίδα και τα προστατευτικά λάστιχα.
Ιδιαίτερα σφοδρό ήταν το χτύπημα που υπέστη ο Γκλοκ
Η μεγάλη διακοπή όμως ήρθε από το ατύχημα του Τίμο Γκλοκ. Ο Γερμανός έχασε τον έλεγχο της Toyota στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία εκκίνησης τερματισμού σ’ ένα σημείο που δεν περιμένεις να συμβεί κάτι τέτοιο. Από το ριπλέι στην τηλεόραση φαίνεται σα να είναι ακυβέρνητη η Toyota «σα να είχε πρόβλημα με το τιμόνι» είπε ο Φέτελ στη συνέντευξη Τύπου. Από την Ιαπωνική εταιρεία όμως είναι κατηγορηματικοί ότι από τα στοιχεία τηλεμετρίας δεν προκύπτει πρόβλημα. Ο Γκλοκ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ένα σχίσιμο στο πίσω μέρος του αριστερού του ποδιού και πόνους στην πλάτη.
Από την Ιαπωνική εταιρεία θα αποφασίσουν εάν θα αγωνιστεί ο Γερμανός αύριο. Καθότι οι κανονισμοί προβλέπουν ότι για να αγωνιστεί ένας οδηγός την Κυριακή πρέπει να έχει πάρει μέρος στα πρωινά ελεύθερα του Σαββάτου εάν ο Γκλοκ δεν μπορεί, η Toyota πρέπει να αγωνιστεί μ’ ένα μονοθέσιο όπως η Ferrari στην Ουγγαρία.
Όμως καθότι ο δοκιμαστής της ομάδας, Καμούι Κομπαγιάσι συμμετείχε στις δοκιμές της Παρασκευής οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρείας ποντάρουν σ’ αυτό, για να εξασφαλίσουν ειδική άδεια από τη FIA.
Ο Μποεμί κατέστρεψε την Toro Rosso στην έξοδο της Spoon
Οι αγωνοδίκες είχαν αρκετή δουλειά σήμερα με το Μποεμί. Ο Ελβετός βγήκε για πρώτη φορά εκτός πίστας στη στροφή Ντέγκνερ όπου πλήγωσε το μονοθέσιο. Παραταύτα προκρίθηκε στον ημιτελικό όπου έκανε χρόνο ικανό να τον φέρει στη 10αδα. Όμως ο Ελβετός πίεζε για κάτι παραπάνω στα τελευταία δευτερόλεπτα με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Toro Rosso στην έξοδο της Spoon και να γεμίσει την πίστα συντρίμμια.
Οι αγωνοδίκες ως όφειλαν έβγαλαν κίτρινη σημαία την οποία αγνόησαν στην προσπάθειά τους να κάνουν γρήγορο χρόνο, οι Μπάτον Μπαρικέλο, Αλόνσο και Κουμπίτσα. Όλοι τους τιμωρήθηκαν με ποινή 5 θέσεων στην αυριανή σειρά εκκίνησης. Ίδια ποινή πήρε και ο Μποεμί που συνέχισε να κινείται με «πληγωμένο» μονοθέσιο προσπαθώντας να φτάσει στα πιτ. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι αυτό έβαλε σε κίνδυνο την ασφάλεια των υπολοίπων πιλότων. Μετά απ’ όλα αυτά ήταν άξιο απορίας πως κάποιοι οδηγοί κατάφεραν να μείνουν συγκεντρωμένοι και να πετύχουν καλούς χρόνους στο τέλος της διαδικασίας.
Ο Αλγκερσουάρι έχασε τον έλεγχο στη Ντέγκνερ
Ο Φέτελ που πήρε την 1η του pole μετά το Σίλβερστον τόνισε: «Έχω την καλύτερη δυνατή θέση για την εκκίνηση αύριο. Είναι μακρύς αγώνας και ιδιαίτερα απαιτητικός για τα ελαστικά. Χρειάζεται απόλυτη αυτοσυγκέντρωση είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πας στο πρώτο κομμάτι». Από την πλευρά του ο Τρούλι εξέφρασε ανακούφιση που ο teammate του, Τίμο Γκλοκ απέφυγε τα χειρότερα ενώ ο Χάμιλτον σημείωσε: «Κάναμε αλλαγές στο set –up πριν τις δοκιμές ελπίζοντας να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Ευτυχώς ήταν…»
Ο Μπάτον μετά την ποινή και τη 12η θέση απ’ την οποία εκκινεί τόνισε πως θεωρεί απίθανο να εξασφαλίσει τον τίτλο σ’ αυτόν τον αγώνα. Για να γίνει αυτό χρειάζεται 5 βαθμούς παραπάνω από το Μπαρικέλο.
Θέση Οδηγός Μονοθέσιο Q1 Q2 Q3
1. Φέτελ Red Bull-Renault (B) 1:30.883 1:30.341 1:32.160
2. Τρούλι Toyota (B) 1:31.063 1:30.737 1:32.220
3. Χάμιλτον McLaren-Mercedes (B) 1:30.917 1:30.627 1:32.395
4. Σούτιλ Force India-Mercedes (B) 1:31.386 1:31.222 1:32.466
5. Μπαρικέλο Brawn-Mercedes (B) 1:31.272 1:31.055 1:32.660
6. Χάιντφελντ BMW Sauber (B) 1:31.501 1:31.260 1:32.945
7. Μπάτον Brawn-Mercedes (B) 1:31.041 1:30.880 1:32.962
8. Ράικονεν Ferrari (B) 1:31.228 1:31.052 1:32.980
9. Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes (B) 1:31.499 1:31.223 -
10. Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari (B) 1:31.196 1:31.103 -
11. Ρόσμπεργκ Williams-Toyota (B) 1:31.286 1:31.482
12. Αλόνσο Renault (B) 1:31.401 1:31.638
13. Κούμπιτσα BMW Sauber (B) 1:31.417 1:32.341
14. Γκλοκ Toyota (B) 1:31.550 -
15. Αλγκουερσουάρι Toro Rosso-Ferrari (B) 1:31.571 -
16. Φιζικέλα Ferrari (B) 1:31.704
17. Νακατζίμα Williams-Toyota (B) 1:31.718
18. Γκροζάν Renault (B) 1:32.073
19. Λιούτσι Force India-Mercedes (B) 1:32.087
20. Ουέμπερ Red Bull-Renault (B) -
Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009
GP Ιαπωνιας: Ο Vettel στην pole!
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια