FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

GP Βραζιλιας: Ο Μπαρικελο πηρε την... επεισοδιακη pole

Στη Βραζιλία, τη χώρα όπου η λέξη «τελικός» ακούγεται συχνά από τα στόματα των κατοίκων της, θα κριθεί ο τίτλος στους οδηγούς, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο από το 2005 και μετά. Ακόμη και αν το φετινό γκραν πρι του Ιντερλάγκος δεν θα είναι ο τελευταίος αγώνας της σεζόν, καθώς ακολουθεί το σιρκουί στο Αμπού Ντάμπι.
Το στέμμα διεκδικεί με μεγάλες αξιώσεις ο Τζένσον Μπάτον (85 β.), ο οποίος θέλει μόνο έξι βαθμούς στους τελευταίους δύο αγώνες της σεζόν, για να τα καταφέρει. Στη δεύτερη θέση είναι ο έτερος πιλότος της Brawn GP, Ρούμπενς Μπαρικέλο (71), και στην τρίτη ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull), ο οποίος μετά την τρίτη φετινή νίκη του στην Ιαπωνία διατήρησε τις λιγοστές ελπίδες που έχει για την κατάκτηση του τίτλου.
Ο Μίχαελ Σουμάχερ, πάντως, τάχθηκε στο πλευρό του συμπατριώτη του και τον συμβούλεψε να διατηρήσει το μαχητικό πνεύμα μέχρι την ύστατη στιγμή. «Ο Σεμπάστιαν έχει ακόμα μία ευκαιρία να κερδίσει τον τίτλο. Αυτό από μόνο του συνιστά μια μεγάλη επιτυχία. Είμαι σίγουρος ότι θα τα δώσει όλα για να κάνει καλές εμφανίσεις στις δύο επόμενες κούρσες. Μαθηματικά μπορεί να τα καταφέρει και εγώ θα κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για εκείνον», τόνισε ο Γερμανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής.
Στους κατασκευαστές, η Brawn χρειάζεται μισό βαθμό για να πανηγυρίσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα, εις βάρος της Red Bull. Ωστόσο, μεγάλη αναμένεται η μάχη για την τρίτη θέση ανάμεσα στους δύο παραδοσιακούς μονομάχους, Ferrari και McLaren.
Η διαφορά τους είναι μόλις δύο βαθμοί υπέρ της ιταλικής ομάδας, η οποία όμως έχει σταματήσει να εξελίσσει το μονοθέσιό της εδώ και καιρό, κάτι που δεν έχει κάνει η McLaren, η οποία συνεχίζει να φέρνει νέα εξαρτήματα για τη MP4-24. Αυτό δείχνει ότι οι Βρετανοί βλέπουν πολύ σοβαρά το στόχο της 3ης θέσης, που ταυτόχρονα θα σημαίνει και επικράτηση επί του «αιώνιου» αντιπάλου. «Το ενδεχόμενο να κερδίσουμε τη Ferrari, τον παντοτινό αντίπαλό μας, είναι σημαντικό για το πρεστίζ και την υπερηφάνεια των μηχανικών μας. Τα δύο τελευταία χρόνια μάς κέρδισαν και γι’ αυτό είναι σημαντικό να τα καταφέρουμε», δήλωσε ο διευθυντής μηχανολογίας της McLaren, Πάντι Λοβ.
Η Ferrari, από την πλευρά της, ανέκαθεν τα πήγαινε περίφημα στη Βραζιλία. Φέτος όμως, όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, θα είναι πολύ δύσκολο να επαναλάβει μια επιτυχία, κάτι που γνωρίζει καλά και ο Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός πιλότος θα ήθελε ν’ ανέβει αύριο στο βάθρο, ώστε να γιορτάσει με τον καλύτερο τρόπο τα 30ά του γενέθλια (τα κλείνει σήμερα). Στην Ιαπωνία τερμάτισε στην 4η θέση και ελπίζει στο Ιντερλάγκος να κάνει ένα βήμα παραπάνω.
Δημ. Λουκάκης 'Κ'

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια