Η κυριαρχία του Sebastian Vettel στη Formula 1 έλαβε τέλος, καθώς ο Lewis Hamilton της McLaren κέρδισε επί ίσοις όροις τον Γερμανό στον 3ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, στο GP Κίνας που φάνηκε να είχε συγκεντρωμένο όλο το θέαμα και το ενδιαφέρον που έλειψε από τις δύο πρώτες φετινές συναντήσεις. Ο S. Vettel περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, καθώς πλήρωσε τη στρατηγική δύο pit-stops που επέλεξε για εκείνον η RBR. Αντίθετα, η στρατηγική του Mark Webber απέφερε καρπούς, καθώς ο Αυστραλός κατάφερε να αναρριχηθεί από την 18η θέση της εκκίνησης μέχρι την 3η θέση στην καρό σημαία. O Αυστραλός κατάφερε στους τελευταίους γύρους να περάσει τους Jenson Button (McLaren) και Nico Rosberg (Mercedes), σε δύο από τις δεκάδες προσπεράσεις του αγώνα. Οι δύο τελευταίοι βρέθηκαν σε θέση νίκης και για μικρά διαστήματα ηγήθηκαν του αγώνα, αλλά ο πρώτος πλήρωσε ένα σφάλμα στο πρώτο του pit-stop (μπήκε στα pits της RBR!), ενώ ο δεύτερος προδόθηκε από τον τρόπο διαχείρισης των ελαστικών από τη Mercedes W02. Ο Felipe Massa τερμάτισε και πάλι μπροστά από τον Fernando Alonso σε ένα ακόμη απογοητευτικό αποτέλεσμα για τη Ferrari – παρότι ο Βραζιλιάνος εκμεταλλεύθηκε την αρετή του μονοθεσίου στη διαχείριση των ελαστικών και βρισκόταν στη μάχη των πρωταγωνιστών για μεγάλο μέρος του αγώνα. Την οκτάδα έκλεισε ο Michael Schumacher (Mercedes), εμπρός από τους Vitaly Petrov (Renault) και Kamui Kobayashi (Sauber).
Κυριακή 17 Απριλίου 2011
Hamilton με αυτού εξοχοτης στη Κίνα!
Στην εκκίνηση, παρότι το KERS του S. Vettel δούλεψε κανονικά, ο Γερμανός έπεσε από την πρώτη στην τρίτη θέση, πίσω από τις McLaren των J. Button και L. Hamilton. Ακολούθησε ο N. Rosberg και οι Ferrari των F. Massa και F. Alonso. Στα πρώτα pit-stops ο Nico Rosberg μπήκε νωρίτερα από όλους (12ος γύρος) και σε συνδυασμό με το λάθος του J. Button, που μπήκε στα pits της RBR για να συνεχίσει στη συνέχεια ευθεία για τα pits της McLaren καθυστερώντας τόσο τον εαυτό του όσο και τον S. Vettel, άφησε τον Γερμανό της Mercedes επικεφαλής. Στο μεταξύ, ο F. Massa εκμεταλλεύτηκε τη φθορά των ελαστικών της McLaren του L. Hamilton πριν την είσοδο του Άγγλου στα pits, τον πέρασε και μετά τα pit-stops ο Βραζιλιάνος ήταν 4ος, πίσω από τους N. Rosberg, S. Vettel και J. Button. Μετά τα δεύτερα pit-stops ο N. Rosberg παρέμεινε στην κορυφή, εμπρός από τους J. Button, L. Hamilton, S. Vettel και F. Massa. Ωστόσο, οι τελευταίοι επέλεξαν στρατηγική για δύο pit-stops και φαινόταν ότι θα ανέβαιναν στην κορυφή, όταν οι τρεις πρωτοπόροι θα έμπαιναν για τρίτη φορά στα pits. Πριν γίνει αυτό, ο L. Hamilton πέρασε πρώτα τον ομόλογό του J. Button κι έπειτα (μετά το τρίτο pit-stop τους) τον N. Rosberg. Η απόδοση των φρέσκων ελαστικών του ήταν τέτοια που κάλυψε απόλυτα το χαμένο χρόνο του τρίτου pit-stop του κι έτσι σύντομα ο L. Hamilton καταδίωξε και πέρασε πρώτα τον F. Massa κι έπειτα, τέσσερις γύρους πριν το τέλος, τον S. Vettel. Στο μεταξύ, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ο Mark Webber έκανε την προέλασή του από την 18η θέση, με πολύ έξυπνη στρατηγική. Ο Αυστραλός ξεκίνησε τον αγώνα με τη σκληρή γόμα και έπειτα έβαλε τρεις φορές τη μαλακή, με αποτέλεσμα να είναι δύο δευτερόλεπτα ανά γύρο ταχύτερος στο τέλος. Έτσι, κατάφερε να περάσει τον N. Rosberg και τον F. Massa, καθώς ο πρώτος υπέφερε από την κακή διαχείριση της γόμας από τη Mercedes W02 και ο δεύτερος από τη φθορά των ελαστικών του λόγω της στρατηγικής των δύο pit-stops. Στον προτελευταίο γύρο, μάλιστα, ο M. Webber κατάφερε να περάσει και τον J. Button για να ανέβει στο βάθρο! F1 – GP ΚΙΝΑΣ 2011 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1. Hamilton (McLaren) 1:36:58.226 2. Vettel (RBR) +5.198 3. Webber (RBR) +7.555 4. Button (McLaren) +10.000 5. Rosberg (Mercedes) +13.448 6. Massa (Ferrari) +15.840 7. Alonso (Ferrari) +30.622 8. Schumacher (Mercedes) +31.206 9. Petrov (Renault) +57.404 10. Kobayashi (Sauber) +1:03.273 11. Di Resta (Force India) +1:08.757 12. Heidfeld (Renault) +1:12.739 13. Barrichello (Williams) +1:30.189 14. Buemi (STR) +1:30.671 15. Sutil (Force India) +1 γύρος 16. Kovalainen (Lotus) +1 γύρος 17. Perez (Sauber) +1 γύρος 18. Maldonado (Williams) +1 γύρος 19. Trulli (Lotus) +1 γύρος 20. D’Ambrosio (Virgin) +2 γύροι 21. Glock (Virgin) +2 γύροι 22. Karthikeyan (Hispania) +2 γύροι 23. Liuzzi (Hispania) +2 γύροι ΕΓΚ Alguersuari (STR) +44 γύροι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ 1. Vettel 68 2. Hamilton 47 3. Button 38 4. Webber 37 5. Alonso 26 6. Massa 24 7. Petrov 17 8. Heidfeld 15 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ 1. Red Bull 105 2. McLaren 85 3. Ferrari 50 4. Renault 32 5. Mercedes 16 6. Sauber 7 7. Toro Rosso 4 8. Force India 4
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια