Έναν πιο κομψό και πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο θα πρέπει να αναζητήσουν οι ομάδες της Formula 1 ώστε να ενισχύσουν τον ήχο που παράγουν οι νέοι, εξακύλινδροι κινητήρες των μονοθεσίων.
Η Mercedes AMG Petronas είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει την αποτελεσματικότητα ενός πρόσθετου τμήματος που προσάρμοσε στην απόληξη της εξάτμισης με σκοπό να αυξήσει την ένταση του ήχου.
Σύμφωνα με τον N. Rosberg που βρέθηκε στο κάθισμα της W05, το συγκεκριμένα εξάρτημα -γνωστό και ως megaphone- δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
"Δυστυχώς δεν άλλαξε κάτι, συνεπώς θα πρέπει να συνεχίσουμε τις προσπάθειες. Ως ομάδα θέλουμε να κάνουμε τα πράγματα πιο… ηχηρά, έτσι λοιπόν θα πρέπει να δοκιμάσουμε κάποιες άλλες λύσεις, καθώς αυτή δεν ήταν η σωστή", δήλωσε ο Γερμανός οδηγός της Mercedes AMG Petronas μετά το τέλος της δεύτερης και τελευταίας ημέρας των δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης.
Η Mercedes AMG Petronas είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει την αποτελεσματικότητα ενός πρόσθετου τμήματος που προσάρμοσε στην απόληξη της εξάτμισης με σκοπό να αυξήσει την ένταση του ήχου.
Σύμφωνα με τον N. Rosberg που βρέθηκε στο κάθισμα της W05, το συγκεκριμένα εξάρτημα -γνωστό και ως megaphone- δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
"Δυστυχώς δεν άλλαξε κάτι, συνεπώς θα πρέπει να συνεχίσουμε τις προσπάθειες. Ως ομάδα θέλουμε να κάνουμε τα πράγματα πιο… ηχηρά, έτσι λοιπόν θα πρέπει να δοκιμάσουμε κάποιες άλλες λύσεις, καθώς αυτή δεν ήταν η σωστή", δήλωσε ο Γερμανός οδηγός της Mercedes AMG Petronas μετά το τέλος της δεύτερης και τελευταίας ημέρας των δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης.
auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια