FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Αγωνιστική τεχνολογία για ένα καλύτερο αύριο

Η γαλλική εταιρεία συμμετέχει σήμερα στις δύο κορυφαίες διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού, για αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικούς: την Formula 1 και την FormulaE.
Πρωταθλήτρια στο δεύτερο θεσμό και μια από τις πιο ισχυρές παρουσίες στον πρώτο, καθώς οι κινητήρες της χρησιμοποιούνται και από την ομάδα της RedBull, η Renault δοκιμάζει και εξελίσσει σήμερα την τεχνολογία του μέλλοντος. Το γεγονός αυτό της επιτρέπει να βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων της τεχνολογίας. Ήδη, η Renault διαθέτει στη γκάμα της ένα πλήθος αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων όπως τα Twizy, ZOE, FluenceZ.E. και KangooZ.E., αποδεικνύοντας την ηγετική της θέση(1 στα 4 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη είναι Renault) σε μια κατηγορία που αποτελεί το μέλλον.Η ανανεωμένη μάλιστα έκδοση του ΖΟΕ, έχει αυτονομία κίνησης με μια φόρτιση 400 χλμ. μια από τις μεγαλύτερες σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής.
Για το σήμερα, η Renault κατασκευάζει μερικά από τα πλέον προηγμένα τεχνολογικά μηχανικά σύνολα για τα μοντέλα όλης της γκάμας της, σε συνδυασμό με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC με 6 και 7 σχέσεις. Οι κινητήρες βενζίνης TCe και πετρελαίου dCi αποτελούν ότι πιο προηγμένο υπάρχει, καθώς από πολύ μικρό κυβισμό αποδίδουν κορυφαία ισχύ, με ταυτόχρονη οικονομική λειτουργία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο κινητήρας dCi twin-turbo, ο οποίος από κυβισμό μόλις 1.6 λίτρα αποδίδει ισχύ 165 ίππων, χάρη στο συνδυασμό της διαδοχικής λειτουργίας των δύο στροβιλοσυμπιεστών.
Αντίστοιχα ο κινητήρας βενζίνης 1.2 λίτρων TCe, που με τη χρήση turbo νέας γενιάς αποδίδει ισχύ ατμοσφαιρικού κινητήρα 1.8 λίτρων, 130 ίππους, και ροπή αντίστοιχη δίλιτρου ατμοσφαιρικού, 190 Nm στις μόλις 2.250 σ.α.λ. Το σημαντικότερο ίσως χαρακτηριστικό της προηγμένης τεχνολογίας που εφαρμόζει η Renault στους κινητήρες της, είναι ο συνδυασμός της υψηλής απόδοσης με την χαμηλή κατανάλωση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Renault Clio, όπου με τον diesel κινητήρα 1.5 dCi 90, επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 3,3 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 85 γρ./χλμ. Η υψηλή τεχνολογία ωστόσο εξασφαλίζει και ένα ακόμα πλεονέκτημα. Μεγάλα διαστήματα συντήρησης, που μειώνουν ακόμα περισσότερο το κόστος χρήσης των αυτοκινήτων Renault.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια