FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

H ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ FORMULA 1

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ, ΦΩΤΟ: AP 
Και ενώ η ολοκλήρωση της πώλησης της Formula 1 στην Liberty Media έχει μπει στην τελική ευθεία, οι νέοι ιδιοκτήτες που γνωρίζουν όσο λίγοι το κομμάτι των media και των νέων τεχνολογιών που εφαρμόζονται στο digital κομμάτι, ψάχνουν τρόπους ώστε να προσαρμόσουν το σπορ στις απαιτήσεις του σήμερα και να προσεγγίσουν νέους «πελάτες». Το παιχνίδι, σήμερα, δεν παίζεται μόνο εντός των στενών ορίων της πίστας, αλλά εκτός αυτών και σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης που παράγει ένα προϊόν, είναι παίζει το μάρκετινγκ. 
F1: Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΠΟΡ 
Με την έκρηξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), τον εντυπωσιακό νέο (internet-ικό) κόσμο του semantic web (web 3.0) και τις νέες τεχνολογίες όπως για παράδειγμα η εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality) και η επαυξημένη πραγματικότητα (Αugmented Reality), τα μέσα που έχουν στη διάθεσή τους οι μαρκετίστες για να κάνουν τη δουλειά τους, ξεπερνούν κάθε φαντασία. Σήμερα περίπου ο μισός πληθυσμός του πλανήτη μας έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο (internet), ενώ περίπου 2,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). To digital κομμάτι αποτελεί την βασική προτεραιότητα των νέων ιδιοκτητών του σπορ, όπως μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς από τις πρώτες τους δηλώσεις. Ο νέος επικεφαλής της McLaren, Zak Brown, o οποίος πρόσφατα πήρε τα ηνία από τον Ron Dennis που απομακρύνθηκε κάπως άκομψα είναι η αλήθεια από την ομάδα, θεωρείται ένας από τους κορυφαίους μαρκετίστες του χώρου, με την άποψή του να έχει βαρύνουσα σημασία. 
F1 όπως... Super Bowl 
Μιλώντας στο ESPN, ο 45χρονος πρώην οδηγός αγώνων και ιδρυτής της Just Marketing International (JMI), του μεγαλύτερου πρακτορείου μάρκετινγκ στο χώρο των motorsports, ανέλυσε το δρόμο τον οποίο θα πρέπει να ακολουθήσει η Formula 1 ώστε να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το προϊόν της. «Νομίζω ότι πρέπει να δούμε το format του αγωνιστικού τριημέρου και την εμπλοκή των καταναλωτών στις εξέδρες με την F1 και το πόσο κοντά μπορούμε να τους φέρουμε στις ομάδες μας. Πηγαίνουμε σε τόσες πόλεις και χρειάζεται να υπάρχει μια μεγάλη εκδήλωση που να προηγείται αυτού (του αγωνιστικού 3ημέρου)». 
Ως παράδειγμα έφερε τον τελικό του Super Bowl, ένα από τα κορυφαία events σε παγκόσμια κλίμακα. «Στο Super Bowl κάνουν εξαιρετική δουλειά. Έχουν οδηγήσει σε πολύ υψηλά επίπεδα το fan engagement, σε κάθε πόλη, στα ξενοδοχεία, στο αεροδρόμιο. Έχουμε 21 Super Bowls που γίνονται σε όλο τον κόσμο και θα ήθελα να δω κάτι αντίστοιχο στην αγορά». Εστιάζοντας στο digital κομμάτι, ο Brown είπε: «Μετά υπάρχει το digital, για το οποίο όλοι συζητάμε. Είναι ένα περιβάλλον ταχέως αναπτυσσόμενο στο οποίο κάτι που δουλεύει σήμερα ίσως να μη δουλέψει αύριο. Η Liberty έχει ένα μιντιακο-κεντρικό υπόβαθρο και ιδιαίτερα ο Chase (Carey, επικεφαλής της Liberty Media). Έχω υψηλές προσδοκίες ότι θα κάνουν εξαιρετικά πράγματα στο χώρο των media, όπου θέλουμε να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό».
 «Ας ελπίσουμε ότι τώρα θα έχω πιο δυνατή φωνή και από τη θέση που έχω θα μοιράζομαι τις απόψεις και τις σκέψεις μου για το σπορ. Νομίζω ότι στις επιχειρήσεις, είτε είναι η McLaren είτε η Formula 1, πάντα μπορείς να βελτιωθείς. Εγώ θα πιέσω πάνω σε τομείς που νομίζω πως θα είναι καλύτερο για όλους μας. είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος γι' αυτό. Νομίζω ότι η F1 έχει τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης και θέλω να συμβάλλω σε αυτή, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια