Εβδομάδα ανακοινώσεων είναι αυτή που διανύουμε στη Φόρμουλα 1. Τουλάχιστον έτσι ελπίζουν συγκεκριμένες ομάδες που χρειάζονται χρήματα για να κάνουν τις κινήσεις τους και οδηγοί με ή χωρίς χορηγούς που έχουν μείνει στον "αέρα".
Τρεις είναι οι ομάδες που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον: Η Lotus, η Sauber και η Force India. Και τρεις οδηγοί που θα χωριστούν στις τρεις ομάδες δηλαδή ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο Σέρχιο Πέρες και ο Παστόρ Μαλντονάντο.
Η Lotus έχασε τον Κίμι Ράικονεν, θα κρατήσει τον Ρομαίν Γκροζάν και περιμένει το ρευστό από την περίφημη συμφωνία με την Quantum σύμφωνα με το www.f1kart.gr.
Ο τιμ μάνατζερ της Lotus, Ερίκ Μπουγιέ δήλωσε στο Ιντερλάγκος πως η συμφωνία έχει κλείσει.
Τότε στη θέση του Ράικονεν θα βρεθεί ο Χούλκενμπεργκ, με τον Γερμανό να χάνει την ευκαιρία να οδηγήσει για τη Ferrari. Αν τα χρήματα βρεθούν τότε ο καλός οδηγός θα πάει στη Lotus, σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να επιστρέψει στη Force India από εκεί που έφυγε για να πάει πέρυσι στη Sauber ή ακόμα και να παραμείνει στη Sauber αν υλοποιηθεί η χορηγία που περιμένουν από τη Βραζιλία.
Οι άνθρωποι του Μαλντονάντο (σ.σ. ο μάνατζερ και ο πατέρας) εθεάθησαν να μιλούν ταυτόχρονα με τη Lotus και τη Sauber στη Βραζιλία. Ο Βενεζουελάνος οδηγός έφυγε από τη Williams, προσβάλλοντας πρώτα την ιστορική ομάδα αν και μετά επιχείρησε να θερμάνει ξανά το κλίμα. Αν η Lotus χρειαστεί τα χρήματα του, τότε θα τον αποκτήσει.
Ο Σέρχιο Πέρες δεν κατάφερε να παραμείνει στη McLaren, η οποία επέλεξε να τον αντικαταστήσει με τον ρούκι Κέβιν Μάγκνουσεν μετά από ένα χρόνο. Ο Μεξικανός είναι καλός οδηγός, έχει υποστηρικτή τον πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο και μπορεί να τον δούμε ή (πιθανότατα μετά τις δηλώσεις του Μάρτιν Γουίτμαρς) στη Force India ή ξανά πίσω στη Sauber. Το ότι προσέλαβε για μάνατζερ τον Τζούλιαν Τζάκομπι, τον πάλαι ποτέ μάνατζερ του Άιρτον Σένα, δείχνει πως θέλει να παραμείνει στη Φόρμουλα 1.
Η Φόρμουλα 1 χρειάζεται δύο Μεξικανούς οδηγούς; Κρίνεται πως ναι, αν σκεφτεί κανείς πως ο Εστεμπάν Γκουτιέρες θα μετακινηθεί (πιθανότατα) από τη Sauber στη Marussia δίπλα στον Ζουλ Μπιάνκι. Σίγουρη δεν είναι η θέση ούτε του Άντριαν Σούτιλ στη Force India, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε τον Γερμανό και στη Sauber.
Ανοιχτές παραμένουν και οι δύο θέσεις στην Caterham. Ο Γάλλος Σαρλ Πικ δεν θα συνεχίσει, ο Ολλανδός Γκιέδο Φαν ντερ Γκάρντε "πληρώνει". Θα επιστρέψει ο Χέικι Κοβαλάινεν ή θα δώσει η ομάδα του Τόνι Φερνάντες την ευκαιρία σε κάποιον άλλο οδηγό;
Πέρα από τον Μαρκ Γουέμπερ που αποχαιρέτησε τη Φόρμουλα 1 για χάρη της Porsche και τον Πολ Ντι Ρέστα, ο οποίος δεν φαίνεται πως θα διατηρήσει τη θέση του στο σπορ παρά το πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα του.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια