FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

H SAUBER ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟΝ SUTIL...

Ο Άντριαν Σούτιλ είναι και επίσημα ο πρώτος οδηγός της Sauber για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2014. Ο Γερμανός αποχώρησε μετά από 6 χρόνια από τη Force India, η οποία επέλεξε τους Νίκο Χούλκενμπεργκ και Σέρχιο Πέρες για τη νέα σεζόν. "Είμαι πολύ χαρούμενος που συμφωνήσαμε. Τώρα θα έχω έναν λόγο παραπάνω να γιορτάσω τα Χριστούγεννα", ήταν η αρχική αντίδραση του Σούτιλ μετά την επίτευξη της συμφωνίας. "Μετά από έξι καλά χρόνια στη Force India, με πολλά αξιοσημείωτα, ήρθε ο καιρός για μια νέα πρόκληση. Είμαι αποφασισμένος να παίξω το ρόλο μου ώστε να έχω ένα επιτυχημένο μέλλον μαζί με τη Sauber", είπε στη συνέχεια. Η Sauber θα είναι η πρώτη ομάδα στην καριέρα του Σούτιλ πέραν της Force India, για την οποία οδηγούσε από το 2007. Αυτό που απομένει για τη νέα του ομάδα είναι να ανακοινώσει και το δεύτερό της οδηγό για το 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια