200 εκατομμύρια ευρώ χρειάζονται προκειμένου να συνεχίσει η Μόντσα να βρίσκεται στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1 και μετά το 2016.
Σε απόσταση αναπνοής από το κοσμοπολίτικο Μιλάνο, η πίστα της Μόντσα, η «Μέκκα της ταχύτητας» στη Φόρμουλα 1 υποδέχεται τα μονοθέσια για τη 12η στροφή του πρωταθλήματος. Η καταπόνηση των κινητήρων, η αφόρητη πίεση των ελαστικών και τα φρένα που φθάνουν στα όριά τους, συνθέτουν έναν άκρως ανταγωνιστικό αγώνα σε ένα φανατισμένο υπέρ της Φεράρι κοινό.
Οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων αγγίζουν τα 360 χιλιόμετρα και η συγκεκριμένες τιμές αποτελούν τις υψηλότερες που μπορούν να καταγραφούν σε οποιοδήποτε άλλο Γκραν Πρι του πρωταθλήματος. Σε όλες τις χώρες που φιλοξενούνται Γκραν Πρι, υπάρχει μια εύλογη συμπάθεια προς την εκάστοτε «οικοδέσποινα ομάδα». Ωστόσο, το κλίμα και ο παλμός στην πίστα της Μόντσα είναι εντυπωσιακός. Ο κόσμος που συρρέει στις κερκίδες είναι ντυμένος στα κόκκινα, για να τιμήσει τη Φεράρι υποστηρίζοντάς την με θέρμη.
Η φετινή πορεία της ομάδας μπορεί να μην είναι ονειρώδης, αλλά είναι δεδομένο πως και φέτος η στήριξη θα είναι μεγάλη. Η δίψα άλλωστε είναι τέτοια και έχει δημιουργηθεί (και) από το γεγονός πως η Φεράρι είναι χωρίς νίκη στη Μόντσα από το 2010, όταν ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση. Ο πρωτοπόρος Λιούις Χάμιλτον και ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχουν μοιραστεί τις νίκες τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ο Βρετανός βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και αποτελεί το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την επικράτηση και στον αυριανό αγώνα, εφόσον βέβαια καταφέρει να πάρει μια καλή θέση στις σημερινές επίσημες κατατακτήριες δοκιμές.
Οι οδηγοί θα κληθούν να διανύσουν 306,73 χιλιόμετρα χωρισμένα σε 53 γύρους. Το πρώτο Γκραν Πρι πραγματοποιήθηκε στην Ιταλία το 1950. Ο ταχύτερος γύρος που έχει καταγραφεί πραγματοποιήθηκε το 2004 από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο με Φεράρι, ο οποίος διένυσε τα 5.793 μέτρα σε 1:21:046.
Φέτος διεξάγεται ο προτελευταίος αγώνας βάσει του τρέχοντος συμβολαίου που λήγει το 2016, συνεπώς η ένταση αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη. Ακόμα και ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Ματέο Ρέντσι, πήρε θέση για το ιταλικό Γκραν Πρι και απευθυνόμενος στον Μπέρνι Εκλεστοουν ανέφερε με δηκτικό ύφος πως «η Formula 1 ζει και από τα σύμβολα, όχι μόνον από τα χρήματα. Αυτό θα το πούμε ξεκάθαρα στον Μπέρνι Εκλεστοουν. Κάτω τα χέρια από το Γκραν Πρι στη Μόντσα». Τα 200 εκατομμύρια ευρώ είναι δύσκολο να βρεθούν, προκειμένου να συνεχίσει η Μόντσα να βρίσκεται στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, ενώ υπέρ της παραμονής της Μόντσα στη Φόρμουλα 1 έχουν υπογράψει 25 χιλιάδες άνθρωποι.
Στη βαθμολογία, ο Λιούις Χάμιλτον προηγείται με 227 βαθμούς. Δεύτερος είναι ο Νίκο Ρόσμπεργκ με 199 και τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ με 160 βαθμούς. Στους κατασκευαστές η Μερσέντες έχει 426 βαθμούς, ακολουθούμενη από τη Φεράρι με 242 και τη Γουίλιαμς που έχει 161. Οκτώ αγώνες υπολείπονται ακόμα για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.
Οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων αγγίζουν τα 360 χιλιόμετρα και η συγκεκριμένες τιμές αποτελούν τις υψηλότερες που μπορούν να καταγραφούν σε οποιοδήποτε άλλο Γκραν Πρι του πρωταθλήματος. Σε όλες τις χώρες που φιλοξενούνται Γκραν Πρι, υπάρχει μια εύλογη συμπάθεια προς την εκάστοτε «οικοδέσποινα ομάδα». Ωστόσο, το κλίμα και ο παλμός στην πίστα της Μόντσα είναι εντυπωσιακός. Ο κόσμος που συρρέει στις κερκίδες είναι ντυμένος στα κόκκινα, για να τιμήσει τη Φεράρι υποστηρίζοντάς την με θέρμη.
Η φετινή πορεία της ομάδας μπορεί να μην είναι ονειρώδης, αλλά είναι δεδομένο πως και φέτος η στήριξη θα είναι μεγάλη. Η δίψα άλλωστε είναι τέτοια και έχει δημιουργηθεί (και) από το γεγονός πως η Φεράρι είναι χωρίς νίκη στη Μόντσα από το 2010, όταν ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση. Ο πρωτοπόρος Λιούις Χάμιλτον και ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχουν μοιραστεί τις νίκες τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ο Βρετανός βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και αποτελεί το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την επικράτηση και στον αυριανό αγώνα, εφόσον βέβαια καταφέρει να πάρει μια καλή θέση στις σημερινές επίσημες κατατακτήριες δοκιμές.
Οι οδηγοί θα κληθούν να διανύσουν 306,73 χιλιόμετρα χωρισμένα σε 53 γύρους. Το πρώτο Γκραν Πρι πραγματοποιήθηκε στην Ιταλία το 1950. Ο ταχύτερος γύρος που έχει καταγραφεί πραγματοποιήθηκε το 2004 από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο με Φεράρι, ο οποίος διένυσε τα 5.793 μέτρα σε 1:21:046.
Φέτος διεξάγεται ο προτελευταίος αγώνας βάσει του τρέχοντος συμβολαίου που λήγει το 2016, συνεπώς η ένταση αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη. Ακόμα και ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Ματέο Ρέντσι, πήρε θέση για το ιταλικό Γκραν Πρι και απευθυνόμενος στον Μπέρνι Εκλεστοουν ανέφερε με δηκτικό ύφος πως «η Formula 1 ζει και από τα σύμβολα, όχι μόνον από τα χρήματα. Αυτό θα το πούμε ξεκάθαρα στον Μπέρνι Εκλεστοουν. Κάτω τα χέρια από το Γκραν Πρι στη Μόντσα». Τα 200 εκατομμύρια ευρώ είναι δύσκολο να βρεθούν, προκειμένου να συνεχίσει η Μόντσα να βρίσκεται στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, ενώ υπέρ της παραμονής της Μόντσα στη Φόρμουλα 1 έχουν υπογράψει 25 χιλιάδες άνθρωποι.
Στη βαθμολογία, ο Λιούις Χάμιλτον προηγείται με 227 βαθμούς. Δεύτερος είναι ο Νίκο Ρόσμπεργκ με 199 και τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ με 160 βαθμούς. Στους κατασκευαστές η Μερσέντες έχει 426 βαθμούς, ακολουθούμενη από τη Φεράρι με 242 και τη Γουίλιαμς που έχει 161. Οκτώ αγώνες υπολείπονται ακόμα για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια