Σ' έναν αγώνα που δεν είχε πολλές μάχες, αλλά εξαιρετική κερκίδα, στη Μόντσα προέκυψαν αρκετά και ενδιαφέροντα στατιστικά. Πρώτα απ' όλα, ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε το δεύτερο γκραν σλαμ στην καριέρα του.Τι σημαίνει αυτό; Pole position, νίκη, οδηγώ την κούρσα σε κάθε γύρο και κάνω τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Βρετανός το έπραξε αυτό για δεύτερη φορά στην καριέρα του, με τελευταία να είναι στη Μαλαισία πέρυσι.
Από εκεί και πέρα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έγινε ο 37ος πιλότος της Ferrari που ανέβηκε στο βάθρο στην... έδρα της, ενώ για πρώτη φορά μετά το 2001, όταν έκανε ντεμπούτο στη Formula1, έχει τόσες εγκαταλείψεις μέσα στη σεζόν ο Φερνάντο Αλόνσο.Τέλος, στους 131 αγώνες αυξήθηκε το σερί τερματισμών της Renault εντός των βαθμών από τότε που έμεινε στο σπορ ως προμηθεύτρια κινητήρων, ενώ η εγκατάλειψη ήταν η μεγαλύτερη απώλεια για τον Νίκο Ρόσμπεργκ στη φετινή χρονιά.
Αναλυτικά τα στατιστικά της Μόντσα
Την έβδομη νίκη στη σεζόν πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον, με τη Mercedes να φτάνει τις δέκα. Αυτή ήταν η 40ή φορά που ο Βρετανός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην καριέρα του και απέχει μία από τους Άιρτον Σένα και Σεμπάστιαν Φέτελ.Δεύτερος γκραν σλαμ καριέρας για τον Χάμιλτον και πρώτο μετά τη Μαλαισία το 2014. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής κατέκτησε την pole position, πήρε τη νίκη, οδήγησε την κούρσα σε κάθε γύρο και έκανε ταχύτερο γύρο. Στην κορυφή της λίστας με τα γκραν σλαμ είναι ο Τζιμ Κλαρκ με 8, ενώ από το τωρινό γκριντ προηγείται ο Φέτελ με 4, με τελευταίο στην Κορέα το 2013.
Με τη δεύτερη θέση, ο Φέτελ ανέβηκε για τέταρτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο στη Μόντσα. Επίσης, έγινε ο 37ος πιλότος της Ferrari που ήταν στο πόντιουμ επί ιταλικού εδάφους.Δεύτερο βάθρο του Φελίπε Μάσα και τρίτο της Williams στη σεζόν. Συνολικά η ομάδα του Γκρόουβ μέτρησε 27 πόντους στη Μόντσα, που ήταν η καλύτερη συγκομιδή στη σεζόν.Και η Force India είχε την καλύτερη συγκομιδή εντός της φετινής χρονιάς με 14 βαθμούς, μετά την έκτη και την έβδομη θέση των Σέρχιο Πέρεζ και Νίκο Χούλκενμπεργκ, αντίστοιχα. Ήταν η τέταρτη φορά στη φετινή σεζόν που είχε αμφότερα τα μονοθέσιά της στους βαθμούς.Για τρίτο συνεχόμενο αγώνα ήταν στους βαθμούς ο Μάρκους Έρικσον, με την ένατη θέση στη Μόντσα. Ωστόσο, έχασε την όγδοη θέση από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο στον τελευταίο γύρο, που θα ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του.
Από τη μεριά του, ο Ντανιίλ Κβιάτ ανέβασε το σερί τερματισμών εντός πόντων στους τέσσερις, με τη δέκατη θέση. Ο Ρώσος και ο Ρικιάρντο βοήθησαν τη Renault να αυξήσει το εν λόγω σερί της στους 131 αγώνες ως προμηθεύτρια κινητήρων.
Για τρίτη φορά στη σεζόν η Lotus είχε διπλή εγκατάλειψη, ενώ αυτή ήταν η έκτη της σεζόν για τον Φερνάντο Αλόνσο, αφού τέθηκε εκτός λίγο πριν το φινάλε του αγώνα στη Μόντσα. Τόση ατυχία μόνο στην παρθενική του σεζόν με τη Minardi το 2001.
Αντίθετα, για τον Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν η πρώτη εγκατάλειψη της χρονιάς, η οποία ήταν η μεγαλύτερη απώλεια στη σεζόν, αφού έμεινε 53 βαθμούς πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον και έχασε σημαντικό έδαφος στη μάχη για τον τίτλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια