Η Pirelli πηγαίνει στο σπίτι της στη Μonza (4-6/9) για τον 12ο αγώνα της χρονιάς. Εκεί τα μονοθέσια επιλέγουν διαμόρφωση πολύ χαμηλής αεροδυναμικής απόδοσης καθώς "Ο ναός της ταχύτητας" έχει μερικές από τις πιο γρήγορες ευθείες του προγράμματος της Formula 1.
Η μέση γόμα P Zero White (άσπρο σιρίτι) και η μαλακή γόμα P Zero Yellow (κίτρινο σιρίτι) επιλέχθηκαν για το Ιταλικό Grand Prix. Πρόκειται για γόμες με πολλές ιδιότητες ώστε να μπορούν να ισορροπήσουν τις μοναδικές απαιτήσεις της Μόντσα για απόδοση και αντοχή. Η γόμα και ο σκελετός των ελαστικών δοκιμάζονται σκληρά κατά τη διάρκεια ενός γύρου λόγω των υψηλών φορτίων που φτάνουν τα 4.5g αλλά και από τα δυνατά χτυπήματα στα διάσημα κερμπ.
"Η Monza είναι πάντα ένας από τους κορυφαίους αγώνες της σεζόν με απίστευτη ιστορία και ατμόσφαιρα. Φέτος επιλέξαμε μέση και μαλακή γόμα αντί για μέση και σκληρή που είχαμε πέρυσι. Πιστεύουμε πως οι γόμες αυτές ταιριάζουν στη Monza και στην έμφαση που δίνει αυτή η πίστα στην ταχύτητα. Αναμένομε ένα λογικό βαθμό φθοράς και πτώσης της απόδοσης", αναφέρει ο αγωνιστικός διευθυντής Pirelli, Paul Hembery και προσθέτει:
"Η δουλειά που θα γίνει κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών θα είναι πολύ σημαντική στην επιλογή της βέλτιστης στρατηγικής. Καθώς οι δυο γόμες θα έχουν παραπλήσια απόδοση αυτό δημιουργεί πολλές επιλογές. Τα μονοθέσια αγωνίζονται στη Μonza με ελάχιστες κλίσεις στις αεροτομές αυτό αυξάνει τη δουλειά των ελαστικών στη φάση της πέδησης και της επιτάχυνσης. Καθότι το αεροδυναμικό φορτίο είναι πολύ χαμηλό εναπόκειται στα ελαστικά να παράγουν όλη τη μηχανική πρόσφυση. Το πάτημα πάνω στα κερμπ στη Μonza είναι μια συνολική πρόκληση για τα ελαστικά μας καθώς απαιτείται αντοχή αλλά και απόδοση".
Παράλληλα, όπως ενημέρωσε ο Hembery, "ολοκληρώσαμε την έρευνα γύρω από το τι συνέβη στο ελαστικό του Vettel στο Spa. Τα λεπτομερή συμπεράσματα από την τεχνική μας ανάλυση θα παρουσιαστούν στη Μonza".
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τα ελαστικά
Μια γρήγορη πίστα όπως η Monza είναι πιο απαιτητική για τα ελαστικά από μια αργή πίστα καθώς όλες οι δυνάμεις που ασκούνται συντελούν στην αύξηση της θερμοκρασίας ειδικά στον ώμο του ελαστικού. Υπάρχουν σημαντικά πλευρικά φορτία στη Monza λόγω των παρατεταμένων στροφών όπως είναι η Parabolica αλλά και μεγάλα φορτία στο διαμήκη άξονα λόγω της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης. Με το αεροδυναμικό φορτίο να είναι ελάχιστο στη Monza οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τα πίσω ελαστικά αποφεύγοντας το σπινάρισμα στη φάση της επιτάχυνσης. Η επιλογή χαμηλής αεροδυναμικής απόδοσης γίνεται για να μεγιστοποιηθεί η τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 360km/h.
Tι έγινε στον αγώνα του 2014
Ο Lewis Hamilton κέρδισε πέρυσι ακολουθώντας στρατηγική 1 pit stop στον αγώνα των 53 γύρων όπου χρησιμοποιήθηκαν η μέση και η σκληρή γόμα. Ο οδηγός της Mercedes ξεκίνησε με τη μέση γόμα και έβαλε τη σκληρή στον 25ο γύρο.
Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015
Τα "μυστικά" της Monza
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια