FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Το Rally Acropolis των μεγαλων νικητων

Μαθήματα (αρχαίας) ελληνικής ιστορίας θα παραδώσει το Ράλι Ακρόπολις! Θήβα, Μέγαρα, Μυκήνες, Ιτέα, Κόρινθος είναι ορισμένοι μόνο από τους σταθμούς του φετινού αγώνα που ξεκινάει αύριο το βράδυ (20.30) με την εκκίνηση στον Ισθμό της Κορίνθου και ολοκληρώνεται την Κυριακή (14/6) με την τελευταία ειδική στους Αγίους Θεοδώρους.
Οι διοργανωτές έβαλαν μυαλό και αποφάσισαν να μεταφέρουν το μοναδικό μεγάλο γεγονός που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη χώρα μας μακριά από την Αθήνα, σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν ξανά τον κόσμο που δεν «πλημμυρίζει» τα τελευταία χρόνια τις ειδικές διαδρομές. Το Ράλι Ακρόπολις (το σκληρότερο ράλι στον κόσμο) επιστρέφει λοιπόν στις ρίζες του, στην Πελοπόννησο και τη Στερεά Ελλάδα! Λίγο αργά αφού ο εθνικός μας αγώνας, όπως έχει επικρατήσει να χαρακτηρίζουμε το Ακρόπολις, δεν θα βρίσκεται στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι το 2010 για πρώτη φορά μετά το 1995.
Η οικονομική κρίση «χτύπησε» και τον ελληνικό αγώνα που έχει να επιδείξει «φτωχό» αριθμό συμμετοχών σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια: Μόλις 47, σύμφωνα με τη λίστα της διεθνούς ομοσπονδίας, 46 για την ακρίβεια, αν υπολογίσουμε την απόσυρση της συμμετοχής του Αρη Βωβού, ενώ δεν αποκλείεται ο αριθμός να πέσει κι άλλο μέχρι να φτάσουμε στην ώρα της εκκίνησης. Οι ομάδες βρίσκονται ήδη στο Λουτράκι το οποίο θα αποτελέσει το ορμητήριό τους τις επόμενες ημέρες. Το αήττητο σερί του παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ διακόπηκε στη Σαρδηνία με το Γάλλο οδηγό να ξεκαθαρίζει ότι βρίσκεται στην Ελλάδα για να πάρει την έκτη φετινή νίκη του. Πέρυσι τα κατάφερε χάρη στα ελαστικά, θέμα που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον οδηγό της Citroen, καθώς ένα κλατάρισμα στις σκληρές ειδικές διαδρομές είναι συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα.
Το Ράλι Ακρόπολις είναι ίσως ο μοναδικός αγώνας που ο Λεμπ φοβάται τόσο πολύ τη Ford. Οι οδηγοί της έχουν πάρει έξι νίκες από το 2000 με το Focus. H Ford νίκησε για πρώτη φορά φέτος στη Σαρδηνία, κάνοντας το 1-2 με τους Γιάρι Μάτι Λάτβαλα και Μίκο Χίρβονεν και θέλει απεγνωσμένα πίσω το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια