O Fernando Alonso προσέγγισε πέρσι τη Mercedes F1 με την πρόταση να οδηγεί το κορυφαίο μονοθέσιο της Formula 1 έστω και χωρίς αμοιβή, όπως αποκάλυψε στην αποκλειστική του συνέντευξη στο ελληνικό «Car and Driver» ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Toto Wolff.
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Η κίνηση του Ισπανού δεν είναι πρωτοφανής στα χρονικά της F1, καθώς παραπέμπει ευθέως στην πρωτοβουλία του Ayrton Senna να προσφέρει για το 1993 τις υπηρεσίες του δωρεάν στον Frank Williams, με στόχο να βρεθεί στο κόκπιτ των κυρίαρχων, τότε, Williams-Renault. Συμπτωματικά και τότε ο πρωταθλητής ήταν Άγγλος, ο Nigel Mansell, που φέρεται να είχε ζητήσει από τον Sir Frank το εξωφρενικό ποσό των 25 εκατ. δολαρίων για το 1993.
Η μετάβαση του Senna τότε στην αγγλική ομάδα εμποδίστηκε από βέτο που έθεσε ο Alain Prost, μετέπειτα πρωταθλητής εκείνης της χρονιάς με τη Williams-Renault - όμως στην περίπτωση του Alonso υπήρξαν άλλοι λόγοι, όπως εξήγησε ο Wolff.
«Και ο Fernando το έκανε αυτό», σαν τον Senna να προτείνει στον εαυτό του στην πρωταθλήτρια, αποκάλυψε ο Wolff. «Ναι. Αυτό δείχνει ότι κάποιος έχει το κίνητρο να βρίσκεται στο καλύτερο αυτοκίνητο, αυτό που θα του δώσει τις περισσότερες δυνατότητες για να κατακτήσει το πρωτάθλημα».
Ο Αυστριακός, ωστόσο, συμπλήρωσε: «Όμως, εντέλει, αυτό είναι ένα ρεαλιστικό περιβάλλον: πρέπει να το αναγνωρίζουμε αν κάποιος κάνει καλή δουλειά, κι αν την κάνει πρέπει να πληρώνεται καλά. Αυτή είναι η σωστή ισορροπία. Αλλά ακόμα κι αν ο καλύτερος οδηγός προσέφερε τον εαυτό του δωρεάν, πιθανότατα δεν θα ήταν και τόσο χαρούμενος μετά από ένα εξάμηνο στη δουλειά χωρίς να λαμβάνει τη σωστή αποζημίωση για τις δεξιότητές του».
Πέραν αυτού, ο Toto Wolff μίλησε εκτενώς για το φετινό ανταγωνισμό της Mercedes με τη Ferrari στην πίστα, λέγοντας ότι η Ferrari «είναι μερικά δέκατα πίσω, αλλά δεν είναι δεδομένο ότι θα παραμείνει εκεί. Αν ρυθμίσει τον κινητήρα της κοντά στα όρια της απόδοσής του, όπως είδαμε να κάνει περιστασιακά στο Μπαχρέιν, τότε είναι πλησιέστερο επίπεδο».
«Αν θέλεις να πιάσεις [ένα ταχύτερο μονοθέσιο] πρέπει πρώτα να βρεις την απόδοση, και μόλις βρεις την απόδοση ύστερα πρέπει να λύσεις το θέμα της αξιοπιστίας. Διαπίστωσαν, τώρα, ότι από άποψη απόδοσης είναι σχεδόν ισοδύναμοι με εμάς αν ανοίξουν πλήρως τον κινητήρα τους, το είδαν αυτό στο Μπαχρέιν. Είναι, αναμφίβολα, στο όριο. Πέρσι στο Abu Dhabi ήταν έξι ή επτά δέκατα πίσω [στο γύρο], και τώρα είναι δύο-τρία δέκατα πίσω, ή τρία-τέσσερα δέκατα».
Πέμπτη 12 Μαΐου 2016
O ALONSO ME MERCEDES FREE
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια