FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Τα λαθη κοστιζουν οσο ενα μονοθεσιο...

Μετά από σχεδόν 15 χρόνια ο σερ Φρανκ Γουΐλιαμς, «αφεντικό» της ομώνυμης ομάδας παραδέχθηκε δημοσίως ότι ήταν λάθος που άφησε τον Αντριαν Νιούι να φύγει.
Ο Βρετανός σχεδιαστής που είχε συνδυάσει το όνομά του τόσο με την Williams όσο και με αρκετά πρωταθλήματα που έχει κατακτήσει στην Formula 1, αποχώρησε από την Βρετανική εταιρεία εν μέσω του 1997 διότι όπως αποκάλυψε ο σερ Φρανκ, αρνήθηκε να του δώσει μετοχές στην ομάδα.
«Ηθέλε μερικές μετοχές, τις οποίες δεν ήθελα να τους τις δώσω εκείνη τη στιγμή. Αυτό εκ των υστέρων και δίχως καμία διαφωνία ήταν ένα λάθος. Ο Αντριαν είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος», υπογράμμισε το «αφεντικό» της Williams στο περιοδικό F1 Racing.
Ο Νιούι ήρθε στην Williams το 1990 και μέχρι το 1997 είχε καταφέρει να κατακτήσει τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα στους κατασκευαστές (1992, 1993, 1994, 1996) και τρία στους οδηγούς (1992, 1993, 1996), αντίστοιχα. Παρά το γεγονός ότι έφυγε από την Βρετανική ομάδα στα μέσα του 1997 για να πάει στη McLaren, η FW 19 που ήταν δικό του... τέκνο κέρδισε και τους δύο τίτλους της χρονιάς (κατασκευαστές και οδηγούς). Μάλιστα αυτή ήταν και η τελευταία φορά που η Williams κατέκτησε κάποιον τίτλο.
Στη συνέχεια θα μπορούσε να πει κανείς ότι πήρε την... κατιούσα με αποκορύφωμα το 2011 που ήταν ο χειρότερος χρόνος από το 1978 που εμφανίστηκε στην Formula 1. Σε ό,τι αφορά στη συγκεκριμένη χρονιά ο σερ Φρανκ Γουΐλιαμς παραδέχθηκε ότι το μονοθέσιο της ομάδας ήταν κατά βάση αργό. Θεωρεί ωστόσο ότι με την ανάνέσωη του τεχνικού τμήματος η εταιρεία του Γκρόουβ θα βελτιωθεί, αλλά εξακολουθεί να πιστεύει ότι όσο ο Νιούι προσφέρει τις υπηρεσίες του σε κάποια άλλη ομάδα, η Williams δεν θα καταφέρει να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο ξανά.
«Δεν είμαι μηχανικός, αλλά έχω δει πολλά καλά και πολλά κακά μονοθέσια με το δικό μας να μην είναι αρκετά γρήγορο. Ηταν ελαττωματικό σε πολλούς τομείς πάνω σε αυτό το θέμα. Επίσης υστερούσαμε σημαντικά σε ένα σημείο που είναι το πιο σημαντικό από όλα, στην αεροδυναμική και πιθανόν και στην ισχύ. Απλά δεν ήταν ένα γρήγορο μονοθέσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια