FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Οταν οι ομαδες μπλοφαρουν στις πιστες...

Σαν μία τεράστια παρτίδα πόκερ μοιάζουν οι τελευταίες δοκιμές στη Βαρκελώνη. Η… παρτίδα τελειώνει, αλλά οι κορυφαίες ομάδες εξακολουθούν να κρατούν τα χαρτιά τους κρυμμένα. Απομένει μόλις μία μέρα δοκιμών πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς και ακόμα βλέπουμε τις μικρότερες ομάδες να φιγουράρουν στην κορυφή της κατάταξης των χρόνων.
Η μέρα μπορεί να μην είχε ποικιλία πρωταγωνιστών είχε όμως ποικιλία καιρικών συνθηκών. Ξεκίνησε με ηλιοφάνεια, αλλά μετά το μεσημεριανό διάλειμμα, οι ουρανοί άνοιξαν. Έτσι οι πιλότοι είχαν για πρώτη φορά την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα intermidiates (ενδιάμεσα λάστιχα για λίγο βρεγμένο οδόστρωμα αλλά και τα λάστιχα ακραίων συνθηκών της Pirelli.
Το πρωί οι περισσότερες ομάδες επικεντρώθηκαν σε γρήγορα sprint, ενώ το μεσημέρι εστίασαν στην προσομοίωση αγώνα.
Μετά από ένα 2ήμερο στο οποίο ο Romain Grosjean με την Lotus E20 ήταν ο κυρίαρχος ήταν η σειρά του Sergio Perez με την Sauber Ferrari C31 να ανέβει στην κορυφή, σημειώνοντας μάλιστα τον καλύτερο χρόνο (1:22.094) στην πίστα Montmelo.
Ο χρόνος του πιλότου της Sauber έγινε με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Δεύτερος, μόλις 9 χιλιοστά πιο αργός, ήταν ο Jenson Button με την McLaren Mercedes MP4-27. O Βρετανός χρησιμοποίησε τη μεσαία γόμα της Pirelli, αλλά λόγω προβλήματος που παρουσιάστηκε στα υδραυλικά του μονοθεσίου το πρωί έκανε μόλις 44 γύρους.
Ακολούθησε ο Daniel Ricciardo με την Scuderia Toro Rosso STR7, ενώ στην 4η θέση βρέθηκε ο Felipe Massa που πραγματοποίηση προσομοίωση αγώνα (το απόγευμα με μεικτές συνθήκες στεγνό και βρεγμένο).
Η Ferrari ξάφνιασε όταν ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά ότι οι Alonso - Massa δεν πρόκειται να μιλήσουν στους δημοσιογράφους. Αιτία όπως είπαν ήταν ότι δεν ήθελαν οι πιλότοι να κληθούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν στο μονοθέσιο και δεν γνώριζαν τις απαντήσεις. Πάντως οι φήμες πως η Scuderia έχει σοβαρό πρόβλημα με την F2012 οργιάζουν.
Τα φώτα της δημοσιότητας στράφηκαν στην αναβαθμισμένη RB8 της Red Bull. Οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στο πίσω μέρος του και κυρίως στις απολήξεις των εξατμίσεων, οι οποίες ακολουθούν το σχήμα αυτών της Sauber και της McLaren.
O Mark Webber την οδήγησε για 70 γύρους και έφτασε ως τη 8η θέση. Μπροστά του βρέθηκαν οι: Heikki Kovalainen (Caterham CT01), ο Bruno Senna (Williams FW34) και Paul di Resta (Sahara Force India VJM05).

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια