Τουλάχιστον αυτό αποδεικνύουν τα μέχρι στιγμής στοιχεία καθώς είναι η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που έξι παγκόσμιοι πρωταθλητές θα «κονταροχτυπηθούν» στις πίστες για να διεκδικήσουν την πρώτη θέση. Σε μία σεζόν που θα είναι από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της F1, μετρώντας 20 GP κατά μήκος του πλανήτη.
Προς το παρόν οι δοκιμές δεν αποσαφήνισαν σε ποιο επίπεδο βρίσκονται οι ομάδες, χωρίς επίσης κάποια να ξεχωρίζει από το σύνολο.
Χαρακτηριστικό της φετινής σεζόν ήταν οι ανακατατάξεις οδηγών, οι αλλαγές στα ονόματα των ομάδων, oι αλλαγές των κανονισμών και τα νέα ελαστικά της Pirelli.
Σε ό,τι φορά στους πιλότους, η μεγάλη «σφαγή» έγινε σε επτά ομάδες καθώς οι τέσσερις πρώτοι του περυσινού πρωταθλήματος, δηλαδή η Red Bull, η McLaren, η Ferrari, η Mercedes, αλλά και η Sauber διατήρησαν τα οδηγικά τους δίδυμα. Στις υπόλοιπες οι μνηστήρες για τις λίγες ήδη θέσεις που υπήρχαν ήταν πολλοί, με αποτέλεσμα να μείνουν εκτός πρωταθλήματος αρκετά ονόματα, κάποια, πολύ σημαντικά στο χώρο όπως οι Ρούμπενς Μπαρικέλο και Γιάρνο Τρούλι, αντίστοιχα.
Η απουσία του Βραζιλιάνου πιλότου μετά από 19 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην Formula 1 δημιούργησε αίσθηση. Όπως επίσης και η απομάκρυνση την τελευταία στιγμή από τη Caterham του Γιάρνο Τρούλι. Μια μεταγραφή που ωστόσο ακουγόταν αρκετό καιρό πριν την υλοποίησή της. Η εμπειρία και των δύο αναμένεται να λείψει από την Formula 1.
Χαρακτηριστικό επίσης της νέας χρονιάς είναι ότι δόθηκε από μερικές ομάδες τόπος στα… νιάτα όπως π.χ. στην Toro Rosso. Λύση που θα μπορούσε κάποιος κακοπροαίρετους να πει ότι επιλέχθηκε για λόγους κόστους, αλλά το σίγουρο είναι θα φανεί κατά τη διάρκεια της σεζόν αν είναι αποτελεσματική.
Μεγάλο γεγονός πάντως της μεταγραφικής περιόδου ήταν η επιστροφή του Κίμι Ραικόνεν στη Formula 1 μετά από σχεδόν δύο χρόνια. Ο Φινλανδός δηλώνει έτοιμος με την ομάδα της Lotus να επιστρέψει σε θετικά αποτελέσματα. Προς το παρόν φάνηκε προσγειωμένος και δε μίλησε από τώρα για νίκες και πρωταθλήματα. Το θέμα είναι η ομάδα του Ενστοουν αναμένει από εκείνον αρκετά καθώς θέλει να ενταχθεί στο γκρουπ των λεγόμενων «μεγάλων» της F1.
Σε ό,τι αφορά στις ομάδες, αλλαγή στον αριθμό τους δεν υπάρχει. Εξακολουθούν να είναι δώδεκα, όπως και πέρυσι. Η διαφοροποίηση φέτος έγκειται στα ονόματά τους αφού η Renault πλέον αναφέρεται ως Lotus, η πρώην Team Lotus, του Τόνι Φερνάντες ως Caterham και η Virgin Marussia, κρατάει μόνο το όνομα της Ρωσικής εταιρείας κατασκευής σπορ αυτοκινήτων με τη Virgin να παραμένει στενός συνεργάτης.
Το πρωτάθλημα θα απαρτίζεται από 20 αγώνες με τη FIA να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στο Οστιν αλλά και στο Μπαχρέιν, αν και υπήρξαν αρκετές αμφιβολίες σχετικά με τα δύο αυτά GP.
Κυριακή 18 Μαρτίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια