Όπως δήλωσε ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Formula 1 για τις δοκιμές της θα χρησιμοποιεί πλέον τη Renault R30 του 2010.
Η Ιταλική εταιρεία βρισκόταν εδώ και αρκετό καιρό σε αναζήτηση νέου μονοθέσιου καθώς η Toyota TF109 που χρησιμοποιούσε όλα αυτά τα χρόνια τεχνολογικά έχει μείνει αρκετά πίσω.
Πρόσφατα η Pirelli είχε ζητήσει από τις ομάδες να της δοθεί το περυσινό μονοθέσιο οποιασδήποτε ομάδας ώστε να πραγματοποιήσει τις δοκιμές της. Οι ομάδες όμως ήταν αρνητικές υπό το φόβο όμως ότι εκείνη, της οποίας η Pirelli θα είχε το μονοθέσιο, ίσως να αποκτούσε πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.
Το θέμα πλέον θεωρείται λήξαν με την ανακοίνωση απόκτησης της R30, η οποία βέβαια θα δεχθεί τις τελευταίες τεχνολογικές και αεροδυναμικές αναβαθμίσεις προκειμένου να συμβαδίζει με τους ισχύοντες κανονισμούς.
«Ηταν εμφανές από ένα σημείο και μετά ότι χρειαζόμασταν μια σύγχρονη λύση για το μονοθέσιο δοκιμών. Μολονότι η Toyota TF109 μας εξυπηρέτησε αρκετά καλά, πλέον έχει γίνει τριών ετών.
Τόσο η τεχνολογία όσο και οι κανονισμοί έχουν εξελιχθεί πολύ από τότε και η Toyota δεν είναι πλέον σε θέση να παράγει το ίδιο είδος δυνάμεων που χρειαζόμαστε για την προσομοίωση, ώστε να ανταποκριθούμε στις σημερινές απαιτήσεις της Formula 1.
To νέο μας μονοθέσιο θα τρέχει σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, χωρίς ανεφοδιασμό, έτσι θα είμαστε σε θέση να πετύχουμε μια πλήρη προσομοίωση του αγώνα και την αλλαγή στην ισορροπία με το μονοθέσιο και τα ελαστικά», δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια