Μετά τη δεύτερη φετινή του εγκατάλειψη με μηχανικό πρόβλημα, ο Γερμανός λέει ότι θα προσπαθήσει να ανακτήσει το βαθμολογικό προβάδισμα στη Σουζούκα.
Για τον Νίκο Ρόσμπεργκ η εγκατάλειψη στο GP Σιγκαπούρης -με πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα της Mercedes W05- ήταν η δεύτερη στους τελευταίους έξι αγώνες της Formula 1, έπειτα από τα προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο GP Βρετανίας.
Με ισάριθμες εγκαταλείψεις φέτος του Λιούις Χάμιλτον (στην Αυστραλία και τον Καναδά) επίσης με μηχανικά προβλήματα, έπειτα από 14 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος ο Άγγλος και ο Γερμανός χωρίζονται από 3 βαθμούς στην κορυφή της βαθμολογίας - κι ενώ απομένουν τα 5 τελευταία GP για την ανάδειξη του πρωταθλητή του 2014.
Με τα ενδεικτικά λόγια του αγωνιστικού διευθυντή της Mercedes-Benz, Τότο Βολφ, ότι "το αυτοκίνητό μας είναι ένας πύραυλος, αλλά αντιμετωπίζουμε προβλήματα αναξιοπιστίας", στο ασιατικό λιμάνι ήρθε ξανά η σειρά του Ρόσμπεργκ να πέσει θύμα αυτής της αναξιοπιστίας της Mercedes W05.
"Ό,τι συνέβη ανήκει πια στο παρελθόν και πρέπει να κάνω ό,τι μπορώ για το μέλλον", είπε αμέσως μετά την εγκατάλειψή του ο Γερμανός οδηγός. "Είμαι απογοητευμένος για τη σημερινή εξέλιξη, διότι το πρόβλημα ήταν ξανά στην αξιοπιστία - και αυτή είναι μια αδυναμία που έχουμε ως ομάδα και πρέπει να βελτιώσουμε. Πρέπει να βρούμε την αιτία όλων αυτών των προβλημάτων. Πρέπει να καταλάβουμε τι συνέβη σήμερα και να πάμε παραπέρα για να κάνουμε εκ νέου την επίθεσή μας στη Σουζούκα".
Εξηγώντας τι ακριβώς συνέβη, είπε: "Ήταν απαίσιο να βλέπω όλους τους άλλους να φεύγουν (σ.σ.: στην εκκίνηση του γύρου σχηματισμού) γιατί ήξερα τότε ότι όλα τελείωσαν. Μετά, τίποτα δεν δούλευε στο τιμόνι κι έτσι έμεινα χωρίς ισχύ από το υβριδικό σύστημα, ενώ όποτε πήγαινα να αλλάξω ταχύτητα τις άλλαζε δύο-δύο, κι επιπλέον δεν είχα και DRS.
Όλα εξελίχθηκαν άσχημα. Ήταν άκρως εκνευριστικό να οδηγώ πίσω από μια Caterham, αλλά έτσι συμβαίνει καμιά φορά. Όταν αλλάξαμε το τιμόνι και το πρόβλημα παρέμεινε, ήξερα ότι ήταν κάτι σοβαρό. Ήλπιζα ότι η ομάδα θα το έλυνε, μετά το ξεκίνημα του αγώνα, διότι οι ηλεκτρονικές λειτουργίες έσβηναν και άναβαν - άλλες φορές δούλευαν και άλλες όχι. Δεν υπάρχει λόγος να φωνάζω, ήταν ένα πρόβλημα αξιοπιστίας και έχει ξανασυμβεί. Το αυτοκίνητο δεν δούλευε κι έτσι δεν είχε κανένα νόημα να συνεχίσω. Ήταν μια δύσκολη μέρα".
Ο Βολφ ζήτησε αμέσως συγγνώμη από τον Ρόσμπεργκ, και δήλωσε: "Το πρόβλημα στο μονοθέσιο του Νίκο είχε να κάνει με το ηλεκτρονικό κύκλωμα. Φαίνεται ότι ένα καλώδιο στο σύστημα διεύθυνσης κόπηκε. Σε μια ομάδα, πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να ζητάς συγγνώμη. Προφανώς ο Λιούις κέρδισε πολλούς βαθμούς από το Σπα και μετά και αν υπάρχει Θεός των αγώνων, μάλλον ήταν εδώ σήμερα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια