Δυσκολία προσαρμογής αντιμετώπισε ο Ρικιάρντο της Ρεντ Μπουλ, που ακυρώθηκε.
Ο πρώτος γύρος του νέου παγκόσμιου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 το περασμένο Σαββατοκύριακο πρόσφερε, πέρα από τη νίκη στον Γερμανό πιλότο της Μερσέντες, Νίκο Ρόσμπεργκ, αρκετά συμπεράσματα σχετικά με τη νέα εποχή του αθλήματος, όχι όμως και ασφαλή. Στην πίστα της Μελβούρνης έκαναν για πρώτη φορά σε αγώνα την εμφάνισή τους τα νέα μονοθέσια, που όπως φάνηκε έχουν ακόμη πολλά… χιλιόμετρα μπροστά τους μέχρι να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της παγκόσμιας ομοσπονδίας για οχήματα υβριδικά, με μεικτή χρήση καυσίμων και ηλεκτρισμού, αλλά και λιγότερο θορυβώδη – προς απογοήτευση κάποιων.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα της δυσκολίας προσαρμογής δεν υπάρχει από την ακύρωση του πιλότου που τερμάτισε δεύτερος, του Αυστραλού Ντάνιελ Ρικιάρντο με Ρεντ Μπουλ, προς όφελος των επόμενων οδηγών, οι οποίοι κέρδισαν από μία θέση. Ο Ρικιάρντο ακυρώθηκε λόγω της παράβασης των νέων κανονισμών που αφορούν τον αυστηρό έλεγχο της ροής των καυσίμων στους κινητήρες. Eτσι, παρότι η Ρεντ Μπουλ μπόρεσε να ξεπεράσει την καταστροφική περίοδο δοκιμών πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος, η εγκατάλειψη του πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ και η ακύρωση του Ρικιάρντο άφησαν την πρωταθλήτρια κατασκευάστρια εταιρεία στους μηδέν βαθμούς, την ώρα που η Μερσέντες πήρε την καρό σημαία και η Μακλάρεν προηγείται στη βαθμολογία χάρη στη δεύτερη θέση του Κέβιν Μάγκνουσεν και την τρίτη του Τζένσον Μπάτον.
Συμπερασματικά, και παρά την εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον, η Μερσέντες έδειξε και ταχύτερη από τις αντιπάλους της, τουλάχιστον στο Αυστραλιανό σιρκουί, ενώ η νέα γενιά του αθλήματος μπορεί να υπέστη πλήγμα από την ακύρωση του Ρικιάρντο, αλλά είδε τον «ρούκι» Μάγκνουσεν να έρχεται δεύτερος στο ντεμπούτο του στη Φόρμουλα 1. Το πιο εντυπωσιακό όμως ήταν το… παράπονο των διοργανωτών του γκραν πρι στη Μελβούρνη πως τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1 έχουν παραγίνει ήσυχα! Ο επικεφαλής της επιτροπής του Αυστραλιανού γκραν πρι είπε ότι οι αλλαγές στα αυτοκίνητα τα έχουν κάνει να χάσουν τον χαρακτηριστικό ήχο των κινητήρων τους, με αποτέλεσμα να χάνει το άθλημα κάτι από την αίγλη του: «Ετσι η Φόρμουλα 1 έχει παραβεί τις συμβατικές της υποχρεώσεις», ισχυρίστηκε ο Ρον Γουόκερ, κάνοντας τον εκτελεστικό διευθυντή της Φόρμουλας 1, Μπέρνι Εκλστοουν, να… θορυβηθεί, καθώς αντίστοιχη ανησυχία εξέφρασαν και άλλοι διοργανωτές γκραν πρι.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα της δυσκολίας προσαρμογής δεν υπάρχει από την ακύρωση του πιλότου που τερμάτισε δεύτερος, του Αυστραλού Ντάνιελ Ρικιάρντο με Ρεντ Μπουλ, προς όφελος των επόμενων οδηγών, οι οποίοι κέρδισαν από μία θέση. Ο Ρικιάρντο ακυρώθηκε λόγω της παράβασης των νέων κανονισμών που αφορούν τον αυστηρό έλεγχο της ροής των καυσίμων στους κινητήρες. Eτσι, παρότι η Ρεντ Μπουλ μπόρεσε να ξεπεράσει την καταστροφική περίοδο δοκιμών πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος, η εγκατάλειψη του πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ και η ακύρωση του Ρικιάρντο άφησαν την πρωταθλήτρια κατασκευάστρια εταιρεία στους μηδέν βαθμούς, την ώρα που η Μερσέντες πήρε την καρό σημαία και η Μακλάρεν προηγείται στη βαθμολογία χάρη στη δεύτερη θέση του Κέβιν Μάγκνουσεν και την τρίτη του Τζένσον Μπάτον.
Συμπερασματικά, και παρά την εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον, η Μερσέντες έδειξε και ταχύτερη από τις αντιπάλους της, τουλάχιστον στο Αυστραλιανό σιρκουί, ενώ η νέα γενιά του αθλήματος μπορεί να υπέστη πλήγμα από την ακύρωση του Ρικιάρντο, αλλά είδε τον «ρούκι» Μάγκνουσεν να έρχεται δεύτερος στο ντεμπούτο του στη Φόρμουλα 1. Το πιο εντυπωσιακό όμως ήταν το… παράπονο των διοργανωτών του γκραν πρι στη Μελβούρνη πως τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1 έχουν παραγίνει ήσυχα! Ο επικεφαλής της επιτροπής του Αυστραλιανού γκραν πρι είπε ότι οι αλλαγές στα αυτοκίνητα τα έχουν κάνει να χάσουν τον χαρακτηριστικό ήχο των κινητήρων τους, με αποτέλεσμα να χάνει το άθλημα κάτι από την αίγλη του: «Ετσι η Φόρμουλα 1 έχει παραβεί τις συμβατικές της υποχρεώσεις», ισχυρίστηκε ο Ρον Γουόκερ, κάνοντας τον εκτελεστικό διευθυντή της Φόρμουλας 1, Μπέρνι Εκλστοουν, να… θορυβηθεί, καθώς αντίστοιχη ανησυχία εξέφρασαν και άλλοι διοργανωτές γκραν πρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια