Το... ταξίδι της Formula 1 ξεκινά και θα διαρκέσει 19 γκραν πρι. Δείτε τις πίστεπου θα φιλοξενήσουν την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Σε μία νέα εποχή μπαίνει το πρωτάθλημα της Formula 1, δεδομένων των πολλών αλλαγών στους κανονισμούς και στα μονοθέσια. Στον αντίποδα μικρές είναι οι αλλαγές στο καλεντάρι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο πρωταθλητής θα αναδειχθεί μετά από 19 γκραν πρι, ωστόσο η αυλαία δεν θα πέσει στη Βραζιλία, όπως συνηθίζεται, αλλά στο Άμπου Ντάμπι.
Τη φετινή χρονιά θα φιλοξενηθεί για πρώτη φορά η F1 στη Ρωσία, ενώ το γκραν πρι του Μπαχρέιν θα γίνει στο… σκοτάδι στο πλαίσιο του εορτασμού των δέκα ετών.
10. Γερμανία, Χοκενχάιμ (18-20/7)
Απο το 1977 μέχρι το 2006 η πίστα του Χοκενχάιμ φιλοξενούσε τη Φόρμουλα 1, με εξαίρεση το 1985, όπου πραγματοποιήθηκε στο Νιρμπουγκριν, πίστα που υποδέχονταν τους αγώνες τα τελευταία τρία χρόνια.
Η συγκεκριμένη πίστα δεν έχει αφήσει τις καλύτερες αναμνήσεις, καθώς εκεί έχουν πραγματοποιηθεί πολλά ατυχήματα, μερικά εκ των οποίων και θανατηφόρα, όπως το 1980 με τον Πατρίκ Ντεπαγιέ.
Στο Χόκενχαϊμ οι πιλότοι αγγίζουν τα 326 χλμ την ώρα, ενώ στην πρώτη στροφή η καταπόνηση των πιλότων φτάνει τα 3.2 G.
Ημερομηνία Αγώνα: 20 Ιουλίου 2014
Πρώτος Αγώνας: 1970
Γύροι Αγώνα: 67
Μήκος: 4.574
Χιλιόμετρα αγώνα: 306.458
Ταχύτερος γύρος: 1:13.780 (Κίμι Ραϊκόνεν 2004) 11. Ουγγαρία, Βουδαπέστη, (25-27/7)
Ο πρωταθλητής θα αναδειχθεί μετά από 19 γκραν πρι, ωστόσο η αυλαία δεν θα πέσει στη Βραζιλία, όπως συνηθίζεται, αλλά στο Άμπου Ντάμπι.
Τη φετινή χρονιά θα φιλοξενηθεί για πρώτη φορά η F1 στη Ρωσία, ενώ το γκραν πρι του Μπαχρέιν θα γίνει στο… σκοτάδι στο πλαίσιο του εορτασμού των δέκα ετών.
10. Γερμανία, Χοκενχάιμ (18-20/7)
Απο το 1977 μέχρι το 2006 η πίστα του Χοκενχάιμ φιλοξενούσε τη Φόρμουλα 1, με εξαίρεση το 1985, όπου πραγματοποιήθηκε στο Νιρμπουγκριν, πίστα που υποδέχονταν τους αγώνες τα τελευταία τρία χρόνια.
Η συγκεκριμένη πίστα δεν έχει αφήσει τις καλύτερες αναμνήσεις, καθώς εκεί έχουν πραγματοποιηθεί πολλά ατυχήματα, μερικά εκ των οποίων και θανατηφόρα, όπως το 1980 με τον Πατρίκ Ντεπαγιέ.
Στο Χόκενχαϊμ οι πιλότοι αγγίζουν τα 326 χλμ την ώρα, ενώ στην πρώτη στροφή η καταπόνηση των πιλότων φτάνει τα 3.2 G.
Ημερομηνία Αγώνα: 20 Ιουλίου 2014
Πρώτος Αγώνας: 1970
Γύροι Αγώνα: 67
Μήκος: 4.574
Χιλιόμετρα αγώνα: 306.458
Ταχύτερος γύρος: 1:13.780 (Κίμι Ραϊκόνεν 2004) 11. Ουγγαρία, Βουδαπέστη, (25-27/7)
Μόλις 19 χιλιόμετρα έξω από τη Βουδαπέστη βρίσκεται η πίστα Ούγγαρορινγκ, σε μια κοιλάδα που η μορφολογία δημιουργεί φυσικές κερκίδες που φιλοξενούν τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η πίστα αποτελείται από 13 στροφές, αλλά και μεγάλες ευθείες.
Ημερομηνία Αγώνα: 27 Ιουλίου 2014
Πρώτος Αγώνας: 1986
Γύροι Αγώνα: 70
Μήκος: 4.361
Χιλιόμετρα αγώνα: 306.630
Ταχύτερος γύρος: 1:19.071 (Μίκαελ Σουμάχερ 2004)
Νικητής 2013: Λιούις Χάμιλτον
12. Βέλγιο, Σπα, (22-24/8)
Στο καταπράσινο τοπίο του Βελγίου βρίσκεται η πίστα Σπα, η οποία είναι η μεγαλύτερη του πρωταθλήματος, καθώς ένας γύρος έχει μήκος 7.004 χιλιόμετρα.
Το Σπα είναι μια απαιτητική πίστα, καθώς τις μεγάλες ευθείες διαδέχονται οι γρήγορες στροφές, με τους πιλότους στις περισσότερες στροφές να δέχονται δυνάμεις 3G.
Κυριότερο χαρακτηριστικό της πίστας η «Eau Rouge», ίσως η πιο δύσκολη και η πιο απαιτητική στροφή του πρωταθλήματος.
Ημερομηνία Αγώνα: 24 Αυγούστου 2014
Πρώτος Αγώνας: 1950
Γύροι Αγώνα: 44
Μήκος: 7.004
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.052
Ταχύτερος γύρος: 1:47.263 (Σεμπάστιαν Φέτελ 2009)
Νικητής 2013: Σεμπάστιαν Φέτελ
13. Ιταλία, Μόντσα, (5-7/9)
Μια τέτοια πίστα δεν θα μπορούσε να λείπει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ο «Ναός της ταχύτητας», αποτελεί τη δεύτερη πιο μεγάλη πίστα, με τα κοντέρ να σπάνε αγγίζοντας τα 340 χλμ. την ώρα, λίγο πριν φρενάρουν για να μπουν στην πρώτη στροφή.
Στην Μόντσα έχουν λάβει χώρα μερικές από τις καλύτερες αλλά και χειρότερες στιγμές στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ημερομηνία Αγώνα: 7 Σεπτεμβρίου 2014
Πρώτος Αγώνας: 1950
Γύροι Αγώνα: 53
Μήκος: 5.793
Χιλιόμετρα αγώνα: 306.720
Ταχύτερος γύρος: 1:21.046 (Ρούμπενς Μπαρικέλο 2004)
Νικητής 2013: Σεμπάστιαν Φέτελ
14. Σιγκαπούρη, (19-21/9)
Τα φώτα εδώ! Ένας αγώνας που τραβά όλα τα βλέμματα, καθώς πραγματοποιείται κάτω από το φως των προβολέων. Το συγκεκριμένο γκραν πρι διεξάγεται στους δρόμους του λιμανιού (Marina Bay), σε μια σχετικά αργή διαδρομή.
Οι 1600 προβολείς άναψαν για πρώτη φορά το 2008. Το σιρκουί της Σιγκαπούρης αποτελείται από 23 στροφές, οι περισσότερες αρκετά κλειστές, που καταπονούν τους πιλότους.
Ημερομηνία Αγώνα: 21 Σεπτεμβρίου 2014
Πρώτος Αγώνας: 2008
Γύροι Αγώνα: 61
Μήκος: 5.073
Χιλιόμετρα αγώνα: 309.316
Ταχύτερος γύρος: 1:45.599 (Κίμι Ραϊκόνεν, 2008)
Νικητής 2013: Σεμπάστιαν Φέτελ
15. Ιαπωνία, Σουζούκα, (3-5/10)
Η πίστα που από ψηλά μοιάζει με το νούμερο 8, φιλοξενεί τον 15ο αγώνα της χρονιάς. Κυριότερο χαρακτηριστικό του σιρκουί είναι η τεραστίων διαστάσεων ρόδα, η οποία είναι ορατή από όλα τα σημεία της πίστας.
Η Σουζούκα απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική στις στροφές, με την «Spoon» να είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές του πρωταθλήματος. Οι πιλότοι αγγίζουν τα 312 χλμ. την ώρα πριν βάλουν τρίτη και μπουν στην εν λόγω στροφή.
Ημερομηνία Αγώνα: 5 Οκτωβρίου 2014
Πρώτος Αγώνας: 1987
Γύροι Αγώνα: 53
Μήκος: 5.807
Χιλιόμετρα αγώνα: 307.471
Ταχύτερος γύρος: 1:45.599 (Κίμι Ραϊκόνεν, 2005)
Νικητής 2013: Σεμπάστιαν Φέτελ
16. Ρωσία, Σότσι (10-12/10)
Για πρώτη φορά το πρωτάθλημα της Formula 1 θα φιλοξενηθεί στη Ρωσία και πιο συγκεκριμένα στο Σότσι. Οι υπεύθυνοι της πίστας δηλώνουν πως θα είναι έτοιμοι στην ώρα τους.
Το σιρκουί έχει μήκος 5.853 μέτρα και είναι το τρίτο μεγαλύτερο του πρωταθλήματος μετά από το Σπα και τη Μεγάλη Βρετανία.
17. Η.Π.Α, πίστα Αμερικής (31/10-2/11)
Ό,τι πιο εντυπωσιακό είδαμε την προηγούμενη σεζόν. Ο Χέρμαν Τικλ έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, σχεδιάζοντας το “Circuit of The Americas”. Το πρωτάθλημα επέστρεψε πέρυσι στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και το αποτέλεσμα ήταν φαντασμαγορικό.
Το μήκος του σιρκουί είναι 5.516 χιλιόμετρα, ενώ η καρό σημαία θα πέσει, ύστερα από 56 γύρους.
Η πίστα αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες, αλλά και πέντε κλειστές στροφές.
Ημερομηνία Αγώνα: 2 Νοεμβρίου 2014
Πρώτος Αγώνας: 2012
Γύροι Αγώνα: 56
Μήκος: 5.513
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.405
Ταχύτερος γύρος: 1:39.347 (Σεμπάστιαν Φέτελ, 2012)
Νικητής 2013: Σεμπάστιαν Φέτελ
18. Βραζιλία, Σάο Πάολο, (22-24/11)
Το Σάο Πάολο ήταν ένας χώρος που προορίζονταν για την ανέγερση κτιρίων. Ωστόσο, η ακαταλληλότητα της συγκεκριμένης έκτασης οδήγησε στην κατασκευή του σιρκουί, το οποίο και φέτος θα υποδεχτεί το τελευταίο γκραν πρι της σεζόν.
Το Ιντερλάγκος μοιάζει σαν να έχει χωριστεί σε δύο μέρη, το ένα με τις ευθείες και το άλλο με τις διαδοχικές (8) στροφές, που δυσκολεύει το έργο των πιλότων, καθώς απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική.
Ημερομηνία Αγώνα: 24 Νοεμβρίου 2013
Πρώτος Αγώνας: 1973
Γύροι Αγώνα: 71
Μήκος: 4.309
Χιλιόμετρα αγώνα: 305.909
Ταχύτερος γύρος: 1:11.473 (Χ. Πάμπλο Μοντόγια,2004)
Νικητής 2013:Σεμπάστιαν Φέτελ
19. Άμπου Ντάμπι, Ιάς Μαρίνα, (21-23/11)
Δεν θα μπορούσε ένα από τα πιο πλούσια μέρη να μην φιλοξενεί την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Στο Άμπου Ντάμπι φέτος θα πραγματοποιηθεί για τέταρτη φορά αγώνας της Φόρμουλα 1, ενώ φέτος θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που το Άμπου Ντάμπι δεν θα κλείσει την αυλαία.
Η πίστα κατατάσσεται σε μια από τις πιο δύσκολες του πρωταθλήματος με ευθείες που απαιτούν υψηλές ταχύτητες αλλά και πολύ κλειστές στροφές, που ευνοούν τα προσπεράσματα.
Ημερομηνία Αγώνα: 23 Νοεμβρίου 2014
Πρώτος Αγώνας: 2009
Γύροι Αγώνα: 55
Μήκος: 5.554
Χιλιόμετρα αγώνα: 305.355
Ταχύτερος γύρος: 1:40.279 (Σεμπάστιαν Φέτελ, 2009)
Νικητής 2013: Σεμπάστιαν Φέτελ
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια