H έναρξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 είναι γεγονός. Ένα 24ωρο πριν από την καρό σημαία στο πρώτο Grand Prix της σεζόν στην πίστα της Αυστραλίας, το Contra.gr σας παρουσιάζει τους 22 πιλότους που θα δώσουν "μάχη" για μια θέση στο βάθρο των νικητών. Ποιοι ανανέωσαν, ποιοι αποχώρησαν και ποιοι ετοιμάζονται για το ντεμπούτο τους σε μια σεζόν πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες...
Μια από τις πιο πολυαναμενόμενες σεζόν της Formula 1 είναι έτοιμη να κάνει πρεμιέρα στην Αυστραλία. Οι 22 πιλότοι βρίσκονται στη Μελβούρνη, όπου ετοιμάζονται να τα δώσουν όλα για ένα καλό ξεκίνημα στο εναρκτήριο Grand Prix, σε μια χρονιά που αναμένεται να είναι πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες, εξαιτίας των πολλών και σημαντικών αλλαγών που θεσπίστηκαν από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.Ένα 24ωρο προτού οι πρωταγωνιστές ξεχυθούν στο "Άλμπερτ Παρκ" της Αυστραλίας, το Contra.gr σας παρουσιάζει το πάρε δώσε των ομάδων που θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα.
Red Bull
Η τέσσερις φορές πρωταθλήτρια Red Bull, συνεχίζει έχοντας στο δυναμικό της τον επίσης τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Ζεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός έκανε... περίπατο την περσινή σεζόν, με τις αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του να είναι συχνές, εξαιτίας της κυριαρχίας του, η οποία έχει κάνει για πολλούς... βαρετό το πρωτάθλημα. Ο Γερμανός αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές και καλείται να αποδείξει αν μπορεί να τα καταφέρει με ένα μονοθέσιο φτωχής απόδοσης.
Η αποχώρηση του Μαρκ Γουέμπερ από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έπειτα από 12 χρόνια άφησε κενό στην Red Bull, το οποίο καλύφθηκε από την άφιξη του νεαρού Ντάνιελ Ρικιάρντο, που πήρε προαγωγή από την Toro Rosso και θέλει να αποδείξει πως το ταλέντο του είναι αρκετό για να κάνει την υπέρβαση οδηγώντας για την πρωταθλήτρια.
Mercedes
Δοκιμασμένη η συνταγή για την Mercedes, η οποία διατήρησε το οδηγικό της δίδυμο και φέρεται να είναι η επικρατέστερη για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος, έχοντας ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ο Λιούις Χάμιλτον στην δεύτερη χρονιά του στην ομάδα, θεωρείται ευρέως το μεγάλο φαβορί για να πάρει τα σκήπτρα από τον Φέτελ, ιδιαίτερα μετά από την ανωτερότητα που επέδειξε η W05 στις χειμερινές δοκιμές.
Στο πλευρό του Χάμιλτον παραμένει ο περσινός ομόσταυλός του, Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος έχοντας ήδη αρκετή εμπειρία στα γκριντ, έχοντας τρέξει σε 147 Grand Prix και έχοντας κερδίσει τρεις χρονιές τον Μίχαελ Σουμάχερ με το ίδιο μονοθέσιο είναι έτοιμος να δώσει τη μάχη του για να γίνει πρωταθλητής σαν τον πατέρα του, Κέκε Ρόσμπεργκ.
Ferrari
Για πρώτη φορά μετά το 1954, η Ferrari θα έχει στο δυναμικό της δύο παγκόσμιους πρωταθλητές. Ο Φερνάντο Αλόνσο αποτελεί τη δοκιμασμένη συνταγή για την Scuderia και στα 32 μοιάζει να είναι η ιδανική ευκαιρία για να αναζητήσει την κατάκτηση του τρίτου πρωταθλήματος της καριέρας του. Στο πλευρό του θα έχει τον Κίμι Ράικονεν, ο οποίος αντικατέστησε τον Φελίπε Μάσα, επιστρέφοντας στη Ferrari μετά το 2009 και έπειτα από μια διετία στη Lotus, όπου όπως ο ίδιος έχει δηλώσει δεν πληρωνόταν.
McLaren
Ο Τζένσον Μπάτον και ο μόλις 21 χρονών Κέβιν Μάγκνουσεν, γιος του Γιαν Μάγκνουσεν θα τρέχουν στο πρωτάθλημα του 2014 για λογαριασμό της McLaren. O Βρετανός αποτελεί πλέον σταθερή αξία για την ομάδα, συμπληρώνοντας τον τέταρτο χρόνο παρουσίας του σε αυτήν και θέλει να αποδείξει πως το πρωτάθλημα που κατέκτησε το 2009 δεν οφειλόταν καθαρά στην ανωτερότητα του τότε μονοθεσίου του.
Η έκπληξη στην ομάδα έγινε με την ιδιαίτερα τολμηρή επιλογή του Κέβιν Μάγκνουσεν, ο οποίος θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στις πίστες της Formula 1 σε μια ιδιαίτερη σεζόν με πολλές αλλαγές στους κανονισμούς και στα μονοθέσια, δείχνει όμως να διαθέτει πηγαίο ταλέντο, ταχύτητα και συγκρότηση που σπάνια συναντάται στην ηλικία του.
Lotus
Η Lotus αποδυναμώθηκε συγκριτικά με την περσινή σεζόν, χάνοντας ένα πολύ σημαντικό εργαλείο της, τον Κίμι Ράικονεν, τον οποίο αντικατέστησε με τον 29χρονο πιλότο από την Βενεζουέλα, Παστόρ Μαλδονάδο. Το οδηγικό δίδυμο της ομάδας συμπληρώνεται με τον Ρομέιν Γκροζάν, ο οποίος θα διανύσει την τρίτη του χρονιά στην Lotus, έχοντας καταφέρει να ανέβει συνολικά τη διετία που πέρασε 9 φορές στο βάθρο, χωρίς όμως να έχει βρει ακόμη τη νίκη που τόσο ψάχνει.
Force India
H Force India αντικατέστησε και τους δύο πιλότους της με τους Νίκο Χούλκενμπεργκ και Σέρχιο Πέρες να αντικαθιστούν τους Άντριαν Ζούτιλ και Πολ Ντι Ρέστα με τον πρώτο να βρίσκει... στέγη το 2014 στην Sauber, ενώ ο Βρετανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το πρωτάθλημα της Formula 1. O Γερμανός φαίνεται αποφασισμένος να ανέβει για πρώτη φορά στην παρουσία του στη Formula 1 στο βάθρο, αφού μέχρι στιγμής έχει κατορθώσει να φτάσει μέχρι την τέταρτη θέση. Από την άλλη, ο Μεξικανός έχει ανέβει τρεις φορές στο βάθρο και θεωρείται κάπως υποτιμημένος, αφού το περσινό μονοθέσιό του στη McLaren δεν μπόρεσε να ξεδιπλώσει το ταλέντο του.
Williams
Έπειτα από οχτώ χρόνια στη Ferrari, ο Φελίπε Μάσα άλλαξε σελίδα στην καριέρα του, παίρνοντας μεταγραφή στην Williams, το μονοθέσιο της οποίας θα οδηγεί μαζί με τον Βάλτερι Μπότας. Ο Βραζιλιάνος, με την πολυετή εμπειρία του στα γκριντ της Formula 1 έχει την ευκαιρία να διώξει την ταμπέλα του Νο2 που είχε στη Ferrari. O Βάλτερι Μπότας έκανε ντεμπούτο με την ομάδα της Williams ως κανονικός οδηγός το 2013, χωρίς ωστόσο να μπορεί να παρακάμψει την απειρία του και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Sauber
O Εστέμπαν Γκουτιέρες κατάφερε να πείσει την Sauber για τις ικανότητές του, με αποτέλεσμα αυτή να τον εμπιστευτεί και να τον κρατήσει και φέτος, μετά την σημαντική πρόοδο που επέδειξε την περσινή χρονιά και μερικές καλές εμφανίσεις του στις χειμερινές δοκιμές. Έτερος οδηγός για το μονοθέσιο της Sauber θα είναι ο Άντριαν Ζούτιλ, ο οποίος στα 31 του χρόνια έχει καταφέρει να σταθεροποιήσει τις επιδόσεις του και επιλέχθηκε από την ομάδα για την εμπειρία του από την πολυετή παρουσία του στην Force India
Toro Rossο
Στο στρατόπεδο της Toro Rosso δείχνουν απόλυτη εμπιστοσύνη στον Ζαν Ερίκ Βερνιέ, ο οποίος δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει την περσινή σεζόν στις πίστες της Formula 1 και καλείται πλέον να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ομάδα του, έχοντας για ομόσταυλό του τον Ντανίλ Κβίατ. Ο Ρώσος πιλότος, πριν καλά καλά κλείσει τα 20 χρόνια του, θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα γκριντ της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και μένει να δούμε αν θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ομάδας.
Marussia
H Marussia δεν προχώρησε σε αλλαγές διατηρώντας το υπάρχον οδηγικό δίδυμό της, με τους Μαξ Τσίλτον και Ζουλς Μπιανκί να είναι οι αυτοί που θα τρέξουν για λογαριασμό της. Οι δύο πιλότοι δεν κατάφεραν να κάνουν το κάτι παραπάνω με την ουραγό Marussia και καλούνται φέτος να ανεβάσουν αισθητά την επίδοσή τους προκειμένου να ξεκολλήσουν από την τελευταία θέση, με τον Γάλλο πάντως να είναι εμφανώς καλύτερος από τον Βρετανό
Caterham
Η επιστροφή του Καμούι Κομπαγιάσι στις πίστες της Formula 1 είναι γεγονός. Ο Ιάπωνας πιλότος υπήρξε πρωταγωνιστής με την Toyota το 2009, ωστόσο εγκατέλειψε τις πίστες τρία περίπου χρόνια αργότερα, το 2012. Φέτος επέστρεψε για λογαριασμό της Caterham. Στο πλευρό του ταχύτατου και έμπειρου Κομπαγιάσι ο Μάρκους Έρικσον, ο οποίος είναι ένας από τους τρεις ρούκι του πρωταθλήματος, κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση στις πίστες.
Σύμφωνα με τον νέο κανονισμό της FIA οι πιλότοι θα πρέπει να επιλέξουν τον αριθμό (2-99) που θα έχουν στο κράνος τους και στα μονοθέσια τους.
Αναλυτικά οι αριθμοί:
1: Σεμπάστιαν Φέτελ
3: Ντανιέλ Ρικιάρντο
6: Νίκο Ρόσμπεργκ
7: Κίμι Ραϊκόνεν
8: Ρομάν Γκροσάν
13: Παστόρ Μαλδονάδο
14: Φερνάντο Αλόνσο
17: Ζιλ Μπιανκί
19: Φελίπε Μάσα
20: Κέβιν Μάγκνουσεν
21: Εστέμπαν Γκουτιέρες
22: Τζένσον Μπάτον
25: Ζαν-Ερίκ Βερνιέ
26: Ντάνιελ Κβίατ
27: Νίκο Χούλκενμπεργκ
44: Λιούις Χάμιλτον
77: Βαλτέρι Μπότας
99: Άντριαν Σούτιλ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια