Ο οδηγός αγώνων Χάιντς Χάραλντ Φρέντσεν άλλαξε επάγγελμα και αντί να πατά το γκάζι στις πίστες, οδηγεί μία νεκροφόρα. Ο 47χρονος Γερμανός αποκάλυψε στην εφημερίδα «Express» της Κολωνίας, ότι και πριν ξεκινήσει την καριέρα του στα μηχανοκίνητα σπορ βοηθούσε τον πατέρα του στις μεταφορές νεκρών και τώρα κάνει το ίδιο βοηθώντας όποτε χρειάζεται την αδελφή του Ναντίν-Νικόλ.
Ο πατέρας του Φρέντσεν πέθανε τον Μάρτιο και ανέλαβε την επιχείρηση η 25χρονη ετεροθαλής αδελφή του Φρέντσεν, που τον καλεί να δώσει ένα χεράκι, όποτε υπάρχει πολύ δουλειά. Το «υπηρεσιακό αυτοκίνητο» δεν είναι σε αυτή την περίπτωση κάποιο μονοθέσιο, αλλά μία Mercedes E-class, διαμορφωμένη σε νεκροφόρα.
Ο Φρέντσεν συμμετείχε από το 1994 έως το 2003 σε 157 Γκραν Πρι της Formula 1, μάλιστα το 1997 κατατάχθηκε δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Από το 2004 έως το 2006 οδηγούσε στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού DTM και ακολούθως σε αγώνες μεγάλης διάρκειας και στα πρωταθλήματα Speedcar Series, ενώ το 2011 και το 2012 έλαβε μέρος στο πρωτάθλημα ADAC GT Masters. Τώρα έχει αποσυρθεί από τους αγώνες, αν και όπως τονίζει «ποτέ μη λες ποτέ».
Ο Γερμανός οδηγός αποκάλυψε επίσης, ότι εξακολουθεί να υποφέρει στο γόνατο μετά το σοβαρό ατύχημα, που είχε το 1999 στο Γκραν Πρι του Καναδά. Μάλιστα θα χρειαστεί να εγχειριστεί, ενώ θα διαρκέσει πολύ η αποκατάσταση. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «η επιγονατίδα είναι ακόμη πρησμένη και ευαίσθητη, οπότε πρέπει να προσέχω. Είναι το πόδι με το οποίο φρενάρω και στο GT Masters πρέπει να πατάς το φρένο σαν…ταύρος».
Ο πατέρας του Φρέντσεν πέθανε τον Μάρτιο και ανέλαβε την επιχείρηση η 25χρονη ετεροθαλής αδελφή του Φρέντσεν, που τον καλεί να δώσει ένα χεράκι, όποτε υπάρχει πολύ δουλειά. Το «υπηρεσιακό αυτοκίνητο» δεν είναι σε αυτή την περίπτωση κάποιο μονοθέσιο, αλλά μία Mercedes E-class, διαμορφωμένη σε νεκροφόρα.
Ο Φρέντσεν συμμετείχε από το 1994 έως το 2003 σε 157 Γκραν Πρι της Formula 1, μάλιστα το 1997 κατατάχθηκε δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Από το 2004 έως το 2006 οδηγούσε στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού DTM και ακολούθως σε αγώνες μεγάλης διάρκειας και στα πρωταθλήματα Speedcar Series, ενώ το 2011 και το 2012 έλαβε μέρος στο πρωτάθλημα ADAC GT Masters. Τώρα έχει αποσυρθεί από τους αγώνες, αν και όπως τονίζει «ποτέ μη λες ποτέ».
Ο Γερμανός οδηγός αποκάλυψε επίσης, ότι εξακολουθεί να υποφέρει στο γόνατο μετά το σοβαρό ατύχημα, που είχε το 1999 στο Γκραν Πρι του Καναδά. Μάλιστα θα χρειαστεί να εγχειριστεί, ενώ θα διαρκέσει πολύ η αποκατάσταση. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «η επιγονατίδα είναι ακόμη πρησμένη και ευαίσθητη, οπότε πρέπει να προσέχω. Είναι το πόδι με το οποίο φρενάρω και στο GT Masters πρέπει να πατάς το φρένο σαν…ταύρος».
Διάβασε περισσότερα στο: Aπό τη Formula 1 σε…νεκροφόρα | gazzetta.gr
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια