O νέος διευθυντής της Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε.
Ο νέος ισχυρός άνδρας στην κορυφή της Scuderia έδωσε το στίγμα του από την πρώτη στιγμή. Ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε αναδιάρθρωσε και χαμήλωσε την ιεραρχία, ενώ έκανε πιο ξεκάθαρη την κατανομή των ρόλων και των ευθυνών. Εξαιτίας του Αριβαμπένε δεν πήγε στη Ferrari ο Ρος Μπρον. Ο Μπρον αρνήθηκε να μοιραστεί αρμοδιότητες με τον Αριβαμπένε και έτσι έμεινε ο Ιταλός απόλυτος κυρίαρχος της ομάδας.
Στη θέση του Μπρον ήρθε τον Ιούλιο του 2013 ο Τζέιμς Άλισον, που βρισκόταν από το 1999 έως το 2005 στη Ferrari. Ο 46χρονος Βρετανός ανέλαβε εν λευκώ το πόστο του τεχνικού διευθυντή, ενώ –όπως αναφέρει η ‘’Gazzetta dello Sport’’- η Scuderia απέκτησε και πάλι «περισσότερη ιταλική ψυχή». Η αναφορά έγινε για τον νέο αρχισχεδιαστή Σιμόνε Ρέστα και τον νέο υπεύθυνο κινητήρων Ματία Μπινότο, οι οποίοι προέρχονται από τα σπλάχνα της Ferrari. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, ότι ο Φέτελ ξεκίνησε εντατικά μαθήματα ιταλικών, για να επικοινωνεί καλύτερα με τους tifosi. Οι τελευταίοι θα πρέπει να κάνουν ωστόσο υπομονή, όπως τονίζει και ο Φέτελ παραπέμποντας στο παράδειγμα του Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Σούμι είχε πάει το 1996 στη Ferrari έχοντας κατακτήσει ήδη δύο φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 με τη Bentton, όμως ο πρώτος του τίτλος με τα κόκκινα μονοθέσια ήρθε το 2000!
Γνωρίζει ωστόσο ο 27χρονος Γερμανός πιλότος, ότι η κόκκινη ομάδα χρειάζεται πάλι επιτυχίες και μάλιστα όσο γρηγορότερα γίνεται!
Στη θέση του Μπρον ήρθε τον Ιούλιο του 2013 ο Τζέιμς Άλισον, που βρισκόταν από το 1999 έως το 2005 στη Ferrari. Ο 46χρονος Βρετανός ανέλαβε εν λευκώ το πόστο του τεχνικού διευθυντή, ενώ –όπως αναφέρει η ‘’Gazzetta dello Sport’’- η Scuderia απέκτησε και πάλι «περισσότερη ιταλική ψυχή». Η αναφορά έγινε για τον νέο αρχισχεδιαστή Σιμόνε Ρέστα και τον νέο υπεύθυνο κινητήρων Ματία Μπινότο, οι οποίοι προέρχονται από τα σπλάχνα της Ferrari. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, ότι ο Φέτελ ξεκίνησε εντατικά μαθήματα ιταλικών, για να επικοινωνεί καλύτερα με τους tifosi. Οι τελευταίοι θα πρέπει να κάνουν ωστόσο υπομονή, όπως τονίζει και ο Φέτελ παραπέμποντας στο παράδειγμα του Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Σούμι είχε πάει το 1996 στη Ferrari έχοντας κατακτήσει ήδη δύο φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 με τη Bentton, όμως ο πρώτος του τίτλος με τα κόκκινα μονοθέσια ήρθε το 2000!
Γνωρίζει ωστόσο ο 27χρονος Γερμανός πιλότος, ότι η κόκκινη ομάδα χρειάζεται πάλι επιτυχίες και μάλιστα όσο γρηγορότερα γίνεται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια