FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

H κόκκινη επανάσταση της Ferrari

H κόκκινη επανάσταση της Ferrari
O νέος διευθυντής της Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε.
Μία πραγματική επανάσταση συντελείται στη Ferrari. Οι αλλαγές που έγιναν στη Scuderia είναι πολύ περισσότερες και σημαντικότερες από εκείνες στο ξεκίνημα της «εποχής Σουμάχερ» στην κόκκινη ομάδα. Μέσα σε οκτώ μήνες αποχωρίστηκε η ενδοξότερη ομάδα της Formula 1 τον πρόεδρό της Λούκα ντι Μοντετζέμολο, δύο διευθυντές, τον υπεύθυνο κινητήρων, τον Φερνάντο Αλόνσο, τον αρχισχεδιαστή και τον τεχνικό διευθυντή της. Το ρίσκο είναι τεράστιο, όπως γράφει χαρακτηριστικά και η ιταλική εφημερίδα ‘’Corriere dello Sport’’, σύμφωνα με την οποία «η Ferrari έχασε τον τελευταίο χρόνο υπερβολικά πολλά σημαντικά κεφάλια, ώστε να πιστεύει, ότι μπορεί να βασιστεί μόνον στους επιζήσαντες της επανάστασης».
Ο νέος ισχυρός άνδρας στην κορυφή της Scuderia έδωσε το στίγμα του από την πρώτη στιγμή. Ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε αναδιάρθρωσε και χαμήλωσε την ιεραρχία, ενώ έκανε πιο ξεκάθαρη την κατανομή των ρόλων και των ευθυνών. Εξαιτίας του Αριβαμπένε δεν πήγε στη Ferrari ο Ρος Μπρον. Ο Μπρον αρνήθηκε να μοιραστεί αρμοδιότητες με τον Αριβαμπένε και έτσι έμεινε ο Ιταλός απόλυτος κυρίαρχος της ομάδας.
Στη θέση του Μπρον ήρθε τον Ιούλιο του 2013 ο Τζέιμς Άλισον, που βρισκόταν από το 1999 έως το 2005 στη Ferrari. Ο 46χρονος Βρετανός ανέλαβε εν λευκώ το πόστο του τεχνικού διευθυντή, ενώ –όπως αναφέρει η ‘’Gazzetta dello Sport’’- η Scuderia απέκτησε και πάλι «περισσότερη ιταλική ψυχή». Η αναφορά έγινε για τον νέο αρχισχεδιαστή Σιμόνε Ρέστα και τον νέο υπεύθυνο κινητήρων Ματία Μπινότο, οι οποίοι προέρχονται από τα σπλάχνα της Ferrari. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, ότι ο Φέτελ ξεκίνησε εντατικά μαθήματα ιταλικών, για να επικοινωνεί καλύτερα με τους tifosi. Οι τελευταίοι θα πρέπει να κάνουν ωστόσο υπομονή, όπως τονίζει και ο Φέτελ παραπέμποντας στο παράδειγμα του Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Σούμι είχε πάει το 1996 στη Ferrari έχοντας κατακτήσει ήδη δύο φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 με τη Bentton, όμως ο πρώτος του τίτλος με τα κόκκινα μονοθέσια ήρθε το 2000!
Γνωρίζει ωστόσο ο 27χρονος Γερμανός πιλότος, ότι η κόκκινη ομάδα χρειάζεται πάλι επιτυχίες και μάλιστα όσο γρηγορότερα γίνεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια