Τη Δευτέρα 28 Απριλίου στις 11:30 θα πραγματοποιηθεί η Επίσημη Εκδήλωση για την παρουσίαση της Επιτροπής Διεκδίκησης για την Ελληνική Υποψηφιότητα Αγώνων F1, του Εθνικής Σημασίας project και Αναπτυξιακού Έργου DielpisFormula1.Η εκδήλωση θα γίνει στο ξενοδεχείο King George στο Σύνταγμα.
Η βασική ιδέα του εγχειρήματος:
O Φορέας DielpisFormula1 είναι ο εμπνευστής και συντάκτης της
πρότασης για αγώνες F1 στην Ελλάδα και είναι κύριος των δικαιωμάτων
πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας (πρωτότυπη ιδέα, αρχιτεκτονικός
σχεδιασμός, επιχειρηματικό σχέδιο, σήμα, τεχνογνωσία κτλ).
Σε εκδήλωση που έγινε στις 14 Ιουλίου 2011, στο καράβι των Μινωικών
γραμμών, πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη παρουσίαση της Ελληνικής
Υποψηφιότητας για αγώνες F1 στο Λιμάνι του Πειραιά, με ονομασία
DielpisFormula1, από τον Δήμαρχο Κερατσινίου – Δραπετσώνας κ. Λουκά
Τζανή, τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ κ. Βασίλη Δεσποτόπουλο και τον
αρχιτέκτονα Αθανάσιο Παπαθεοδώρου.
Η βασική ιδέα της πρότασης αφορά ιδιωτική επένδυση με κόστος
κατασκευής 780.450.000€, η οποία θα περιλαμβάνει την ευρύτερη
ανάπλαση της περιοχής της Δραπετσώνας, επιφάνειας περίπου 700
στρεμμάτων, που θα γεννηθεί ένα ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:
1. Το έργο της ανάπλασης περιλαμβάνει κυρίως:
• 2 Ξενοδοχειακές μονάδες 5*
• Λιμένα ιδιωτικών σκαφών
• Πολυχώρους εμπορικής χρήσεως
• Συνεδριακούς χώρους
• Θεατρικές σκηνές
• Χοροθέατρα
• Χώρους έκθεσης έργων τέχνης
• Μουσείο Ελληνικής Μυθολογίας
• Οργανωμένος Χώρος πρασίνου
• Οργανωμένους χώρους στάθμευσης
• Διάφορες Αθλητικές δραστηριότητες
• Μικρή πίστα διεθνών προδιαγραφών για λειτουργία 365 ημερών
το χρόνο
• Υδροδιάδρομο υδροπλάνων (σύνδεση Πειραιά με νησιά και λίμνες)
• Ελικοδρόμια κ.α.
πρότασης για αγώνες F1 στην Ελλάδα και είναι κύριος των δικαιωμάτων
πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας (πρωτότυπη ιδέα, αρχιτεκτονικός
σχεδιασμός, επιχειρηματικό σχέδιο, σήμα, τεχνογνωσία κτλ).
Σε εκδήλωση που έγινε στις 14 Ιουλίου 2011, στο καράβι των Μινωικών
γραμμών, πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη παρουσίαση της Ελληνικής
Υποψηφιότητας για αγώνες F1 στο Λιμάνι του Πειραιά, με ονομασία
DielpisFormula1, από τον Δήμαρχο Κερατσινίου – Δραπετσώνας κ. Λουκά
Τζανή, τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ κ. Βασίλη Δεσποτόπουλο και τον
αρχιτέκτονα Αθανάσιο Παπαθεοδώρου.
Η βασική ιδέα της πρότασης αφορά ιδιωτική επένδυση με κόστος
κατασκευής 780.450.000€, η οποία θα περιλαμβάνει την ευρύτερη
ανάπλαση της περιοχής της Δραπετσώνας, επιφάνειας περίπου 700
στρεμμάτων, που θα γεννηθεί ένα ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:
1. Το έργο της ανάπλασης περιλαμβάνει κυρίως:
• 2 Ξενοδοχειακές μονάδες 5*
• Λιμένα ιδιωτικών σκαφών
• Πολυχώρους εμπορικής χρήσεως
• Συνεδριακούς χώρους
• Θεατρικές σκηνές
• Χοροθέατρα
• Χώρους έκθεσης έργων τέχνης
• Μουσείο Ελληνικής Μυθολογίας
• Οργανωμένος Χώρος πρασίνου
• Οργανωμένους χώρους στάθμευσης
• Διάφορες Αθλητικές δραστηριότητες
• Μικρή πίστα διεθνών προδιαγραφών για λειτουργία 365 ημερών
το χρόνο
• Υδροδιάδρομο υδροπλάνων (σύνδεση Πειραιά με νησιά και λίμνες)
• Ελικοδρόμια κ.α.
2. Τη μελέτη βιωσιμότητας του έργου έχει αναλάβει και ολοκληρώσει η
Deloitte.
Deloitte.
Με βάση αυτήν την μελέτη εκτιμάται ότι:
2.1) Το συνολικό κόστος κατασκευής του αναπτυξιακού αυτού
σχεδιασμού ανέρχεται στο ποσό των 680.450.000€
2.2) Το 25% από το συνολικό ποσό θα καλυφθεί από κονδύλια
ΕΣΠΑ και το υπόλοιπο από ίδια κεφάλαια και δανεισμό.
2.3) Η απορροφητικότητα του έργου είναι 20% για το πρώτο
έτος, 35% για το δεύτερο και 45% για το τρίτο.
2.4) Κατά η διάρκεια της κατασκευής θα απασχοληθούν 8.500
εργαζόμενοι, εντός του εργοταξίου και πληθώρα άλλων
στους χώρους παρασκευής των υλικών που θα απαιτούνται
για τη παραγωγή τους.
2.5) Για τη λειτουργία του έργου συνολικά θα απασχολούνται
4.640 άτομα ενώ κατά τη χρονική περίοδο των αγώνων και
για 45 ημέρες συνολικά θα απασχολούνται επί πλέον
τουλάχιστον 2.500 άτομα.
2.6) Η περίοδος αποπληρωμής του έργου έχει με πολύ
μετριοπαθείς παραμέτρους υπολογισθεί στα 9 έτη, τα οποία
για το ύψος της επένδυσης που είναι υψηλό (780.450.000€),
χαρακτηρίζεται άκρως δελεαστικό.
σχεδιασμού ανέρχεται στο ποσό των 680.450.000€
2.2) Το 25% από το συνολικό ποσό θα καλυφθεί από κονδύλια
ΕΣΠΑ και το υπόλοιπο από ίδια κεφάλαια και δανεισμό.
2.3) Η απορροφητικότητα του έργου είναι 20% για το πρώτο
έτος, 35% για το δεύτερο και 45% για το τρίτο.
2.4) Κατά η διάρκεια της κατασκευής θα απασχοληθούν 8.500
εργαζόμενοι, εντός του εργοταξίου και πληθώρα άλλων
στους χώρους παρασκευής των υλικών που θα απαιτούνται
για τη παραγωγή τους.
2.5) Για τη λειτουργία του έργου συνολικά θα απασχολούνται
4.640 άτομα ενώ κατά τη χρονική περίοδο των αγώνων και
για 45 ημέρες συνολικά θα απασχολούνται επί πλέον
τουλάχιστον 2.500 άτομα.
2.6) Η περίοδος αποπληρωμής του έργου έχει με πολύ
μετριοπαθείς παραμέτρους υπολογισθεί στα 9 έτη, τα οποία
για το ύψος της επένδυσης που είναι υψηλό (780.450.000€),
χαρακτηρίζεται άκρως δελεαστικό.
3. Η μελέτη για τα συστήματα ασφαλείας της πίστας έχουν γίνει από την
APEX.
APEX.
4. Η γενική πρόταση του DielpisFormula1 για τη λειτουργία της πίστας
από ιδιώτες στην χώρα μας και ο σχεδιασμός που έχει προταθεί, έχει
γίνει κατ’ αρχήν αποδεκτός από FIA και Bernie Ecclestone.
από ιδιώτες στην χώρα μας και ο σχεδιασμός που έχει προταθεί, έχει
γίνει κατ’ αρχήν αποδεκτός από FIA και Bernie Ecclestone.
5. Οι αγώνες F1, θα γίνονται μια φορά κάθε χρόνο στην χώρα μας και θα
διαρκούν 3 ημέρες (Παρασκευή με Κυριακή), κατά την περίοδο
Ιουνίου – Αυγούστου, εφόσον αυτό μας ανατεθεί.
διαρκούν 3 ημέρες (Παρασκευή με Κυριακή), κατά την περίοδο
Ιουνίου – Αυγούστου, εφόσον αυτό μας ανατεθεί.
6. Ο αριθμός των θεατών που παρακολουθούν τους αγώνες, μέσα από
τις πίστες, ανέρχονται από 100 έως 160.000, σε κάθε αγώνα. Στην
δική μας πρόταση προβλέπονται 125.000 θέσεις.
τις πίστες, ανέρχονται από 100 έως 160.000, σε κάθε αγώνα. Στην
δική μας πρόταση προβλέπονται 125.000 θέσεις.
7. Η τηλεθέαση σε κάθε αγώνα ανέρχεται από 300.000.000 έως
1.500.000.000.
1.500.000.000.
8. Το παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων F1 περιλαμβάνει, αυτή τη στιγμή,
19 πίστες με αντίστοιχο αριθμό αγώνων
19 πίστες με αντίστοιχο αριθμό αγώνων
9. Τα κέρδη από μια τέτοια διοργάνωση προέρχονται από την προβολή
της χώρας μας στα διεθνή μέσα, την μεγάλη αύξηση του τουρισμού
καθώς και την ένταξη της χώρας σε ένα νέο είδος επιστημονικής
έρευνας, ανάπτυξης και παράλληλων επενδύσεων.
της χώρας μας στα διεθνή μέσα, την μεγάλη αύξηση του τουρισμού
καθώς και την ένταξη της χώρας σε ένα νέο είδος επιστημονικής
έρευνας, ανάπτυξης και παράλληλων επενδύσεων.
10. Η πίστα αγώνων F1 θα αποτελείται από 70% υπάρχουσας οδοποιίας
και το υπόλοιπο 30% θα διέρχεται από την έκταση των 700
στρεμμάτων που προαναφέρθηκε, όπως Shanghai, Monte Carlo,
Σεβίλλη, Abu Dhabi κ.α.
και το υπόλοιπο 30% θα διέρχεται από την έκταση των 700
στρεμμάτων που προαναφέρθηκε, όπως Shanghai, Monte Carlo,
Σεβίλλη, Abu Dhabi κ.α.
11. Από τον Ιανουάριο του 2012 η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή
ενέταξε στην οικογένειά της τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό μέσω της
Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Το γεγονός αυτό πρέπει να
εκτιμηθεί και αξιοποιηθεί αυτή τη στιγμή από τη χώρα μας,
δημιουργώντας το πρώτο Παγκόσμιο Κέντρο Μηχανοκίνητου
Αθλητισμού.
ενέταξε στην οικογένειά της τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό μέσω της
Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Το γεγονός αυτό πρέπει να
εκτιμηθεί και αξιοποιηθεί αυτή τη στιγμή από τη χώρα μας,
δημιουργώντας το πρώτο Παγκόσμιο Κέντρο Μηχανοκίνητου
Αθλητισμού.
12. Υπάρχει πλέον η έγγραφη σύμφωνη τοποθέτηση συναρμόδιων
Υπουργείων, και έχει ξεκινήσει η διαπραγμάτευση ένταξης της χώρας
μας στο παγκόσμιο καλεντάρι αγώνων F1 και επίσημα.
Υπουργείων, και έχει ξεκινήσει η διαπραγμάτευση ένταξης της χώρας
μας στο παγκόσμιο καλεντάρι αγώνων F1 και επίσημα.
13. Η εκτίμηση που υπάρχει από όλους όσους έως σήμερα έχουν
εμπλακεί – μελετητές – συντονιστές – αρμόδιοι οργανισμοί – άνθρωποι
του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και από το χώρο των ΜΜΕ, με
κύριους υποστηρικτές τους δημοσιογράφους που καλύπτουν αθλητικό
ρεπορτάζ, είναι ότι είμαστε πιο κοντά από ποτέ για θετική έκβαση της
υποψηφιότητας (υπάρχουν όλα τα σχετικά δημοσιεύματα και δηλώσεις
από τον Ιούλιο του 2011 έως σήμερα).
εμπλακεί – μελετητές – συντονιστές – αρμόδιοι οργανισμοί – άνθρωποι
του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και από το χώρο των ΜΜΕ, με
κύριους υποστηρικτές τους δημοσιογράφους που καλύπτουν αθλητικό
ρεπορτάζ, είναι ότι είμαστε πιο κοντά από ποτέ για θετική έκβαση της
υποψηφιότητας (υπάρχουν όλα τα σχετικά δημοσιεύματα και δηλώσεις
από τον Ιούλιο του 2011 έως σήμερα).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια