FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

O HAMILTON ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ...

Πιο εντυπωσιακή πτυχή της τρίτης διαδοχικής νίκης του Λιούις Χάμιλτον, στο GP Κίνας, ήταν η διαχείριση των ελαστικών του - την ώρα που η πλειοψηφία των ανταγωνιστών του Βρετανού αντιμετώπιζε προβλήματα φθοράς της γόμας. Πρόκειται για έναν τομέα ο οποίος ήταν ανέκαθεν «αχίλλειος πτέρνα» του Άγγλου, εξαιτίας του βίαιου οδηγικού του στιλ. Η εντυπωσιακή βελτίωση σε αυτό τον τομέα ολοκληρώνει την αρτιότητα του συνδυασμού Χάμιλτον - Mercedes W05, καθώς ο Άγγλος δείχνει φέτος να είναι το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, δεύτερου της καριέρας του στη F1 μετά το 2008. «Πρόσεχα τα ελαστικά μου και ήταν σπουδαία. Ανταγωνιζόμουν μόνο τον εαυτό μου» είπε ο Χάμιλτον, που οικοδόμησε νωρίς διαφορά στον αγώνα της Σαγκάης κι έπειτα είχε την ευχέρεια να ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό για να φτάσει μέχρι τη νίκη, την οποία πέτυχε με πολύ μεγαλύτερη άνεση από ό,τι στο Μπαχρέιν, λόγω των προβλημάτων του Νίκο Ρόζμπεργκ στη Σαγκάη. «Τα αποτελέσματα που παίρνουμε δείχνουν όλη τη σκληρή μας δουλειά. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά γιατί προφανώς οι άλλοι θα προσπαθούν να μας φτάσουν. Η ομάδα πάει με κεκτημένη ταχύτητα και έχει κάνει σπουδαία δουλειά. Σκοπεύουμε να προχωράμε διαρκώς όλο και πιο μπροστά και να βελτιωνόμαστε κι εύχομαι τα πράγματα να συνεχιστούν έτσι», κατέληξε.
Ο Ρόζμπεργκ «στα τυφλά» Την ίδια στιγμή, ο Νίκο Ρόζμπεργκ πέρασε ένα τριήμερο που όλα πήγαν στραβά, με αποκορύφωμα το πρόβλημα στην τηλεμετρία κατά τη διάρκεια του αγώνα. «Ήμουν εντελώς μόνος εκεί έξω», εξήγησε ο Γερμανός. «Έλεγα στην ομάδα πληροφορίες για την κατανάλωση στη στροφή 1 και η στροφή είναι 1 είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολη, οπότε δεν το διασκέδασα και τόσο. Δεν ήταν πρόβλημα, απλά δεν μου άρεσε το σημείο στο οποίο θα έπρεπε να το κάνω». Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, είπε ότι ο Ρόζμπεργκ έκανε σπουδαία δουλειά για να τερματίσει, και μάλιστα στη δεύτερη θέση, δεδομένου του προβλήματος: «Χάσαμε την τηλεμετρία πριν το γύρο σχηματισμού. Τα δεδομένα μας ήταν μηδέν. Είναι σαν να οδηγούσε στα τυφλά και έκανε σπουδαία δουλειά, διότι μας έδινε πληροφορίες για την κατανάλωση καυσίμου. Υπάρχει, φυσιολογικά, ένας διακόπτης που μας μεταδίδει πληροφορίες για τα ελαστικά και αυτή τη δουλειά την έκανε ο Νίκο, εκτιμώντας όσο μπορούσε καλύτερα την κατάστασή τους και τελικά έφτασε μέχρι το τέλος», κατέληξε ο Βολφ. Παρόλα αυτά, και παρότι ο Ρόζμπεργκ έχει μόνο μία νίκη έναντι τριών του Χάμιλτον, παραμένει στην ορυφή της βαθμολογίας εξαιτίας της εγκατάλειψης του Άγγλου στην Αυστραλία. «Δεν θα έλεγα ότι κρατήθηκα στην κορυφή της βαθμολογίας. Σκοπεύω να κρατήσω έτσι τα πράγματα», σημείωσε ο Γερμανός, που φιλοδοξεί φέτος να μιμηθεί το επίτευγμα της κατάκτησης του τίτλου της F1 του πατέρα του, Κέκε Ρόζμπεργκ. «Αυτό είναι καλό, δεδομένου ότι όλο μου το τριήμερο πήγε εντελώς στραβά. Δεν είχα καμία επικοινωνία με την ομάδα, κι έτσι δεν είχαν ιδέα τι έκανα. Είμαι χαρούμενος με τη δεύτερη θέση και τώρα σκέφτομαι την Ισπανία, όπου θέλω να επανέλθω στην κατάσταση όπου όλα δουλεύουν καλά για μένα», κατέληξε ο Ρόζμπεργκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια