FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΚΟΜΑ Ο BUTTON..

Δεν σκέφτεται τη... σύνταξη ο Μπάτον



Ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο Τζένσον Μπάτον, κάνοντας έναν πρόχειρο απολογισμό.
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren τόνισε πως δεν σκέφτεται το μέλλον του μετά το πρωτάθλημα της Formula 1, δεδομένου ότι ακόμη έχει αρκετά να δώσει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Προς το παρόν το ενδιαφέρον μου είναι να συμμετέχω στο πρωτάθλημα της Formula 1. Υπάρχουν δύσκολες ημέρες που μοιάζουν με κόλαση και αυτό γιατί θέλω να είμαι ανταγωνιστικός, ωστόσο μετά είσαι πάλι στην πίστα και θέλεις να τρέχεις για πάντα», ήταν τα λόγια του 34χρονου Παγκόσμιου πρωταθλητή του 2009, για να συμπληρώσει στη συνέχεια:
«Το πρωτάθλημα της Formula 1 είναι γεμάτο με συναισθήματα δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο. Έτσι έχω μάθει να ζω και έτσι θέλω να συνεχίσω, ελπίζω με περισσότερες καλές στιγμές, αλλά ακόμη είμαι νέος, είμαι σε καλή κατάσταση, διασκεδάζω με τη δουλειά μου, οπότε δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια