Η «εντός έδρας» νίκη του Νίκο Ρόσμπεργκ στο Γκραν Πρι της Γερμανίας συνδυάστηκε ίσως με την ευκολότερή του από τις συνολικά επτά που έχει πανηγυρίσει στην καριέρα του. Ο Γερμανός πιλότος οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος έχοντας πάρει κεφάλι 14 πόντων από τον ομόσταβλό του Λούις Χάμιλτον σε ένα συναρπαστικό -σε σχέση με τα προηγούμενα- πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.
Οι άμεσοι ανταγωνιστές του είτε εγκατέλειψαν νωρίς τον αγώνα είτε έμειναν αρκετά πίσω, με τον Λούις Χάμιλτον να τερματίζει τρίτος πίσω από τον Βαλερί Μπότας που αναδείχθηκε δεύτερος.
Επόμενη στάση είναι ο αγώνας της Ουγγαρίας που διεξάγεται αύριο και μπορεί να αρχίσει να ξεκαθαρίζει ακόμη περισσότερο τη μάχη του τίτλου. Η νίκη του Ρόσμπεργκ θα ξεχαστεί πολύ σύντομα λόγω της μεγάλης ευκολίας με την οποία πραγματοποιήθηκε, αλλά οι ρευστοί κανόνες, σε συνάρτηση με τα μέτρα ασφαλείας των αγώνων, σχολιάστηκαν αρνητικά. Συγκεκριμένα, ενώ συνέβησαν δυο ατυχήματα στο Γκραν Πρι του Χόκενχαϊμ, το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν μπήκε ποτέ στην πίστα προξενώντας έκπληξη.
Η μέχρι στιγμής πορεία του παγκοσμίου πρωταθλήματος δείχνει συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία δεν επιδέχονται μεγάλης αμφισβήτησης. Τα μονοθέσια της Μερσέντες έχουν εναρμονιστεί άψογα με τους νέους κανονισμούς που έχουν οριστεί και η διαφορά τους με τις άλλες ομάδες είναι εμφανής και αποτυπώνεται και στον βαθμολογικό πίνακα, καθώς η Μερσέντες έχει διαφορά 178 πόντων από τη δεύτερη Ρεντ Μπουλ (366 η Μερσεντές, 188 η Ρεντ Μπουλ).
Ο Νίκο Ρόσμπερργκ είναι ένας ούτως ή άλλως ικανότατος οδηγός, ωστόσο φέτος παρουσιάζεται και ιδιαιτέρως σταθερός σε όλη την πορεία των αγώνων που τον έχουν φέρει και στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Χάμιλτον είναι επίσης στο ίδιο επίπεδο και μένει να δούμε πού θα καταλήξει η μάχη των δύο Μερσέντες στη μαραθώνια πορεία προς τον τίτλο.
Ο μεγάλος άτυχος της χρονιάς μέχρι στιγμής είναι σαφέστατα ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Γουίλιαμς έχει εμπλακεί σε πάρα πολλά ατυχήματα που τον εξανάγκασαν να εγκαταλείψει τους αγώνες, χωρίς όμως να φέρει την ευθύνη. Και αυτό διότι στις περισσότερες των περιπτώσεων ήταν στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή, μην μπορώντας να αποφύγει τη σύγκρουση.
Οι άμεσοι ανταγωνιστές του είτε εγκατέλειψαν νωρίς τον αγώνα είτε έμειναν αρκετά πίσω, με τον Λούις Χάμιλτον να τερματίζει τρίτος πίσω από τον Βαλερί Μπότας που αναδείχθηκε δεύτερος.
Επόμενη στάση είναι ο αγώνας της Ουγγαρίας που διεξάγεται αύριο και μπορεί να αρχίσει να ξεκαθαρίζει ακόμη περισσότερο τη μάχη του τίτλου. Η νίκη του Ρόσμπεργκ θα ξεχαστεί πολύ σύντομα λόγω της μεγάλης ευκολίας με την οποία πραγματοποιήθηκε, αλλά οι ρευστοί κανόνες, σε συνάρτηση με τα μέτρα ασφαλείας των αγώνων, σχολιάστηκαν αρνητικά. Συγκεκριμένα, ενώ συνέβησαν δυο ατυχήματα στο Γκραν Πρι του Χόκενχαϊμ, το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν μπήκε ποτέ στην πίστα προξενώντας έκπληξη.
Η μέχρι στιγμής πορεία του παγκοσμίου πρωταθλήματος δείχνει συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία δεν επιδέχονται μεγάλης αμφισβήτησης. Τα μονοθέσια της Μερσέντες έχουν εναρμονιστεί άψογα με τους νέους κανονισμούς που έχουν οριστεί και η διαφορά τους με τις άλλες ομάδες είναι εμφανής και αποτυπώνεται και στον βαθμολογικό πίνακα, καθώς η Μερσέντες έχει διαφορά 178 πόντων από τη δεύτερη Ρεντ Μπουλ (366 η Μερσεντές, 188 η Ρεντ Μπουλ).
Ο Νίκο Ρόσμπερργκ είναι ένας ούτως ή άλλως ικανότατος οδηγός, ωστόσο φέτος παρουσιάζεται και ιδιαιτέρως σταθερός σε όλη την πορεία των αγώνων που τον έχουν φέρει και στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Χάμιλτον είναι επίσης στο ίδιο επίπεδο και μένει να δούμε πού θα καταλήξει η μάχη των δύο Μερσέντες στη μαραθώνια πορεία προς τον τίτλο.
Ο μεγάλος άτυχος της χρονιάς μέχρι στιγμής είναι σαφέστατα ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Γουίλιαμς έχει εμπλακεί σε πάρα πολλά ατυχήματα που τον εξανάγκασαν να εγκαταλείψει τους αγώνες, χωρίς όμως να φέρει την ευθύνη. Και αυτό διότι στις περισσότερες των περιπτώσεων ήταν στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή, μην μπορώντας να αποφύγει τη σύγκρουση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια