FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Επεσαν ποινες σε πιλοτους για παρατυπιες

Οι αγωνοδίκες στο Σίλβερστοουν είχαν δουλειά μετά το τέλος του αγώνα καθώς αποφάσισαν να ερευνήσουν τα περιστατικά της σύγκρουσης των Μαλντονάτο-Πέρεθ και το ατύχημα του Καμούι Κομπαγιάσι.
Ο Παστόρ Μαλντονάτο θεωρήθηκε από τους αγωνοδίκες υπεύθυνος για τη σύγκρουση με τον Σέρζιο Πέρεθ.
Και στις δύο περιπτώσεις προχώρησαν σε χρηματικό πρόστιμο προς τους Μαλντονάτο και Κομπαγιάσι, αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά στον Ιάπωνα, τον «τιμώρησαν» με 25.000 ευρώ για το περιστατικό κατά την διάρκεια του δεύτερου πιτστόπ του. Ο Κομπαγιάσι φρέναρε πολύ αργά όταν έφτασε στα πιτς με αποτελέσματα να χτυπήσει τρεις από τους μηχανικούς του, χωρίς ευτυχώς κάποιος να τραυματιστεί.
Ο οδηγός της Sauber αναγνώρισε αμέσως το λάθος του και χαρακτηριστικά ανέφερε: «Για το περιστατικό ευθύνομαι μόνο εγώ. Χρειαζόταν φυσικά να πιέσω πολύ για τους βαθμούς, αλλά χωρίς καμία αμφιβολία φρέναρα πολύ αργά στο pitlane. Οι εμπρός τροχοί μπλόκαραν, δε μπορούσα να ελέγξω το μονοθέσιο και για αυτό τον λόγο υπερέβησα τον χώρο μου. Πραγματικά λυπάμαι πάρα πολύ για αυτό που έγινε και ελπίζω οι τρεις μηχανικοί που χτύπησα να γίνουν καλά γρήγορα», δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ο Ιάπωνας πιλότος.
Η περίπτωση των Μαλντονάτο-Πέρεθ είναι εντελώς διαφορετική. Οι δύο πιλότοι συγκρούστηκαν στον δωδέκατο γύρο πάνω στη στροφή, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν μία καλύτερη θέση. Μετά από εξέταση του περιστατικού, οι αγωνοδίκες απεφάνθησαν ότι υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Παστόρ Μαλντονάτο. Ετσι, του επέβαλαν χρηματικό πρόστιμο 10.000 ευρώ και μία επίπληξη για τη συμπεριφορά του μέσα στην πίστα.
Η αλήθεια είναι ότι η περίπτωσή του είναι ιδιάζουσα καθώς φέτος έχει εμπλακεί σε διάφορα περιστατικά και έχει δεχθεί ποινές τόσο στο γκριντ όσο και σε χρόνους. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ατυχία του να τερματίσει σε κάποιους αγώνες, στοιχίζουν τόσο σε αυτόν όσο και στην Williams, σημαντικούς βαθμούς στο πρωτάθλημα.

Μην ξεχνάμε την περίπτωση της επαφής του με τον Λιούις Χάμιλτον στη Βαλένθια ενώ μάχονταν για την τρίτη θέση. Περιστατικό για το οποίο θεωρήθηκε υπεύθυνος και πήρε ποινή διέλευσης. Πριν από αυτό, είχε δεχθεί τρεις ακόμη ποινές στο γκριντ σε μόλις δύο αγώνες. Τις δύο από αυτές στο GP του Μονακό όταν πάλι πρωταγωνίστησε με τον Πέρεθ μετά από επαφή τους στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Τότε είχε αρχικά τιμωρηθεί με δέκα θέσεις στο γκριντ, αλλά στη συνέχεια πήρε και άλλες πέντε, καθώς λόγω της σύγκρουσης αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων.
Κατά γενική ομολογία έχει τη φήμη ενός γρήγορου πιλότου, ο οποίος όμως «υποκύπτει» σε λάθη λόγω του οδηγικού του στυλ. Ο ίδιος θεωρεί ότι δεν πρέπει να το αλλάξει και πως παρά το… «ένοχο» φετινό παρελθόν του δεν έχει καμία ένδειξη από την ομάδα του ότι χρειάζεται να αλλάξει τον τρόπο που οδηγεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια