FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Button.Malndonando γεματη απο βροχη...

Για μία ακόμη φορά ο καιρός έπαιξε το δικό του παιχνίδι στην Formula 1 και ήταν ο αρνητικός πρωταγωνιστής.
Η βροχή χάλασε τα σχέδια των ομάδων κατά την διάρκεια των πρώτων ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Χοκεχάιμ, στην Γερμανία. Η διαδικασία διεκόπη περισσότερο από μία φορά καθώς η βροχή έκανε μία σύντομη εμφάνιση είκοσι λεπτά μετά την έναρξη των δοκιμών και κατά κύριο λόγο είκοσι λεπτά πριν το τέλος.
Οι αναβαθμίσεις που ετοίμασε η McLaren Mercedes για αυτό το Σαββατοκύριακο φαίνεται ότι απέδωσαν καθώς τα δύο μονοθέσια της σημείωσαν τους πρώτους χρόνους το πρωΐ. Ταχύτερος όλων ήταν ο Τζένσον Μπάτον με χρόνο 1:16.595, όντας 0,498 δευτ. πιο γρήγορος από τον teammate του Λιούις Χάμιλτον. Ο πρώτος πέτυχε την καλύτερη πρωΐνή επίδοση με τη μεσαία γόμα πριν ξεκινήσει η πρώτη σύντομη βροχή μέσα στην πίστα. Αντιθέτως ο Χάμιλτον ανέβηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας. Σε καμία όμως περίπτωση ο Βρετανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έδειχνε ότι θα μπορούσε να συναγωνιστεί τον συμπατριώτη και teammate του.
Όπως δήλωσε ο Μπάτον που αποφάσισε να μην δοκιμάσει τη νέα σκληρή πειραματική γόμα της Pirelli, εν αντιθέσει με τους συναδέλφους του, έμεινε πολύ ευχαριστημένος από την πρώτη αίσθηση του μονοθεσίου. Φαίνεται λοιπόν ότι οι βελτιώσεις της McLaren αποδίδουν προς το παρόν με την MP4-27 έχει τελείως αναβαθμισμένο πίσω μέρος.
Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Φερνάντο Αλόνσο περιμένοντας όπως ο Χάμιλτον τα τελευταία λεπτά των δοκιμών για να πετύχει μία καλή επίδοση. Ακολούθησε ο Μίκαελ Σουμάχερ με τη Mercedes, έχοντας πίσω του τον Σέρζιο Πέρεθ με την Sauber και τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, αντίστοιχα. Ο Νίκο Ρόζμπεργκ ήταν έβδομος με τον Φελίπε Μάσα να τον ακολουθεί.

Η Williams είδε τον Παστόρ Μαλντονάτο να σημειώνει την ένατη καλύτερη επίδοση και τον Βάλτερι Μπότας να καταστρέφει το πίσω μέρος της FW34. Ο νεαρός πιλότος ήταν η αιτία να βγει η μοναδική κίτρινη σημαία στην πίστα μόλις στο τελευταίο λεπτό των δοκιμών καθώς έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και έπεσε με το πίσω μέρος στον προστατευτικό τοίχο με τα ελαστικά, αφήνοντας δουλειά για τους μηχανικούς της ομάδας.
Η Lotus «έκλεψε» σήμερα την παράσταση. Και αυτό όχι χάρη στην απόδοσή της καθώς ο Γκροσεάν ήταν δέκατος και ο Ραϊκόνεν, 15ος. Η αιτία ήταν κάποιες αναβαθμίσεις που ετοίμασε, οι οποίες αφορούσαν στις εισαγωγές αέρα. Μία λύση που προσέγγιζε περισσότερο στο διπλό DRS της Mercedes χωρίς όμως να είναι η ίδια. Η επιλογή αυτή φιλοξενούνταν στην Ε20 του Ραϊκόνεν ενώ δεν υπήρχε στον Γκροσεάν. Η πμάδα του Ενστοουν έκανε πάντως ό,τι μπορούσε για να το κρύψει από τις κάμερες και τις φωτογραφικές μηχανές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια