Mπορεί η βροχή να ξαναέκανε την εμφάνισή της συχνά-πυκνά στην πίστα του Χοκενχάιμ αλλά σίγουρα η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών ήταν πολύ πιο ενδιαφέρουσα από την πρώτη.
Στην κορυφή οι εναλλαγές ήταν αρκετές και όσο στέγνωνε η πίστα από την βροχή πριν την έναρξη της διαδικασίας, τόσο οι χρόνοι των οδηγών κατέβαιναν και υπήρχε θέαμα.
Ιδίως όταν αποφάσισαν να αφήσουν τα βρόχινα ελαστικά και να χρησιμοποιήσουν τα σλικ και δη τη μεσαία γόμα, η μάχη «φούντωσε» για τα καλά. Τελικά, ο ταχύτερος όλων, πριν πιάσει για μία ακόμη φορά βροχή, και λίγα λεπτά προτού το τέλος της περιόδου, ήταν ο Παστόρ Μαλντονάτο με την Williams. Πίσω του ακολούθησε το Γερμανικό δίδυμο των Νίκο Ροζμπεργκ και Σεμπάστιαν Φέτελ, αντίστοιχα.
Ο πρώτος βελτίωνε αρκετά τους χρόνους του μέσα στην πίστα ενώ ο δεύτερος μόλις επέλεξε τα σλικ ελαστικά, τότε ανέβασε και την απόδοσή του.
Οσο θετική ήταν η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών για τον Ρόζμπεργκ τόσο απογοητευτική ήταν για τον Μίκαελ Σουμάχερ. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής που παρέμεινε στο τέλος στην πίστα όταν έπιασε βροχή, έχασε τον έλεγχο της W03 στην στροφή 12 με αποτέλεσμα να καταστρέψει το μονοθέσιο του μπροστά και πίσω και πιο συγκεκριμένα την εμπρός και πίσω πτέρυγα αλλά και την εμπρός δεξιά ανάρτηση. Αυτό είχε ως επακόλουθο να βγει η κόκκινη σημαία λίγο πριν τη λήξη της διαδικασίας.
Τέταρτος ήταν ο Σέρζιο Πέρεθ με την Sauber ενώ η Ρομάν Γκροσεάν βελτίωσε την απόδοσή του σε σχέση με το πρωΐ, ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση. Ακολούθησαν ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με την Force India και ο Ντανιέλ Ρικιάρντο που βρέθηκε πίσω του. Ο νεαρός πιλότος της Toro Rosso ήταν τυχερός καθώς κόλλησε στην αμμοπαγίδα στην στροφή Sachs, σταματώντας έτσι λίγα εκατοστά μακριά από την μπαριέρα.
Οι Ferrari αν και πρωταγωνίστησαν στην αρχή της περιόδου ανεβαίνοντας διαδοχικά στην κορυφή είτε με τον Αλόνσο είτε με τον Μάσα, στη συνέχεια σίγησαν, μένοντας τελικά στη δωδέκατη θέση ο Βραζιλιάνος και στην εικοστή ο Ισπανός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια