FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Χωρις τελος οι απαιτησεις του Raikonen..

Ο φινλανδός της Lotus, ο οποίος φέτος επέστρεψε στην F1 έπειτα από δύο σεζόν απουσίας, έχει ανέβει τρεις φορές στο βάθρο, με πιο πρόσφατη τη δεύτερη θέση του στη Βαλένθια.
Ωστόσο πιστεύει πως η δυναμικότητα του μονοθεσίου του είναι για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες και θεωρεί θέμα χρόνου την κατάκτηση μιας νίκης.
"Αν με ρωτούσατε πριν αρχίσει η σεζόν αν θα ήμουν ευχαριστημένος με βάθρα, θα έλεγα ναι, αλλά τώρα που έχω ορισμένα καλά αποτελέσματα, θέλω περισσότερα", είπε ο Ράικονεν.
"Στις τελευταίες κούρσες τα αποτελέσματα δεν ήταν τόσο δυνατά όσο ήθελα. Τερματίζουμε σε καλές θέσεις, όμως είμαι απογοητευμένος που δεν έχω μια νίκη ως τώρα. Πρέπει απλώς να τα κάνουμε όλα σωστά και είμαι σίγουρος ότι μπορεί να έρθει".
Η επόμενη ευκαιρία του Iceman να τα καταφέρει είναι την ερχόμενη εβδομάδα στο Σίλβερστοουν της Μ. Βρετανίας, όπου είχε κερδίσει το 2007 με τη Ferrari.
"Οταν έτρεξα για πρώτη φορά εκεί, έγινε μία από τις αγαπημένες μου πίστες. Είναι γρήγορη και απαιτητική, γεγονός που την καθιστά μια μεγάλη πρόκληση.
"Οταν κερδίζεις στο Σίλβερστοουν η αίσθηση είναι υπέροχη, γιατί πρέπει να τα κάνεις όλα σωστά και με ακρίβεια. Κέρδισα εκεί στη Formula Renault και μετά με τη Ferrari το 2007, και θα ήταν φανταστικό να το κάνω ξανά, ειδικά με το εργοστάσιο της Lotus να είναι λίγο πιο κάτω στον δρόμο. Είμαι σίγουρος ότι οι πανηγυρισμοί θα ήταν φανταστικοί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια