FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΕΜΑΤΟ ΑΠΟ ΝΕΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΟΠΕΣ

Formula 1: Το πρωτάθλημα των ανατροπών
H Φόρμουλα 1 κάνει πρεμιέρα αύριο Κυριακή 15 Μαρτίου. Το πρώτο γκραν πρι της χρονιάς θα πραγματοποιηθεί - όπως κάθε χρόνο - στην Αυστραλία, στην πίστα Αλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Θα είναι μια χρονιά με πολλές ανατρεπτικές μονομαχίες, με ανήλικους οδηγούς και πολλές θρυλικές επιστροφές, όπως αυτή της Honda κάτω από τα καπό. Στο στόχαστρο όλων; Η περυσινή πρωταθλήτρια Mercedes με τον Λιούις Χάμιλτον να πρέπει να υπερασπιστεί τον τίτλο του πρωταθλητή. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τέσσερις τίτλους στο ενεργητικό του θα προσπαθήσει να δικαιώσει την επιλογή της Ferrari, ενώ ο Αλόνσο περιμένει το πράσινο φως από τους γιατρούς για να αγωνιστεί ξανά στις πίστες με το μονοθέσιο της McLaren (ίσως στο δεύτερο γκραν πρι) μετά το ατύχημα που είχε στα δοκιμαστικά του Φεβρουαρίου.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και ο πιο νέος οδηγός στην ιστορία της Φόρμουλα 1, ο 17χρονος Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος θα τρέχει με το μονοθέσιο της Toro Rosso με ταχύτητες άνω των 300 χλμ. / ώρα, τη στιγμή που ακόμη δεν μπορεί να οδηγήσει σε δημόσιο δρόμο ένα κοινό αυτοκίνητο! Ποια είναι τα φαβορί για φέτος; Ο Νίκι Λάουντα, ως πρόεδρος του Ελεγκτικού Συμβουλίου της Mercedes Motorsport, θεωρεί ότι η πιο επικίνδυνη ομάδα για την περυσινή πρωταθλήτρια Mercedes είναι η Williams και αμέσως μετά η Ferrari μαζί με τη Red Bull. Eπίσης, ο Λάουντα πιστεύει ότι ο Βαλτέρι Μπότας αποτελεί το μεγαλύτερο ταλέντο μεταξύ των νέων οδηγών.

ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει είκοσι αγώνες, με τις ομάδες να δίνουν τη μάχη με τα χρονόμετρα και τα βελτιωμένα μονοθέσιά τους σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Το φετινό πρωτάθλημα ολοκληρώνεται στις 29 Νοεμβρίου στο Αμπου Ντάμπι. Περιελάμβανε 21 γκραν πρι, καθώς στο αρχικό πρόγραμμα υπήρχε και ένας αγώνας στην Κορέα, ο οποίος τελικά ακυρώθηκε.
Tα μαλακά και μεσαία Pirelli P Zero ελαστικά θα είναι τα πρώτα που θα φορέσουν οι ομάδες για το πρώτο γκραν πρι του 2015. Οι χρόνοι αναμένεται να είναι λίγο πιο γρήγοροι σε σχέση με πέρυσι. Στα νέα ελαστικά υπάρχει νέα δομή, ενώ παρουσιάζουν αυξημένη πρόσφυση και αντοχή.
Η πίστα της Μελβούρνης χαρακτηρίζεται από τα έντονα φρεναρίσματα, τη χαμηλή πρόσφυση και τις υψηλές κάθετες δυνάμεις, στοιχεία που καταπονούν τα ελαστικά.

Τι αλλάζει στους οδηγούς...
n Ο Φερνάντο Αλόνσο επιστρέφει έπειτα από επτά χρόνια στη McLaren. Δεύτερος οδηγός θα είναι ο Τζένσον Μπάτον, που παραλίγο να μείνει άνεργος.
n Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο γερμανός οδηγός, θα οδηγεί το νέο μονοθέσιο της Ferrari. Ο Φέτελ έχει κατακτήσει τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα.
n Η Red Bull θα έχει ως βασικό οδηγό της τον Ντανιίλ Κβιατ, που αγωνιζόταν με την Toro Rosso.
n Δύο νέοι οδηγοί στην Toro Rosso: ο Μαξ Φερστάπεν και ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ.

...και στις ομάδες
Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η επιστροφή της Honda. Η ιαπωνική εταιρεία επιστρέφει έπειτα από πολλά χρόνια ως προμηθευτής κινητήρων. Τα μοτέρ της θα εμπιστευτεί φέτος η McLaren, η οποία αφήνει έπειτα από 20 χρόνια τη συνεργασία της με τη Mercedes.
Η Lotus θα τρέχει από φέτος με κινητήρες της Mercedes και σταματάει τη συνεργασία της με τη Renault.  
H Marussia παρότι είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της από το περυσινό πρωτάθλημα και φλερτάρισε με τη χρεοκοπία και την κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων της, την τελευταία στιγμή κατάφερε να επιστρέψει και να βρει και οδηγούς.
Το φετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 θα μεταδίδεται από τον Alpha και τον ΟΤΕ TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια