FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

H RED BULL ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ..

Ανοιχτό το ενδεχόμενο αποχώρησης της Red Bull από τη Φόρμουλα Ένα άφησε ο σύμβουλος μηχανοκίνητου αθλητισμού της ομάδας, Χέλμουτ Μάρκο, εάν δεν γίνουν αλλαγές στους κανονισμούς που ισχύουν αυτή τη στιγμή στο πρωτάθλημα.
Η αυστριακή ομάδα συγκαταλέγεται μεταξύ αυτών που είναι... εκνευρισμένες από την αδυναμία τους να συμβαδίσουν με τη Μερτσέντες, η οποία κυριάρχησε στο περυσινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα, ενώ ξεκίνησε την εφετινή σεζόν με μια νίκη και ένα άνετο «1-2» στο χθεσινό γκραν πρι της Αυστραλίας.
Οι οδηγοί των ομάδων που ανταγωνίζονται τη Μερτσέντες χαρακτήρισαν «βαρετό» τον αγώνα στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης και ο Μάρκο εξέφρασε την άποψη ότι, εάν αυτή η κατάσταση μείνει ανεξέλεγκτη, μπορεί να οδηγήσει άλλες ομάδες μακριά και να μειώσει το ενδιαφέρον για το άθλημα.
Μάλιστα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η Red Bull, η οποία κατέκτησε τέσσερα διαδοχικά πρωταθλήματα στους κατασκευαστές, προτού μείνει πέρυσι στη... σκιά της Μερτσέντες, να αποχωρήσει από τη Φόρμουλα Ένα, εάν ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της ομάδας, Ντίτριχ Μάτεσιτς, χάσει το ενδιαφέρον του.
Μιλώντας σε γερμανόφωνα ΜΜΕ, ο Μάρκο φέρεται να δήλωσε: «Θα αξιολογήσουμε ξανά την κατάσταση, όπως κάθε χρόνο, και θα εξετάσουμε το κόστος και τα έσοδα. Εάν είμαστε απόλυτα δυσαρεστημένοι, θα μπορούσαμε να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αποχώρησης από τη Φόρμουλα Ένα. Ναι, υπάρχει ο κίνδυνος ο κ. Μάτεσιτς να χάσει το πάθος του για τη Φόρμουλα Ένα».Τα σχόλια του Μάρκο ακολούθησαν τις δηλώσεις του γενικού διευθυντή της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος τόνισε ότι οι αξιωματούχοι της Φόρμουλα Ένα πρέπει να πάρουν μέτρα για να εξισωθεί η απόδοση των μονάδων ισχύος κάθε ομάδας, προκειμένου να δημιουργηθούν ίσοι όροι ανταγωνισμού.
Το ξεκίνημα της Red Bull στη νέα σεζόν της Φόρμουλα Ένα ήταν καταστροφικό, καθώς ο Ντάνιελ Ρικιάρντο κατετάγη έκτος στον αγώνα της πατρίδας του, μένοντας ένα γύρο πίσω από τις δύο Μερτσέντες, ενώ ο Ντανιίλ Κβιάτ δεν έλαβε μέρος στο χθεσινό γκραν πρι, λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.Θέση στο θέμα πήρε και ο εμπορικός διευθυντής της Φόρμουλα Ένα, Μπέρνι Έκλστοουν, ο οποίος τάχθηκε υπέρ του αιτήματος της Red Bull για μέτρα που θα «χαλιναγωγήσουν» το πλεονέκτημα της μονάδας ισχύος της Μερτσέντες και θα κάνουν τα γκραν πρι πιο ανταγωνιστικά, ωστόσο υποβάθμισε το σενάριο της αποχώρησης της αυστριακής ομάδας από το πρωτάθλημα.
«Είναι 100% σωστοί» δήλωσε σήμερα στο πρακτορείο Reuters ο 84χρονος, όταν ρωτήθηκε για τη δήλωση του Χόρνερ περί της εφαρμογής από τη FIA του «μηχανισμού εξίωσης», προκειμένου να περιοριστεί το χάσμα.
«Υπάρχει ένας κανόνας που νομίζω ότι (ο πρώην πρόεδρος) Μαξ (Μόσλεϊ) θέσπισε όταν ήταν εκεί, ότι σε περίπτωση που μια συγκεκριμένη ομάδα ή πάροχος κινητήρων έκανε κάτι μαγικό, το οποίο έχει κάνει η Μερτσέντες, η FIA μπορεί να εξισώσει τα πράγματα. Αυτοί (σ.σ. η Μερτσέντες) έχουν κάνει πρώτης τάξης δουλειά, την οποία αναγνωρίζουν όλοι» συνέχισε.«Αυτό που θα έπρεπε να έχουμε κάνει είναι να "παγώσουμε" τον κινητήρα της Μερτσέντες και να αφήσουμε όλους τους υπόλοιπους να κάνουν αυτό που ήθελαν, προκειμένου να τη φτάσουν. Θα πρέπει να υποστηρίξουμε τη FIA να κάνει αλλαγές» συμπλήρωσε.
Τέλος, ο Έκλστοουν επισήμανε ότι η Red Bull έχει δεσμευθεί για τη συμμετοχή της στη Φόρμουλα Ένα τουλάχιστον έως το 2020, αλλά αναγνώρισε τον κίνδυνο αποχώρησης, λέγοντας: «Αν θα το κάνουν, ποιός ξέρει; Ο Ντίτερ είναι ένας αθλητικός τύπος και δεν νομίζω ότι θα σταματήσει, επειδή τον νικάνε. Είναι πιο πιθανό να σταματήσει αν νικάει αυτός».
Πηγή: ΑΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια