Στη δεύτερη εκκίνηση της πίστας της Κουάλα Λουμπούρ θα βρεθούν τα μονοθέσια της φόρμουλα 1.
Δύο εβδομάδες μετά την πρώτη στροφή του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 στην Αυστραλία, οι οδηγοί λαμβάνουν ξανά θέσεις εκκίνησης προκειμένου να δημιουργηθεί η βάση ανταγωνισμού της φετινής διοργάνωσης. Η είδηση του Σαββατοκύριακου έρχεται από τον Φερνάντο Αλόνσο, που έδειξε πανέτοιμος να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση μετά το ατύχημα που είχε στη Βαρκελώνη. «Εχω δουλέψει σκληρά στο κομμάτι της φυσικής κατάστασης, αισθάνομαι καλά και έτοιμος να αγωνιστώ. Η ζέστη στη Μαλαισία είναι πάντοτε σκληρή για τους οδηγούς, όμως εγώ έχω επικεντρωθεί στην προπόνησή μου και είμαι έτοιμος για όλες τις καιρικές συνθήκες που θα συναντήσουμε στη Σεπάνγκ», ανέφερε ο Ισπανός οδηγός.
Στους πρώτους αγώνες, συμπεριλαμβανομένου και αυτού που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο στη Μαλαισία, οι ομάδες προσπαθούν να προσαρμοστούν στις τροποποιήσεις κανονισμών σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, παρά το γεγονός πως ο πρώτος αγώνας της σεζόν δεν έδειξε κάτι το διαφορετικό σε σχέση με πέρυσι, τουλάχιστον ως προς την κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών. Η Μερσέντες ήταν η απόλυτη κυρίαρχος κάνοντας το «ένα-δύο» με τους Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ, έχοντας ήδη πάρει σημαντική διαφορά στην κορυφή της βαθμολογίας.
Το διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ του γκραν πρι της Μαλαισίας και αυτό της Μελβούρνης που προηγήθηκε, πολλοί χαρακτήρισαν τις τροποποιήσεις των κανονισμών ως περιορισμούς που συντελούν στην απώλεια της έννοιας του αγωνίσματος.
Ο αγώνας της Μαλαισίας, συνολικού μήκους 310.408 χιλιομέτρων διασπασμένων σε 55 γύρους, διεξάγεται αύριο, Κυριακή. Το «στοιχειωμένο» ρεκόρ πίστας κρατάει από το 2004 ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με 1:34.223 και το πρώτο γκραν πρι πραγματοποιήθηκε το 1999. Με βάση την προετοιμασία των ομάδων, προβλέπεται να πραγματοποιηθούν 2 πιτ στοπ.
Εντύπωση στην κοινωνία του μηχανοκίνητου αθλητισμού προκάλεσαν οι δηλώσεις του Βραζιλιάνου πιλότου Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος μίλησε για τη συνύπαρξή του στη Φεράρι με τον Μίκαελ Σουμάχερ, δηλώνοντας πως ένας εκ των τίτλων που έχει κατακτήσει ο Γερμανός ανήκει σε εκείνον. Αναφερόμενος στο περιστατικό του 2002, όταν ο Βραζιλιάνος είχε επιδεικτικά σταματήσει λίγο πριν από τη γραμμή του τερματισμού, αφήνοντας τον Σουμάχερ να τερματίσει πρώτος, τόνισε πως εκείνη τη χρονιά θα έπρεπε να είχε κατακτήσει το πρωτάθλημα.
Ενα ακόμη πλήγμα για τη διοργάνωση της Φόρμουλα 1 ήρθε από τη Γερμανία, καθώς τα οικονομικά προβλήματα που ταλανίζουν το γερμανικό γκραν πρι οδήγησαν στην αφαίρεσή του από το καλεντάρι της Φόρμουλα 1. Ο αγώνας της Γερμανίας που ήταν προγραμματισμένος για τις 19 Ιουλίου, δεν θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά από το 2007 λόγω οικονομικής αδυναμίας των διοργανωτών. Αξίζει να σημειωθεί πως τρεις Γερμανοί οδηγοί συμμετέχουν στο πρωτάθλημα (Νίκο Ρόσμπεργκ, Σεμπάστιαν Φέτελ, Νίκο Χίλκενμπεργκ), αλλά και η γερμανική Μερσέντες αναδείχθηκε πέρυσι πρωταθλήτρια.
Στους πρώτους αγώνες, συμπεριλαμβανομένου και αυτού που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο στη Μαλαισία, οι ομάδες προσπαθούν να προσαρμοστούν στις τροποποιήσεις κανονισμών σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, παρά το γεγονός πως ο πρώτος αγώνας της σεζόν δεν έδειξε κάτι το διαφορετικό σε σχέση με πέρυσι, τουλάχιστον ως προς την κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών. Η Μερσέντες ήταν η απόλυτη κυρίαρχος κάνοντας το «ένα-δύο» με τους Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ, έχοντας ήδη πάρει σημαντική διαφορά στην κορυφή της βαθμολογίας.
Το διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ του γκραν πρι της Μαλαισίας και αυτό της Μελβούρνης που προηγήθηκε, πολλοί χαρακτήρισαν τις τροποποιήσεις των κανονισμών ως περιορισμούς που συντελούν στην απώλεια της έννοιας του αγωνίσματος.
Ο αγώνας της Μαλαισίας, συνολικού μήκους 310.408 χιλιομέτρων διασπασμένων σε 55 γύρους, διεξάγεται αύριο, Κυριακή. Το «στοιχειωμένο» ρεκόρ πίστας κρατάει από το 2004 ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με 1:34.223 και το πρώτο γκραν πρι πραγματοποιήθηκε το 1999. Με βάση την προετοιμασία των ομάδων, προβλέπεται να πραγματοποιηθούν 2 πιτ στοπ.
Εντύπωση στην κοινωνία του μηχανοκίνητου αθλητισμού προκάλεσαν οι δηλώσεις του Βραζιλιάνου πιλότου Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος μίλησε για τη συνύπαρξή του στη Φεράρι με τον Μίκαελ Σουμάχερ, δηλώνοντας πως ένας εκ των τίτλων που έχει κατακτήσει ο Γερμανός ανήκει σε εκείνον. Αναφερόμενος στο περιστατικό του 2002, όταν ο Βραζιλιάνος είχε επιδεικτικά σταματήσει λίγο πριν από τη γραμμή του τερματισμού, αφήνοντας τον Σουμάχερ να τερματίσει πρώτος, τόνισε πως εκείνη τη χρονιά θα έπρεπε να είχε κατακτήσει το πρωτάθλημα.
Ενα ακόμη πλήγμα για τη διοργάνωση της Φόρμουλα 1 ήρθε από τη Γερμανία, καθώς τα οικονομικά προβλήματα που ταλανίζουν το γερμανικό γκραν πρι οδήγησαν στην αφαίρεσή του από το καλεντάρι της Φόρμουλα 1. Ο αγώνας της Γερμανίας που ήταν προγραμματισμένος για τις 19 Ιουλίου, δεν θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά από το 2007 λόγω οικονομικής αδυναμίας των διοργανωτών. Αξίζει να σημειωθεί πως τρεις Γερμανοί οδηγοί συμμετέχουν στο πρωτάθλημα (Νίκο Ρόσμπεργκ, Σεμπάστιαν Φέτελ, Νίκο Χίλκενμπεργκ), αλλά και η γερμανική Μερσέντες αναδείχθηκε πέρυσι πρωταθλήτρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια