FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...

Ρόμπερτ Κούμπιτσα: Ίσως υπάρχει μια πιθανότητα να επιστρέψω Μπορεί ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα να έχει επιστρέψει - εν μέρει- στους αγώνες, παίρνοντας μέρος σε ράλι, ωστόσο παραδέχτηκε πως του λείπει το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ακόμη, χαρακτήρισε μονότονη τη ζωή του, όταν παρακολουθεί τα γκραν πρι από την τηλεόραση. «Μου είναι δύσκολο να παρακολουθώ τους αγώνες της Φόρμουλα 1. Μου λείπουν οι αγώνες και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Μετά τους αγώνες, όταν είμαι στο σπίτι, σκέφτομαι ότι ζω μία μονότονη ζωή.

Ωστόσο, δεν μπορείς να έχεις όλα όσα θέλεις. Όταν οδηγώ αγωνιστικά αυτοκίνητα νιώθω πολύ καλύτερα, από ότι πριν έξι μήνες, οπότε οι συνήθειες μου μοιάζουν με αυτές που είχαν πριν από το ατύχημα», ήταν τα λόγια του Πολωνού πιλότου, ο οποίος ακόμη σκέφτεται μια πιθανή επιστροφή στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. «Αν μπορέσω να κινήσω ξανά τον αγκώνα μου ελεύθερα, ίσως υπάρχει μια πιθανότητα να επιστρέψω. Αλλά μέχρι να συμβεί αυτό έχουμε χρόνο και μέχρι τότε δεν μπορώ να κάνω όνειρα επιστροφής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια