FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Raikonnen στη Red Bull μετα απο συγχωνευση;

Οργιάζουν οι φήμες περί ενδεχόμενης συνεργασίας Κίμι Ραϊκόνεν – Red Bull το 2014. Τη... φωτιά έβαλε ο Ντίτριχ Μάτεσιτς, ιδιοκτήτης της αυστριακής ομάδας όταν δήλωσε σε γερμανική εφημερίδα πως ο Φινλανδός βρίσκεται στη λίστα των υποψηφίων πιλότων για του χρόνου. Μάλιστα τον χαρακτήρισε ως «ήρεμο, γρήγορο πιλότο, ο οποίος ανέκ αθεν ήταν υποψήφιος» για την παγκόσμια πρωταθλήτρια. Αυτά τα σχόλια «φούντωσαν» τις φήμες περί μετακίνησης του «iceman» στη Red Bull το 2014 καθώς το συμβόλαιο του με τη Lotus λήγει τα τέλη του 2013. Ο ίδιος απέφυγε να απαντήσει, αφήνοντας όλα τα περιθώρια ανοιχτά. Παραδέχθηκε ωστόσο ότι η παραμονή του την επόμενη χρονιά στην ομάδα του Εντσοουν δεν είναι δεδομένη.
«Ανέκαθεν υπήρχαν φήμες στη Formula 1, για να είμαι ειλικρινής είναι κάτι το συνηθισμένο. Δεν έχω συμβόλαιο για του χρόνου και δεν έχω κάποια σχέδια. Συνήθως εσείς (σ.σ. οι δημοσιογράφοι) δημιουργείτε τις φήμες, επομένως θα δούμε τι θα γίνει. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει μόνο δύο αγώνες και το μόνο που θέλω είναι να τα πάω καλά φέτος. Μετά θα δούμε τι θα γίνει», τόνισε χαρακτηριστικά ενώ σε ερώτηση αν μέσα στις προθέσεις του είναι να παραμείνει στη Formula 1 απάντησε: «Δεν έχω κάποιο συμβόλαιο, επομένως δεν έχω κάποια σχέδιο, αλλά πιθανόν ναι. Ποτέ δεν ξέρεις όμως. Είναι ένας περίεργος χώρος. Μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο συμβόλαιο». Αξίζει πάντως να υπενθυμίσουμε ότι ο Ραϊκόνεν την περίοδο που αγωνιζόταν στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, είχε τη χορηγία της Red Bull.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια